סיכום יום הכיפורים תשפ"א: 170 בני אדם הגיעו למיון להלל יפה, 2 בני נוער השליכו אבנים על ניידת מד"א בחדרה

גם השנה היו ידי צוותי מד"א והמשטרה עמוסי עבודה ביום הכיפורים, החובשים והפאראמדיקים של מד"א הוזנקו להעניק טיפול רפואי ל-2,360 בני אדם ברחבי הארץ, מתוכם 1,818 פונו להמשך טיפול בבתי החולים

סיכום יום הכיפורים תשפ"א: לחדרי המיון ב'הלל יפה' בחדרה הגיעו מכניסה החג ועד צאתו כ 170 בני אדם. מתוכם 2 בני אדם עקב התעלפויות וחולשה שהיו תוצאה של הצום, וכן 10 בני אדם עקב תאונות דרכים, תאונות אופנים וחבלות, כולל ילדה בת 9 מעמק חפר שנדרשה לטיפול ואשפוז (מצבה קל).כמו כן, נולדו 8 תינוקות- 6 בנות ו-2 בנים.

ביממה החולפת נפטרו לצערנו, בת 84 מבית חולים שוהם ובן 89 ממוסד בחדרה. סבלו ממחלות רקע.  במחלקות למאומתי נגיף קורונה מאושפזים כעת 57 מטופלים:
במצב קל: 23 בני אדם
במצב בינוני: 11 בני אדם
במצב קשה:23 (מתוכם 4 במצב קריטי)

ממד"א נמסר כי כמדי שנה, גם השנה היו ידי צוותי מד"א עמוסי עבודה ביום הכיפורים, החובשים והפאראמדיקים של מד"א הוזנקו להעניק טיפול רפואי ל-2,360 בני אדם ברחבי הארץ, מתוכם 1,818 פונו להמשך טיפול בבתי החולים. "לצערנו, גם השנה נרשמו 2 תקריות של יידיו אבנים על אמבולנסים והפרעה לצוותים על ידי בני נוער בחדרה".

כמו כן: 305 התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום (עליה של 15% בהשוואה לשנה שעברה). 129 בני אדם נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, מהם 5 במצב בינוני (ירידה של 50% בהשוואה לשנה שעברה). 17 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים, בהן הולכת רגל בת 54 שנהרגה לאחר שנפגעה מרכב בכפר חילף.

18 בני אדם נפצעו באירועי אלימות שאירעו ברחבי הארץ, בהם 1 בינוני. צוותי מד"א הוזעקו גם להעביר 136 יולדות לבתי החולים, 2 מתוכן יולדו ע"י צוותי מד"א בירושלים ובית שמש. במהלך יום הכיפורים המשיכו במד"א את המלחמה במניעת התפשטות נגיף הקורונה ודוגמי מד"א מהמגזר הערבי לקחו 1,595 דגימות ביישובי המגזר. שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בארץ 298 מנות ומרכיבי דם ו-38 מנות פלסמה לטיפול בחולי קורונה במהלך יום הכיפורים (2 מנות לכל מטופל).

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל המשיכה בפעילות מבצעית במתכונת מוגברת ומותאמת במהלך יום הכיפורים תשפ״א לשמירת שלום הציבור, בטחונו ובריאותו במסגרת מבצע ״אחריות מנצחת״".

מאז אתמול 27.09.20 (במהלך כל היממה) ועד היום בערב (28.09.20 בשעה 17:00), ניתנו ע״י המשטרה ברחבי הארץ 3,922 דו״חות בגין ההפרות השונות של תקנות המאבק בקורונה, מרביתם בגין יציאה ממקום מגורים למטרה אסורה (2,789 דו"חות), ובהם גם 968 דו״חות בגין אי עטיית מסיכה, 44 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, וכן 60 דו״חות בגין שהייה במקום פתוח לציבור ובבית עסק שפעילותו נאסרה או שהייה בחוף הים בניגוד לתקנות.

גם במהלך הימים הקרובים משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

סיירת מגדלור ניוז אור עקיבא – עוזרים לכם לפתור בעיות

יש בור בכביש ליד הבית? יש מפגע בשכונה? סיירת מגדלור ניוז אור עקיבא כאן בשבילכם. מוזמנים לפנות אלינו בערוצי האתר ולשלוח תיאור של המפגע ותמונה, אנחנו נפרסם ונהדהד על מנת שיקבל עוד חשיפה בדרך לפתרון. ניתן לפנות בוואטסאפ, במייל ובמסרים בפייסבוק

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן