Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

יום קשה ועצוב: יגל יניב מישיבת ההסדר בגבעת אולגה – נרצח בפיגוע בחווארה

יניב ז"ל התגייס למסלול ההסדר וסייע בתחילת השנה בהקמת שלוחת הישיבה בטירת הכרמל. בימים אלו אמור היה להתחיל את ההליכים לקראת גיוסו הקרבי לצה"ל

תלמידי ישיבות ההסדר בקריית שמונה וחדרה, האחים יגל יעקב והלל מנחם יניב, תושבי הר ברכה, נרצחו בפיגוע היום בחווארה. הלל ויגל, הי”ד למדו במסלול ההסדר בישיבות ההסדר בקריית שמונה וגבעת אולגה, נרצחו בדרך חזרה מביתם לישיבותיהם. 

הפיגוע התרחשב שעות הצהריים. שני הצעירים נפצעו באורח קשה מירי שבוצע מרכב חולף לעבר רכב ישראלי בכביש 60 סמוך לחווארה שמדרום לשכם. בהמשך נקבע מותם. מתחקיר ראשוני עולה כי אש נפתחה בצרורות לעבר רכבם של הנרצחים, ושלאחר הירי התנגש רכבם ברכב אחר – רכב המפגעים נמלט מהזירה.

יניב יגל ז”ל, הוא תלמיד ישיבת ההסדר בגבעת אולגה. הוא התגייס למסלול ההסדר וסייע בתחילת השנה בהקמת שלוחת הישיבה בטירת הכרמל. בימים אלו אמור היה להתחיל את ההליכים לקראת גיוסו הקרבי לצה”ל.

אחיו הלל, תלמיד ישיבת ההסדר בקרית שמונה סיים בימים אלה ממש שירות משמעותי בחיל הים, ואף הוענק לו לאחרונה תואר מצטיין קורס. בימים אלה ממש חזר מהשירות בצבא לפרק הלימוד הנוסף במסגרת מסלול ההסדר. הוריהם של שני האחים הודיעו כי יתרמו את איבריהם: “במותם יצילו חיים”.

צילום: חב”ד און ליין ודוברות זק”א

ראש ישיבת ההסדר גבעת אולגה הרב אפרים גאמי בה למד יגל יעקב: “יגל היה בחור חברותי ואהוב כל כך על הבריות שעשה תהליך מדהים של חיבור הנפש הפנימית שלו לתורה. היה בו שילוב של אהבה עזה לעולם התורה ולארץ ישראל. זהו כאב עצום של כל תלמידי ורבני הישיבה, ואנו בעיקר מתמלאים מעוצמת האמונה ותעצומות הנפש של ההורים ייבדלו לחיים ארוכים. עם ישראל קיבל את ארץ ישראל על ידי ייסורים ובעז”ה ונלמד להתמודד ולצמוח מהצער הגדול ולהתמלא ממנו בשמחה של תורה ויישוב ארץ ישראל”.

מנהל ישיבת ההסדר גבעת אולגה שגיא בן לישה, הישיבה בה למד יגל יעקב: “יגל יעקב היה מלח הארץ, ילד יפהפה מבפנים ומבחוץ וראשון להיתרם לכל משימה. רצינו להקים את השלוחה בטירת כרמל והוא היה מהראשונים. הוא היה מתוק ורציני, בחור משקיע ואהוב שתמיד שמח לעזור בעין טובה ונפש חפצה. היה מסתובב יחף ברחובות טירת הכרמל מרוב פשטות וענווה”.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ, שעבר במקום דקות קודם הפיגוע:  הלב נקרע מצער על הרצח האכזרי של האחים הלל ויגל יניב הי”ד מהישוב הר ברכה בפיגוע הטרור בחווארה. אני עצמי עברתי שם דקות ספורות לפני הפיגוע, וכל יום עוברים שם אלפים רבים של יהודים בדרכים. כל יהודי הוא מטרה עבור אותם מחבלים צמאי דם”.

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר אמר כי  ״ביום קשה זה שבו נרצחו שני אזרחים ישראלים בפיגוע טרור פלסטיני, אין יותר סמלי מהעברת חוק עונש מוות למחבלים. זהו חוק מוסרי, הוגן שקיים גם בדמוקרטיה הגדולה בעולם ובוודאי במדינה שבה גל טרור פוקד את אזרחי המדינה״.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם הוא: ״נמשיך לפעול בכל האמצעים, בביטחון, בפעילות מבצעית ובחקיקה, כדי להרתיע את המחבלים ולשמור על ביטחון ישראל. התשובה שלנו לטרור היא להלום בטרור בעוצמה ולהעמיק את שורשינו בארצנו״.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן