Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

יום המעשים הטובים: עשרות מתנדבים ותושבים ציינו אותו בחדרה, אור עקיבא, פרדס חנה-כרכור וזכרון יעקב (תמונות ווידאו)

כמידי שנה, יום המעשים הטובים צוין בחדרה, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, זכרון יעקב ופרדס חנה-כרכור בשלל אירועים מגוונים וקהילתיים.

בעיריית חדרה נערכו מגוון רחב של פעילויות התנדבותיות בהשתתפות של למעלה מ-4500 מתנדבים. יום המעשים הטובים בעיר התקיים בהובלת נדב ליפשין מאגף החינוך וליאת פולגר מנהלת מחלקת התנדבות עירונית ובשיתוף בתי ספר וגני ילדים, תנועות הנוער, משטרת חדרה, תחנת כיבוי אש חדרה, הקונסרבטוריון העירוני, עובדי עיריית חדרה על אגפיה השונים ורבים נוספים.

בין הפרויקטים שהתקיימו: עובדי אגף שפ”ע והרווחה ותלמידים מבית הספר הרב תחומי למדעים ואומנויות יחד עם תושבי השכונה חידשו את רחוב העגור, כולל גיזום עצים, גינון, ניקיון חצרות, צביעה, שתילת פרחים וציור קיר. מדובר על הפרויקט המרכזי שקיימה עיריית חדרה תוך שתושבי השכונה נרתמו גם הם לפרויקט;

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏3‏ אנשים‏ ו‏אנשים עומדים‏‏// צילומים: עמוד הפייסבוק של העירייה

ילדי גן חצב יחד עם הקונסרבטוריון העירוני, תזמורת בית ספר קפלן ועובדי אגף החינוך שימחו את הקשישים בגני גיל הזהב בחדרה; עובדי אגף הכספים אספו וארזו מצרכי מזון לנזקקים בעמותת רחמי מרים;

עובדי אגף אכיפה וביטחון שיפצו דירות של קשישים; מועדון נ”ר (רגיש-נגיש, מועדון חברתי לנכים שמפעיל אגף הרווחה) הכינו זרי פרחים לצוות הרפואה בבית חולים הלל יפה; צוות תחנת שי”ל (שירות יעוץ לאזרח) באגף הרווחה ומתנדבים הפעילו דוכן למיצוי זכויות בקניון לב חדרה;

דיירי מערך דיור גל קיימו טורניר כדורגל משותף עם משטרת חדרה, משמר הגבול, תחנת כיבוי אש חדרה בשיתוף מחלקת הספורט באגף אתו”ס. ילדי גן שקמה הגיעו לעודד את השחקנים;

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏פרח‏‏

במשטרת חדרה נפתחו עמדות לאיסוף תרומות דם ותרומות שיער לחולי סרטן; ילדי גן טורקיז ניקו את המרחב הציבורי סמוך לגן; תלמידות חב״ד בנות יצאו לשמח מאושפזים בבי״ח הלל יפה, תלמידי ישיבת בני עקיבא, ניקתה את רצועת חוף הים.

לאור מזג האוויר, מספר פרויקטים נדחו ויתקיימו במהלך השבועות הקרובים, ביניהם, ניקוי חופים ע”י תלמידי בית הספר חופים, תנועת מכבי צעיר חדרה תארח את חניכי המע”ש ליום כיף, כיתות הוותיקים של אגף הרווחה יצאו לפעילות עם גני ילדים וקניון לב חדרה יקיים פעילות במועדוני הרווחה.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏8‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏

ליאת פולגר מנהלת מחלקת ההתנדבות העירונית ונדב ליפשין מאגף החינוך מסרו: “עיריית חדרה רתמה ליום המעשים הטובים יזמים רבים וגופים גדולים שקיימו עשרות פעילויות בהתנדבות ואנו מודים להם על כך. פגשנו סיפורים מרגשים של מתנדבים שבאו לעשות טוב.  בזכות יום המעשים הטובים הצלחנו להרחיב את מעגל ההתנדבות בחדרה. תעשו טוב – יהיה טוב!”.

ראש עיריית חדרה בפועל ניר בן חיים: “העיר חדרה מובילה בכמות התושבים המתנדבים לאורך כל השנה. היום התגייסו אלפי תושבי העיר, ילדים, בני נוער, צעירים ומבוגרים, כולם למטרה של עשיית טוב למען האחר והקהילה. נמשיך לפעול לקידום יוזמות ייחודיות ולחזק את ערכי ההתנדבות, המעורבות החברתית והתרומה לקהילה”.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏13‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏פרח‏‏


ועוד בחדרהבמסגרת יום המעשים הטובים, בהמשך לאירוע התעללות בבעל חיים בפרדס חנה-כרכור, השוטר שהציל הכלב אימץ אותו.

בשעות הבוקר בתאריך 12.03 מודיעים דיווחו כי ראו אדם בגיל 55-60 לערך זורק כלב חי לתוך פח מוטמן בפרדס חנה, שאלו אותו מה הוא עושה וזה אמר להם כי הכלב חולה, אין מה לעשות איתו והוא הולך למות. האירוע דווח למוקד משטרת ישראל והועבר לטיפול משטרת זכרון יעקב שהגיעו למקום והצליחו להציל את הכלב.

למקום הגיעה פקחית וטרינרית של אזור חדרה שלקחה אחריות על הכלב. לאחר ביצוע מספר פעולות חקירה החשוד תושב המקום אותר ונעצר לחקירה. במסגרת יום המעשים הטובים, החליט השוטר שהציל את הכלב לאמץ אותו.

בכיבוי והצלה חדרה, לרגל יום המעשים הטובים, תחנת כיבוי חדרה לקחה חלק בהתקנת גלאי עשן לאזרחים. ואף לקחה חלק בטורניר כדורגל שנערך על ידי ״דיורגל״ וכללה את כוחות הביטחון מרחבי העיר. נבחרת הכדורגל ניצחה בגמר את מג״ב חדרה 3-0 וזכתה בגביע. קפטן הקבוצה רס״ר רן שמול החליט ביחד עם הקבוצה להעניק את הגביע לשחקני ״דיורגל״ כאות הוקרה על היום ועל פועלם במשך כל השנה. מי יתן וכל השנה נהיה טובים,ולא רק ליום אחד.


יום המעשים הטובים באור עקיבא קיבץ אליו חגיגה שלמה שהתקיימה בקניון אורות באמצע השבוע, יום שלישי 14.3.2023.

עובדי ועובדות העירייה, מתנדבי העיר – בהם בני נוער, מדריכים וחניכים מתנועות הנוער, מלגאים, מבוגרים ותושבי העיר שיתפו פעולה יחד במסגרת פעילות מגוונת ועשירה.

במרכז הקניון התמקמו המתנדבים והפעילו דוכנים מלאי טוב: התרמה לעמותת אקי”ם, Make a wish, כרטיס אדי, בית ההוסטל ועמותת זכרון מנחם – עמותה התומכת בילדים, בני נוער וצעירים חולי סרטן בישראל. במסגרת פעילות העמותה מתבצעות התרמות שיער למחלימים, ולמען המטרה התייצב מעצב השיער אדם בן הרוש, תושב העיר, שהתנדב לספר את בת השירות תאיר, שתרמה משיערה לטובת מחלימות מהמחלה.

במקביל הוצב קיר המשאלות של תנועת הצופים בהובלת קומונת אור עקיבא, פתקי פרגון של תנועת בני עקיבא בעיר בהובלת הקומונרית רחלי ועמדת מתנדבים של השיטור העירוני בניצחום של תנועת שחקים וליז אהרוני, שרון בוחבוט ונטלי חכמון.

// צילומים: מחלקת הנוער אור עקיבא 

לצד אלה, הופעלו דוכני יצירה – גלויות ליום המעשים הטובים בהובלת המורות החיילות, שוק קח תן בהובלת “המטריה” – מרכז צעירים העירוני והצוות אלה מנשה, סטלה גוטקין, מריאנה ומרינה חננייב רפופורט, כמו גם המלגאים מהמרכז. עמדת ההתרמה לזכרון מנחם הופעלה בהובלת מועצת הנוער.

במתחם ההופעות לכבוד יום המעשים הטובים, הספרייה העירונית בעיר ומנהלה יוסף אבוחצירא דאגו לשעת סיפור לטובת הילדים, סיפור על מעשים טובים, “לילי נסיכת האגדות”. בנות סטודיו WAVE השתתפו בריקוד מטעם המתנ”ס העירוני, בניהולה של קולט ריימונד ורכזת הצהרונים פרי בן חיון; והתקיימה הופעת ההרכבים המוזיקליים של מרכז המוסיקה העירוני בניצוחו של צח גרטנר.

שני ראבי, מנהלת מחלקת הנוער, שניצחה על הכל, הודתה על שיתופי הפעולה בין העירייה ומחלקותיה לבין ארגוני המתנדבים בעיר וציינה כי “יום המעשים הטובים הוא יום שיא לפעילות ענפה של התנדבות וקהילתיות המתקיימת כל השנה באור עקיבא. תודה גדולה לנבחרי העיר, לסיגל אלבז, מנהלת אגף החינוך על הליווי וההברקה הגאונית, לרונלד ונלי על המתנפחים המושלמים, לצח בן שבת על בלונים מושלמים שעשו אוירה מטורפת, בלון טק, לקניון מקס אורות על כך שבהתראה קצרה מאוד הסכימו להכניס אותנו לקניון ובכך לעשות כל כך טוב ולצוות הנדיר של מחלקת הנוער – שושי, ניצן, אורלי ובני. שתמיד נזכה לעשות טוב כל השנה”.


יום המעשים הטובים צוין בפרדס חנה-כרכור כיום שיא לעשייה ההתנדבותית, קהילתית וחברתית במושבה. לאורך היום התקיימו מגוון רחב של פעילויות התנדבות עם מאות מתנדבים.

בין הפעילויות השנה: תלמידי בית הספר אורט חקלאי שכבת י”א יחד עם המרכז הרפואי שוהם בפרדס חנה כרכור הגיעו לבתיהם של לקוחות האגף לשירותי רווחה וקהילה לשיפוץ ומייקאובר לבתים וגינות.

עוד עבדו במרץ בשכונת קנדי וסייעו בשיקום חזות השכונה וכניסות הבניינים. בנוסף, תלמידי כיתות ז’ יצאו לגינה הקהילתית בנווה פרדסים ובנו ערוגות , פינות ישיבה ועמדת מיחזור קומפוסט בשיתוף עם מחלקת הקיימות.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏9‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏בלון‏‏// צילומים: עמוד הפייסבוק של המועצה 

כיתת התקשורת בבה”ס אורט צומח, הפכה ליום אחד לבית קפה: “צחוקפה”. התלמידים ארחו את ראשת המועצה, מנהלת מח’ חינוך מיוחד ומכובדים נוספים וכן חברים מבה”ס. האורחים נהנו מעוגות מעשי ידיהם ושתייה חמה וצפו במופע סטנדאפ מקורי שכתבו והמחיזו התלמידים בעצמם. היה טעים, חמים ומצחיק. עוד התבצע שיפוץ לכיתת התקשורת.

ביה”ס רבין יצאו לחלק ברחבי המושבה אגרות למעשים טובים העלו חיוך על פני העוברים ושבים. ילדי גן ארז התגייסו לאסוף ספרים ומשחקים שאינם בשימוש מבתיהם והכינו עם צוות הגן משחקים בגישה אנתרופוסופית שכל אלו יתרמו למקלט לנשים מוכות וילדיהם.

עמותת “פותחים את הלב” שפועלת לאורך השנה, הקימו עמדות איסוף מזון בסופרים, גני ילדים ומקומות נוספים ברחבי המושבה וגייסו ביום מיוחד זה אלפי מוצרים שנתרמו לאריזות מזון למי שזקוק לקראת חג הפסח ויחלקו במהלך השבוע ולקראת החג.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏, ‏בתוך מבנה‏‏‏ ו‏טקסט שאומר '‏יום מעשים טובים‏'‏‏

סיירת תיקונים שפועלת באופן מדהים לאורך השנה גם ביום המעשים הטובים מתגייסת לבתיהם של לקוחות האגף לשירותי רווחה וקהילה שמסייעת בתיקונים ושיפוץ בתיהם.

מדור נוצ”ץ מהאגף לשירותי רווחה וקהילה- נוער בית חם לנערה ומעגל בנים יקיימו בשבוע הבא פעילות יצירה בפנימיית יום נווה מיכאל ויכבדו אותם במעשה ידיהם, עוגות, עוגיות ופינוקים שווים.

ביום שני 27/03 החל מהשעה 16:00 מרכז צעירים “הפרדס” יקיים בפארק כורש החדש הפנינג קהילתי לכלל התושבים בו ישתלו צמחים ויהיו פינות יצירה, סדנת יוגה, איפור לילדים, דוכני מזון ועוד. מוזמנים להצטרף.

לפרויקטים הנפלאים יש שותפים שתרמו ועמלו רבות: שי חי יזמות, אגד סניף חיפה, הנהגת הורים ביה”ס אורט חקלאי, מחלקת נוער, מחלקת שפע, סיירת הורים, טמבור ועוד. בפרויקטים התנדבו אנשים, צעירים, נוער וילדים בעלי לב רחב ונתינה אשר מתנדבים גם בשגרה ובמיוחד ביום זה ובוחרים להפיץ את הטוב שבהם לאחרים סביבם. “תודה לכל מי שלקח חלק ביום מלא בטוב ושמחה”, סיכמו בצוות המארגן.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏8‏ אנשים‏, ‏אופניים‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏2‏ אנשים‏ ו‏אנשים עומדים‏‏

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏10‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏


יום המעשים הטובים 2023 בזכרון יעקב הוביל להירתמות וחגיגת הטוב והתרומה לקהילה. דניאל ברקן, רכזת נוער במחלקת הנוער סיכמה את הפעילות: קבוצת הכדורסל של מכבי ערכה ביום ראשון האחרון טורניר “סטריט בול” כדורסל מקסים, שהכנסותיו נתרמו לרכישת תווי מזון למשפחות נזקקות. ילדי הצהרונים של זמארין צבעו וכתבו איגרות ברכה להורים, הגננות והעובדים.

ביום שלישי תלמידי תיכון המושבה המשיכו ברוח הספורטיבית, וקיימו יום ספורט משגע לגיל הזהב בהובלת מגמת החינוך הגופני של התיכון. פעילות מרגשת שכללה שיעורים, משחקי ספורט והופעות של בני הנוער מול הקהל המבוגר. יישר כוח לכל המשתתפים.

במרכז הנוער “אוונגרד” בני הנוער אפו עוגיות ולאחר מכן הלכו יחדיו לחלק אותן בבית האבות- “בית שחם”, ואפילו ניגנו ושרו יחד שירים. חניכי ומדריכי תנועת הנוער “בני עקיבא” נרתמו להקמת עמדה מקסימה, של חלוקת כרטיסי גירוד לתושבים ברוח יום המעשים הטובים. בבית הספר “חיטה” תלמידי כיתה ח’ התגייסו לבניית תיבות קינון מעץ ותפירת שקיות בד רב פעמיות. פעילות סביבתית חשובה ומגבשת. ולא די בכך, העשייה החיובית של היום ממשיכה ללוות אותנו גם בהמשך השבוע.

May be an image of 3 people, people standing and indoor// צילומים: עמוד הפייסבוק של המועצה 

אנחנו מזמינים אתכם, תושבים יקרים ומשפחותיכם לאירוע הצעידה “לצעוד טוב-לעשות טוב”. אירוע שיתקיים ביום שישי הקרוב, 17.3 בשעה 12:00 בחלומות זכרון, שכל הכנסותיו הן תרומה למשפחות נעזרות בקהילה לקראת חג הפסח! פרטים נוספים באתר זמארין.

בנוסף- ב21.3, בין השעות 8:30-14:30, מתנדבי מד”א יפתחו עמדה לתרומת דם באולם הספורט בתיכון המושבה. האפשרות לתרומת דם פתוחה לכלל תושבי זכרון ואנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק.

השבוע גדוש ומלא במעשים טובים וההתגייסות שלכם- ילדים, בני הנוער והתושבים הייתה וממשיכה להיות מרגשת ומשמעותית. תודה ענקית לכל הילדים והנוער שהתגייסו לעשות טוב, לרכזות הנוער, הרכזות וצוותי בתי הספר וצוות מחלקת הנוער שהובלתם את היום ביד רמה ובזכותכם האירועים החשובים הללו יצאו לפועל.
תודה גדולה למנהלי המחלקות במועצה ובעמותת זמארין על המינוף והתמיכה בפרוייקטים המקסימים.

ותודה לכלל התושבים שתרמו את זמנם כדי לעצור ולעשות טוב. העלאת המודעות והמסרים של יום זה חשובה מאין כמוה, ומי יתן שנמשיך ליישם את העשייה החיובית במהלך השנה כולה.

May be an image of 4 people, people standing and indoor

May be an image of food and indoor

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן