Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

‘כללית’ משתדרגת עם שירותים חדשים ושורת שינויים באור עקיבא

‘כללית’ משתדרגת עם שירותים חדשים ושורת שינויים באור עקיבא

העיר גדלה ואיתה גם שירותי הבריאות: מרפאה חדשה בשכונת אור ים | חידושים במרפאת אור עקיבא צפון בשכונת היובל | ושינויים ושדרוגים במרפאה הוותיקה בלב העיר, עם רופאים חדשים ומענה נרחב | מנהל מחוז שרון בכללית: "אור עקיבא גדלה ומשתנה וכולם זקוקים לשירותי רפואה מיטביים ואיכותיים"

קופת חולים כללית באור עקיבא – מתחדשת. תושבי העיר מכירים את השירותים של הקופה הוותיקה בעיר, אך יתכן ולא שמעו על השירותים החדשים והשינויים שהיא עוברת.

בשנים האחרונות החלה תנופת בניה בעיר, ועתה יש בה שכונות חדשות, לצד הוותיקות והמוכרות. להתחדשות העיר ולשינויים בה מצטרפת כללית.

בנוסף למרפאת כללית הוותיקה והמוכרת ברחוב רוטשילד, קיימים שירותים נוספים בעיר עבור המטופלים והמטופלות של הקופה, כגון מרפאת אורות בה קיימים שירותים של רופאי משפחה וילדים מנוסים וכמובן שירותי סיעוד ומשרד.

בכללית ממשיכים להרחיב את השירותים ובשכונת אור ים נבנית מרפאה חדשה שצפויה להיפתח במהלך השנה. במרפאה הזו יתנו שירותי רפואת משפחה ורופאה יועצת.

החדשות החמות ביותר הן לגבי מרפאת אור עקיבא צפון. מדובר במרפאה שנפתחה במרכז המסחרי ברחוב הכרמל 1.

במרפאה החדשה אפשר לפגוש ד”ר מוחמד גרה, אותו כל באי המרפאה מכירים ואוהבים, לצד צוות נרחב ומגוון של רופאי ורופאות משפחה, ילדים, רפואת נשים, אורולוגיה, שירותי אחיות, עבודה סוציאלית, תזונה ודיאטה, בדיקות מעבדה ושירותי משרד.

גם המרפאה באור עקיבא הוותיקה (רחוב רוטשילד), עברה בחודשים האחרונים שינויים והתחדשה. לאחר השיפוץ שנערך במרפאה, החלו שינויים וחידושים בצוות ובתמהיל הרופאים.

לאחרונה נכנס מנהל מרפאה חדש, ד”ר אנאס כבהא, מומחה ברפואה פנימית ובעל תת התמחות ברפואה דחופה. גם למשרד נכנסה מנהלת משרד חדשה, סמדר גילור.

סמדר וד”ר כבהא הצטרפו למנהל הסיעוד, האח אנואר קבהא ולמנהלת בית המרקחת שנמצאת במרפאה מזה שנתיים, סואר בשר. יחד הם מובילים את המרפאה בשירותי רפואה מקצועיים, עם חיבור לקהילה, לעירייה ולשכונות הסמוכות למרפאה.

בנוסף לצוות המוביל הצטרפו עוד רופאים למרפאה, כך ששעות השירות הורחבו והנגישות לתורים גדלה.

// צילומים: כללית 

רופאים חדשים כמו ד”ר איהאב עתאמנה, מומחה ברפואת ילדים, בנוירולוגית ילדים ובהתפתחות הילד, וד”ר דנה מרום, מומחית ברפואת ילדים, שעובדת במרפאה בנוסף לעבודתה בחדר המיון של בית חולים רמב”ם. שניהם כבר הספיקו להכיר את ילדי העיר ולטפל ברבים מהם מיד עם כניסתם למרפאה.

בנוסף קיים גם שירות של דיאטנית במרפאה. דנה ולירו, דיאטנית קלינית, מקיימת פגישות פרטניות עם מטופלים בתהליך של מעבר לאורח חיים בריא וגם מקיימת סדנאות קבוצתיות וימי בריאות לקהילה.

במהלך השנה הצוות יזום ימים ייחודים של בדיקות עיניים למטופלים עם סוכרת ודואג לתאום ניידת ממוגרפיה לעיר על מנת לעודד בדיקות חשובות לגילוי מוקדם של סרטן השד לנשים בגיל המתאים.

סמדר גילור, המנהלת האדמיניסטרטיבית החדשה של המרפאה, מוסיפה ומציינת את השיפור שחל במענה הטלפוני של המשרד לצד הרחבה של זימוני תורים דרך האתר והאפליקציה של כללית.

בנוסף, היא  עדכנה כי צוות המרפאה מברר לגבי האפשרות להביא שוב ניידת ממוגרפיה לאזור אור עקיבא בשיתוף עם העירייה, וזאת על מנת לעודד יותר נשים בגיל המתאים לבצע בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד.

ד”ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: “אנחנו מבינים כי אור עקיבא גדלה ומשתנה. בעיר ישנה אוכלוסייה צעירה חדשה לצד וותיקי העיר וכולם זקוקים לשירותי רפואה מיטביים ואיכותיים.

“במחוז שלנו מסתכלים על התמונה הגדולה של העיר ובהתאם מיצרים ומפתחים עוד שירותים מגוונים ומצוינים למען כלל התושבים.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן