צעיר ביצע מעשים מגונים וסחט מינית נערות בנות 13 דרך התכתבויות בוואטסאפ

אחת הנערות אליהן פנה הנאשם, היא קטינה בת 13, איתה ניהל הנאשם במהלך כחודש התכתבות באמצעות הווטסאפ בעלת אופי מיני בוטה

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד צעיר, שביצע עבירות של מעשים מגונים, סחיטה באיומים והטרדה מינית כלפי קטינות מרחבי הארץ באמצעות ה"וואטסאפ".

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן קריקון, הנאשם עומר אבו גאמע (24), פנה באמצעות הווטסאפ לשלוש קטינות בגילאים בין 13 ל-16 שנים, לאחר שאיתר את מספרי הטלפון שלהן דרך קבוצות ווטסאפ שונות.

אחת הנערות אליהן פנה הנאשם, היא קטינה בת 13, איתה ניהל הנאשם במהלך כחודש התכתבות באמצעות הווטסאפ בעלת אופי מיני בוטה. במהלך ההתכתבויות, ביקש הנאשם מהקטינה לצלם עבורו תמונות אינטימיות שלה. משסירבה הקטינה לשלוח תמונות לנאשם, הוא איים לפגוע בה ובמשפחתה.

בעקבות האיומים ועקב החשש מפני הנאשם, שלחה הקטינה לנאשם תמונה אינטימית, באופן שאפשר לנאשם לצפות בתמונה פעם אחת בלבד, אך הנאשם צילם את המסך ושמר את התמונה ברשותו. בהמשך לכך, במספר רב של הזדמנויות, איים הנאשם על הקטינה כי יפרסם את תמונתה אם לא תשלח לו תמונות אינטימיות נוספות, והקטינה עשתה כן בעקבות חששה מפני איומיו. כמו כן, איים הנאשם על הקטינה שיפרסם את תמונתה אם לא תפגוש אותו ולא תקיים עמו יחסי מין.

צילומים: אילוסטרציה להמחשה בלבד, למצולמים אין קשר לכתבה

בשלב מסוים, סיפרה הקטינה על המתרחש לאימה והן פנו למשטרה. שוטרת מתחנת עיירות המשיכה את ההתכתבות עם הנאשם  בשמה של הקטינה, בעוד הנאשם סבור כי הוא מדבר עם הקטינה. גם בשלב זה ועד שנעצר, המשיך הנאשם בהצעות והתייחסויות מיניות חוזרות ונשנות, שלח לשוטרת תמונה של איבר מינו, וכן תיאם איתה פגישה אליה לא הגיע בסופו של דבר, עקב חשדו כי הקטינה עירבה את המשטרה.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם פנה לשתי קטינות נוספות באמצעות הודעות וואטסאפ, הציע להן הצעות ושלח להן תמונות בעלות אופי מיני. על אף בקשותיהן של הקטינות להפסיק  לשלוח את ההודעות והזהרותיהן של הקטינות כי יפנו למשטרה, המשיך הנאשם במעשיו, העביר תמונות והודעות והכל לשם גירוי, סיפוק וביזוי מיניים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשים מגונים, סחיטה באיומים, הטרדה מינית, הדחה בחקירה ועוד.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן