Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן בחדרה: “נעמוד לצד העיר במאבקים החשובים שלה”

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן בחדרה: “נעמוד לצד העיר במאבקים החשובים שלה”

על רקע האתגרים הסביבתיים שמטרידים את תושבי חדרה: השרה להגנת הסביבה עידית סילמן ערכה סיור בעיר חדרה יחד עם ראש העיר בפועל ניר בן חיים ובכירי העירייה | השרה הצהירה כי תעמוד לצד העיר חדרה ותושביה ותסייע לעיר

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, ביקרה בחדרה יחד עם הצוות הבכיר של המשרד בראשות המנכ״ל גיא סמט, ונפגשה עם ראש העיר בפועל ניר בן חיים, מ״מ מנכ״לית העירייה זיוה הימברג, סגני ראש העיר ובכירי העירייה, על מנת לדון באתגרים הרבים איתן מתמודדת העיר חדרה.

בין היתר סוגיית סגירת יחידות 1-4 בתחנת הכוח אורות רבין ע”פ החלטת הממשלה 4080 ונגד הקמת תחנת הכוח opc2, טיפול והסדרת המצוקים בחופי חדרה ופיתוח פארק נחל חדרה. בסיום הביקור הודיעה השרה כי העיר חדרה זכתה בתקצוב להפעלת פרויקטים חינוכיים בנושא משבר האקלים בגובה של מאות אלפי שקלים.

בביקור ציין ראש העיר בפועל בן חיים את החשיבות לתכנון העיר בראייה כוללת, תוך הסתכלות על מכלול הצרכים של תושבי העיר ושמירה על בריאותם. במפגש פנה לשרה מנכ”ל איגוד ערים לסביבה שרון כרמל, ניר סהר: “המשיכי להלחם עימנו לסגירת יחידות 1-4 בתחנת הכוח אורות רבין ואל תאפשרו לחברת חשמל להמשיך לזהם באמצעות חוק ההסדרים או בכל דרך אחרת”.

במסגרת הביקור ביקרו השרה וצוות המשרד במוזיאון החאן ההיסטורי של העיר ובמוזיאון הרפואה הראשון בעולם בטכנודע.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן: ״קיימנו היום ביקור מקצועי בעיריית חדרה יחד עם הדרג הניהולי של המשרד כדי לקדם ולתמוך בעיר למול האתגרים הרבים שעומדים בפניה ובניהם תוספת מתקני תשתית לאומית העלולים לגרום לזיהום אוויר ופגיעה באיכות הסביבה של תושבי העיר.

“העיר חדרה ממוקמת בלב המדינה ויש לה נכסים רבים שאנחנו מחויבים לשמר אותם למען התושבים והסביבה. בין האתגרים עימם מתמודדת העיר והמרכזי שבהם תחנת אורות רבין. יש להסדיר ולטפל בסוגייה זו על מנת לשמור על בריאות התושבים.

// זיוה הימברג, ניר בן חיים, עידית סילמן וגיא סמט. צילומים מביקור השרה סילמן: דוברות העירייה 

“נעמוד לצד העיר חדרה ותושביה ונפעל לגיבוש הסכמות בממשלה שיביאו לסגירת יחידות 1-4 בתחנת הכוח כפי שנקבע בהחלטת הממשלה 4080”. עוד הוסיפה: “אני מודה לראש עיריית חדרה ולצוות המקצועי על הביקור המוצלח ועל שיתוף הפעולה”.

ראש עיריית חדרה בפועל, ניר בן חיים: “העיר חדרה נמצאת תחת מתקפה ברמה הארצית לה השלכות דרמטיות ופגיעה אנושה באיכות חיי התושבים. חדרה תפסיק להיות החצר האחורית של מדינת ישראל ואנחנו פועלים בכל הכלים העומדים לרשותנו.

“אני מודה לשרה להגנת הסביבה עידית סילמן שהגיעה יחד הצוות הבכיר עם בשורות חשובות ומשמעותיות עבור התושבים. נמשיך לעבוד יחד למען איכות החיים ובריאות התושבים”.

// בביקור בטכנודע 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן