Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שר התרבות מיקי זוהר: אסייע בהקמת אצטדיון הכדורגל ובניית מרכז הטניס בחדרה

על רקע תנופת הפיתוח הנרחבת בעיר: השר מיקי זוהר ביקר בעיר חדרה יחד עם ראש העיר בפועל, ניר בן חיים ובכירי העירייה | השר זוהר הצהיר כי יעשה מאמץ להעניק לעיר עדיפות בהחלטות הממשלה וכי יסייע בנושא הקמת אצטדיון הכדורגל ובניית מרכז טניס | ראש עיריית חדרה בפועל ניר בן חיים: "אני מודה לשר על הביקור ועל נכונותו לעמוד לצדנו"

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ביקר בחדרה יחד עם הצוות הבכיר של המשרד ונפגש עם ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, מ״מ מנכ״לית העירייה זיוה הימברג, סגני ראש העיר ובכירי העירייה, על מנת לדון בשדרוג תשתיות ספורט, תרבות ופנאי בעיר.

“יש פה ראש עיר מצוין ויחד נעשה מהעיר חדרה אימפריה”, אמר השר. בביקור הציג ראש העיר בפועל ניר בן חיים את האתגרים הסביבתיים המאיימים על העיר חדרה בימים אלה, שאינם עומדים בקנה אחד עם מכלול הצרכים של תושבי העיר.

זאת לצד הצורך בהקמת מתקני תרבות וספורט חדשים, בין היתר היכל תרבות ואצטדיון כדורגל, המותאמים לגודל אוכלוסיית העיר שעתידה להכפיל את עצמה בעשור הקרוב.

“אנחנו נייצר מצב בו חדרה תהיה במפת העדיפות הארצית”, אמר השר זוהר, “חדרה במיקום אידיאלי במרכז הארץ וקרובה לכביש 6. נאבק לצד העיר כדי להביא החלטת ממשלה שתשנה באופן דרמטי את פני העיר בכל תחומי החיים”.

לאחר שעודכן על בניית קומפלקס מגרשי האימונים לכדורגל במזרח העיר, התייחס השר זוהר לבניית אצטדיון בעיר והסביר כי משרדו יסייע בנושא התכנון ובהקמת האצטדיון, זאת לצד סיוע בהקמת מרכז הטניס והבאת אירועי תרבות ומופעים גדולים לתושבי העיר.

הביקור הסתיים בטקס חנוכת אולם הספורט “חופים” במערב העיר וקביעת מזוזה. האולם נבנה בסטנדרטים גבוהים בסיוע של קרן המתקנים של משרד התרבות והספורט בעלות של כ- 16 מיליון ₪.

האולם ישרת את בית הספר חופים ואת קריית החינוך ע”ש יצחק נבון בשעות הבוקר ואילו בשעות האחר הצהריים, יתקיימו באולם חוגים, אימוני ספורט ופעילויות ספורט לקהל המבוגר.

לאחר הטקס ירדו השר זוהר יחד עם ראש העיר וסגניו לפרקט האולם, שם פגשו את בנות קבוצת הכדורעף של מכבי חדרה, שמתאמנות לקראת משחקי הפלייאוף על אליפות המדינה. בסיום הביקור העניק ראש העיר בפועל לשר התרבות והספורט את מפתח העיר.

ראש עיריית חדרה בפועל, ניר בן חיים: “אני מודה לשר מיקי זוהר על ביקורו בעיר ועל נכונותו לעמוד לצידנו ולסייע לטובת פיתוח ושדרוג התרבות והספורט בעיר חדרה. העיר חדרה הולכת וגדלה יחד ואנו פועלים להעניק שירותי תרבות וספורט איכותיים ונגישים לכלל התושבים בעיר”.

השר זוהר סיכם: “אני מחויב לעיר חדרה ולתושביה ומודה לראש העיר ניר בן חיים על הביקור המוצלח. חדרה תרגיש רוח חדשה מצד משרד התרבות והספורט, יחד נעשה היסטוריה”.

// ביקור השר מיקי זוהר וצוותו בחדרה. צילומים: דוברות העירייה 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן