חדרה: אייל גולן זכה בפרס הצטיינות מחוזי

חדרה: אייל גולן זכה בפרס הצטיינות מחוזי

כבוד גדול: אייל גולן, 18, תלמיד כיתה יב-2 בבית הספר תיכון יש"י בחדרה נבחר לייצג את חדרה כמצטיין במעורבות חברתית במחוז חיפה-משרד החינוך. תעודת הוקרה הוענקה לאייל בטקס התלמידים המצטיינים על שם אלעד ריבן ז"ל ביום שני השבוע בחיפה.

הטקס נערך במעמד ד"ר סער הראל מנהל המחוז, עינב יניב שוורץ, מנהלת מינהל ח"ן במחוז חיפה, וד"ר צביה ריבן, אמו של אלעד ז"ל.

אייל גולן מצטיין במעורבות חברתית. אייל מתנדב במגוון תחומים בין השאר מפיק אירועים בהתנדבות. הוא מתנדב למען ילדים חולים, מפיק אירועים ללא תשלום למגוון עמותות ועושה זאת מכל הלב. אייל לקח את חובת המעורבות החברתית כזכות לתרום לחברה בגדול.

// גולן. צילומים: תיכון יש"י

התלמיד אייל גולן אמר השבוע כי "היה משמח ומרגש לקבל את הפרס, ולדעת שמעריכים את העשייה שלי. אני מתנדב בתנועת הצופים כבר כמה שנים, עסקתי בהדרכה וכיום אני פעיל ומסייע לצוות ההדרכה.

"כמו כן, אני מלווה נער מבית הספר שחלה בסרטן, והוא משתקם ומחלים. אני תומך בו כל הזמן והוא מתנדב ביחד איתי. בנוסף לזאת, קבלתי מאבי עסק להפקת אירועים, אני מעורב בעסק כבר מגיל 9 וכיום אני מנהל את רוב העסק בעצמי.

"בין היתר בעשייתי בעסק אני די.ג"יי מזה ארבע שנים, ואני מופיע בפני ילדים חולים וילדים עם צרכים מיוחדים. אני משמח אותם, ומקיים להם אירועים חווייתיים ובלתי נשכחים, וכל זאת בהתנדבות.

"התמורה שלי היא גדולה ורבה. אני נהנה לתת מעצמי זה גורם לי אושר וסיפוק רב. מרגש לראות את הילדים החולים מחייכים בין הטיפולים, ומרגש לראות את הילדים עם הצרכים המיוחדים חווים חוויה והתנסות חדשה שמשמחת אותם. אני ממליץ לכל אדם להתנדב, התרומה של הנתינה היא רבה מאוד".

בלה שישקוב, רכזת המעורבות החברתית בתיכון יש"י, אומרת: "אייל נער מיוחד, שתורם ללא הפסקה. הוא פועל למען ילדים חולים, משמח אותם, ועושה להם טוב בלב. אייל נער צנוע , נעים הליכות, וחבר נאמן.

"אייל מעורר השראה בקרב בני נוער אחרים בנושא ההתנדבות .אייל מלווה במסירות רבה נער מבית הספר שחלה בסרטן והחלים. בזכות העשייה המבורכת של אייל עלה לרמות גבוהות וחדשות נושא המעורבות החברתית בבית הספר.

"ילדים התחילו להיות יותר מעורבים ויותר לעשות למען הקהילה. אנחנו גאים בכל הדרך של אייל גולן, ושמחים שהוא חלק מתיכון שש שנתי יש"י".

בר חן, מנהלת מחלקת חינוך על יסודי בעיריית חדרה, אומרת: "אני מברכת וגאה מאוד על זכייתו של אייל גולן באות מתנדב מצטיין. עשייתו החברתית מעוררת השראה וראויה לשבח, ומשקפת את רוח הצוות החינוכי של תיכון יש"י".

מנכ"ל רשת החינוך "מדעים ויהדות", הרב בן ציון נורדמן, אומר: "אני חש גאווה גדולה על כך שאייל גולן, תלמיד תיכון יש"י, זכה בפרס המעובות החברתית על שם אלעד ריבן ז"ל.

"אייל מעורר השראה בקרב תלמידי בית הספר, ובכלל בקרב בני נוער, ומהווה מודל לחיקוי בנושא המעורבות החברתית. יישר כוח גדול וכל הכבוד, אייל, על ההתנדבויות המרשימות ועל תרומתך לחברה".

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן