הירי הלילי ברחוב השקמים באור עקיבא: הוארך מעצר החשוד במעשה [צפו בתמונות ובוידאו מהזירה]

תושב פרדס חנה-כרכור כבן 48 נעצר ומעצרו הוארך בחשד למעורבות בירי * בן 37, תושב ירושלים, נפצע באורח בינוני ופונה להלל יפה

לאחר שהמשטרה עצרה (9.3) חשוד במעורבות באירוע ירי באור עקיבא במהלכו נפצע אדם אחר באורח בינוני, בית המשפט האריך השבוע את מעצרו.  

החקירה החלה עם קבלת דיווח על אירוע ירי ברחוב השיקמים בעיר, במהלכו נורה ונפצע באורח בינוני תושב ירושלים בן 37, אשר פונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי 'הלל יפה' בחדרה. פעולות חקירה מהירות ומאומצות שבוצעו בתחנת המשטרה בחדרה הביאו כעבור זמן קצר למעצרו של חשוד במעורבות במעשה, אייל ע', תושב פרדס חנה בן 48.

כזכור, דיווחנו כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומד"א העניקו סיוע (שלישי, 23:20) לגבר שנפצע בינוני בסמוך למרכז המסחרי שברחוב השקמים באור עקיבא. זאת לאחר שקודם לכן דיווחו תושבים על שמיעת ירי מהמקום. אל האזור הוזעקו צוותי מד”א, משטרה ואיחוד הצלה כאמור.

משה פרץ חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר בפצוע בינוני שלדברי עוברי אורח נפצע מאלימות בסמוך למרכז המסחרי. בסיוע חובשים נוספים הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה”.

בתום חקירתו בתחנת המשטרה בחדרה החשוד נכלא והובא כאמור לבית משפט השלום בחדרה בבקשה להאריך את מעצרו. בפתח הדיון אמר נציג המשטרה כי החשוד הכחיש כל קשר ומסר אליבי לגבי מקום הימצאותו בעת האירוע. בהקשר זה ציין נציג המשטרה כי גם אם לא ע' ביצע את הירי, הוא נקשר לאירוע. סנגורו של ע', עו"ד שי לוי, התייחס לרקע של הקורבן, ורמז בכך שלגורמים אחרים יכול היה להיות אינטרס לפגוע בו, שכן יש לו עסקים שונים באזור. "החשוד מפרנס משפחות רבות", אמר עורך הדין. "גם המשטרה בשישי שבת לא תקדם את החקירה שנגיע ליום ראשון. אי אפשר לעצור סתם כי רוצים לחקור. כשבן אדם אומר שלא קשור לעניין, לא צריך 5 לייצר סכסוך בעניין".

בתוך כך, השופט יעקב גולדברג קבע כי קיים חשד סביר והאריך את מעצרו של עמר עד ה-13.3.  עו"ד לוי חתם: "גרסת החשוד צריכה להיבדק, אם היא נכונה וגרסתו שהיה עם אנשים ואת הבדיקות שהם צריכים לעשות, באמת יכול להיות שהבל פה של מאן דהוא הוביל למעצר".

עדכון ראשון: 9.3.22, 10:38

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המכה ה-11: שנתיים שחורות באור עקיבא – הצתות רכבים בלתי פוסקות ברחבי העיר

גל הצתות רכבים באור עקיבא סוגר כבר כמעט שנתיים והתושבים מיואשים | מאז אפריל 22' התרחשו אירועים רבים של הצתות ברחבי העיר | המשטרה ניסתה להיכנס לעובי הקורה, עצרה מספר חשודים, אך כתבי אישום לא הוגשו | ומה עם המצלמות? תושב: "יש פה אנשים שהאוטו שלהם ניזוק יותר מפעם אחת. מי ישלם להם על עוגמת הנפש, הרס הרכוש ובזבוז הזמן? זה מטורף"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן