Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יושבים לדבר עם מי שלא מסכים איתנו: מיזם אזרחי חדש יחל ביום חמישי בפרדס חנה-כרכור

המפגש הראשון "יושבים לדבר" יתקיים ביום חמישי הקרוב במושבה ויאפשר לכל תושב לצאת עם כיסא אל המרחב הציבורי ולדבר עם תושב אחר שאינו מסכים איתו

השיח המקוטב בישראל מורגש היטב, דעות פוליטיות מתנגשות, הקורונה נכנסה בטווח והפרידה עוד יותר בין מגזרים וברשתות החברתיות היד קלה על המקלדת עם כל מי שאנחנו לא מסכימים איתו או לא מסכים איתנו. 

מיזם חדש נולד בימים האחרונים בפרדס חנה-כרכור, “יושבים לדבר” במסגרתו יערך ביום חמישי הקרוב מפגש בין אנשים, במרחב הציבורי ובהתאם להנחיות הקורונה, על מנת קליים שיח עם האנשים שלא מסכימים איתנו.

היוזמים מציינים כי “לאחרונה התלהטו הרוחות בפרדס חנה – כרכור, הפוליטיקה נכנסת לכל בית, הקיטוב החברתי מחריף ואנחנו מאבדים את היכולת לדבר על המחלוקות בינינו.

“ביום חמישי, י״א חשון תשפ״א, 29.10.2020 בשעה 16:30 מוציאים כיסא לרחוב, מזמינים את השכן או השכנה שממש לא מסכימים אתנו, מתיישבים אחד מול השניה, ומדברים – על מה שבוער, על מה שכואב ועל איך אנחנו רואים את עתיד המדינה ואת החיים המשותפים שלנו כאן”.

האירוע המרכזי ייערך ברחוב דרך הבנים – בין כיכר המושבה לכיכר השמונה. “תביאו כיסא ותצטרפו”, מציעים המארגנים ומציינים כי גם ברחבי המושבה, יוזמנו אנשים להוציא כיסא ולדבר עם השכנים.

המושבה בתקופת הסגר האחרון || צילום: מגדלור ניוז

“יושבים במרחק 2 מ׳, עוטים מסכות ומקפידים על הוראות משרד הבריאות. יוזמה אזרחית של אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית ומכל שכונות המושבה”. חבר המועצה אייל כגן, בירך היום על היוזמה וציין כי דווקא בתקופה הזו חשוב לעשות מעשה.

“מתי בפעם האחרונה יצא לנו לשבת לדבר עם מי שלא מסכים איתנו? מתי יצא לנו לצאת מהמסך ופשוט להפגש ולבדוק את האמיתות שלנו? להרגיש את הכאב של מי שנמצא בצד השני?”, כתב כגן.

“התקופה הנוכחית מאתגרת מהרבה בחינות. כלכלית, חברתית, בריאותית, פוליטית. השיח החברתי הפך להיות קיצוני, האלימות הרימה ראש אז אפשר לצקצק בלשון ולעבור הלאה ואפשר לנסות לעשות מעשה. ביום חמישי הקרוב ״ יושבים לדבר״ בפרדס חנה כרכור. ברחוב, בשכונה, מתחת לעמודים. יוזמה אזרחית מקומית ולוואי שתלך ותגדל”, הוא הוסיף.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן