Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מתכננים להדליק מנגל בחופי חדרה? סיירת ביטחון חדשה תפקח ותאכוף

לקראת עונת הרחצה הקרובה תוקם סיירת חדשה לפיקוח וביטחון חופים בחדרה | עיריית חדרה החלה בגיוס לסיירת ביטחון חופים | ניר בן חיים, ראש העיר בפועל: "אנו פועלים כל העת להגברת תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר והמבלים בחופי הים"

לקראת עונת הרחצה הקרובה עיריית חדרה תקים סיירת חדשה לפיקוח וביטחון בחופים שמטרתה שמירה על הסדר הציבורי וביטחון המתרחצים והמבלים בחופי הים. סיירת החופים תבצע סיורי מניעה והרתעה לטובת הגברת תחושת הביטחון וכן אכיפה כנגד משליכי פסולת, הדלקת מנגלים, הקמת אוהלים בחוף, מניעת ונדליזם ורחצה במקום אסור.

תפקידה של סיירת פיקוח וביטחון החופים מאתגר וחשוב במיוחד. בהתאם למדיניות ראש העיר, ביטחון התושבים הוא לפני הכל. סיירת הביטחון תמנה כשמונה פקחים והיא תהיה אחראית על ביטחון רצועת החוף בחדרה, מחוף כושי בדרום ועד פארק נחל חדרה בצפון. יחד עם הקמת הסיירת, יותקנו מצלמות לאכיפה ובקרה בחופי הים, יוקם חדר שליטה ובקרה בחוף ותבוצע סגירה של הדרכים המובילות לחוף על מנת למנוע כניסת ג’יפים וטרקטורונים במטרה לשמור על ביטחון המתרחצים.

// מ”מ ראש עיריית חדרה ניר בן חיים, עם צוותי משטרה וביטחון בשפך נחל חדרה. בתמונה למעלה: חוף הים בחדרה. צילומים: דוברות העירייה 

לצד הקמת סיירת פיקוח וביטחון החופים, מתבצעות בימים אלה עבודות לפיתוח רצועת החוף של חדרה, המשתרעת על 7 קילומטרים. העבודות מבוצעות בחוף אולגה, חוף כפר הים, החוף הנפרד ופארק נחל חדרה. במסגרת תכנית הפיתוח, בטיילת אולגה הוצבו כבר 70  סככות צל חדשות וסוכות מציל, הוכשר חניון חדש המונה למעלה מ-120 מקומות חנייה, הוקם מתחם כושר ופנאי וקארבר פארק ושלושה מתחמי מלתחות חדשים הכוללים תאי הלבשה, מקלחות ושירותים.

כמו כן, תוקם מרפאה, יבוצע פיתוח נופי וגינון, תותקן תאורה חדשה וחסכונית באנרגיה והחוף יונגש לאנשים בעלי מוגבלויות כולל שבילים נגישים למתרחצים.

ראש עיריית חדרה בפועל ניר בן חיים, אמר: “אנו פועלים להגברת תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר בכלל, והמתרחצים בחופי חדרה בפרט. הכרזתי על הקמת סיירת פיקוח וביטחון בחופים שתכליתה לבצע אכיפה מקיפה בחופים, לשמור על הסדר הציבורי ולהגביר את תחושת הביטחון. כבר בעונת הרחצה הקרובה אלפי המתרחצים והמבלים יוכלו ליהנות משירותים ומתקנים ראויים ומתקדמים בחופי הים”.

.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן