Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סוכן הנדל”ן באור עקיבא, דודו בדש (רימקס אור קיסר), חשף בימים האחרונים ניסיון נוכלות לדבריו – של אדם המתחזה ל”יגאל”, אשר פנה לעשרות מבעלי הנכסים המוצעים להשכרה באור עקיבא – אשר לדבריו, מתחזה למנכ”ל חברת נדל”ן גדולה.

על פי בדש, אותו אדם, המתחזה לאיש נדל”ן או איש עסקים ורוצה להשכיר או לקנות דירות, יצר איתו קשר וסיפר לו כי משפחה שעושה עליה רוצה לגור באור עקיבא ובדירה אותה הוא מייצג.

בדש אומר כי אנשים שבאו איתו במגע, פנו למנכ”ל חברת הנדל”ן המוכרת אליו התחזו, והוא הגיש תלונה במשטרה על מנת שיעלו את הנוכל המתחזה.

חלק מההודעות שנשלחו לבדש. צילום מסך

“מדובר בהעברות כספים וכו’, קצת מוזר, גם אני מנסה להבין מה בדיוק ניסה להשיג, הרי הוא בצד של השוכר”, אמר בדש ל’מגדלור ניוז’.

בדש אף עשה תרגיל ל”יגאל”, ובאחת השיחות סיפר לו כי שוחח עם “אלברטו ספרא”, עוד אחת מהדמויות בהם השתמש לכאורה הנוכל. מיותר לציין כי השיחה נותקה מיד.

ובינתיים, הצצה באינטרנט מגלה כי מדובר ככל הנראה בנוכל אשר פועל מזה תקופה ארוכה ועוקץ עמותות, אנשי דת, אנשי נדל”ן ועוד, כאשר הוא מתחזה הלכה למעשה לאנשים שונים בעלי השפעה, ומוציא במרמה כסף. מספר כתבות פורסמו עליו באתרים חרדיים.

דודו בדש

על פי השיטה, מעביר הפילנטרופ/איש העסקים כסף רב בהעברה בנקאית, ומבקש מיד טובה בדמות העברה במזומן לחשבון בחו”ל. עד שנעקץ מבין כי התרומה כלל לא נשלחה אליו – הכסף אותו העביר בבנק הדואר – נעלם.

בנוסף, בתחקיר שפורסם עליו ב’כאן 11′, נודע כי מדובר בעבריין לשעבר שישב כ-40 שנה בכלא, שוחרר והמשיך במעשיו. כעת הוא מוכר כ”נוכל מאקוודור” ויש נגדו תיקים פליליים רבים וכן תלונות רבות במשטרה.

בשיחה שערך אתר ‘כיכר השבת’ עם משטרת ישראל לצורך קבלת תגובה על התלונה שהגישו כנגד הנוכל, אמרו במשטרה: “אנו ממליצים כי כל מי שפנה ל’כיכר השבת’ מומלץ מאד שלא יתעצל ויפנה בתלונה למשטרת ישראל, ככל שיהיו יותר פניות כך נוכל לאתר את הנוכל ולמנוע ממנו להמשיך במעשיו”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן