Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אור עקיבא: אדרי מבקש למנות את אנקונינה לממלא מקום בשכר וגדילוב לסגן בשכר

על פי הצעתו של אדרי שתובא לאישור המליאה - אנקונינה וגדילוב יקבלו סמכויות לעסוק בכל הנושאים העירוניים. עוד תובא לאישור מינויים של סגנים בתואר וברוטציה ומשנה לראש העיר בתואר

ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי זימן ישיבת מועצה מיוחדת שלא מן המניין על מנת לבחור ממלא מקום ראש העיר, סגן ראש עיר בשכר וסגן ראש עיר בתואר.

זאת כחלק מהחלטת בית המשפט המחוזי שאיפשר לאדרי לשוב לתפקידו עם סמכויות מוגבלות וההכרח במינוי ממלא מקום ראש העיר על מנת שיוכל לעסוק בנושאים שאדרי יימנע מלעסוק בהם בתקופה הקרובה.

אדרי מבקש למנות את אלי אנקונינה כממלא מקום ראש העיר בשכר, בחצי משרה, את ארקדי גדילוב כסגן ראש העיר בשכר, בחצי משרה, את יוסי כדורי כסגן בתואר, ברוטציה עם חבר מועצה נוסף וכן בחירת משנה לראש העיר בתואר. הישיבה תתקיים ביום שני הקרוב, 15.11.2021 החל מהשעה 18:00, אך לא בבניין העירייה אלא בחדר הישיבות שבאגף החינוך ברחוב הנשיא.

מיד לאחריה תחל ישיבה נוספת שלא מן המניין (19:00) שתעסוק באישור הסעיפים הבאים: האצלת סמכות ראש העיר לאלי אנקונינה ולארקדי גדילוב בכל הנושאים. מסמיכים את ראש העיר להוציא מכתב מפורט בנושא האצלת סמכויות על פי החלטת בית המשפט מיום 10.10.2021.

סעיף נוסף שיובא לאישור – צירוף אלי אנקונינה ליפת”ח במקום יעקב אדרי. סעיפים נוספים שיועלו לאישור – אישור הצטרפות אור עקיבא לתאגיד הביוב ואישור תכנית הבראה.

קראו גם: 

היום הראשון בעירייה – לאחר המעצר: כך נראתה חזרתו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי לתפקידו

ראש עיר בהעדר סמכויות: יעקב אדרי יחזור בחודש הבא לאור עקיבא, אבל בית המשפט הטיל עליו מגבלות רבות

אדרי שב בראשית השבוע לתפקידו ופעל להביא לפתיחת חלק מרחוב ביאליק כבר מחר (14.11.2021) והסתרת רמזור בכיכר המע”ר, שאין צורך בו לתקופה בה מבוצעות עבודות הרימזור בכיכר דוד המלך/הנשיא.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו”ר ההנהלה, מסכם עו”ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | “כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן