Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מבצע ענק של קמחא דפסחא בחדרה: “בגן אני אוכל, בבית אין לי מה לאכול”

בארגון "מתנדבי חדרה" בחרו השנה להקדיש את מבצע קמחא דפסחא הענק להנצחת זכרה ולעילוי נשמתה של הילדה בטהורה שני אליעזר ז"ל, שנפטרה זה מכבר בגיל 4 בלבד

עמותת מתנדבי חדרה מציינת לקראת חג הפסח הקרב כי מאות משפחות תושבי חדרה של נזקקים, יתומים, חולי סרטן ועוד, לא יעברו בין מדפי הסופרים וימלאו עגלת קניות בכל טוב לחג. “הם לחוצים נורא שיישארו רעבים גם בחג פסח”.

בימים אלו ממש מתקיים מבצע גיוס ענק של “קמחא דפסחא” בכל רחבי העיר, בדיוק בשביל המשפחות היקרות הללו, שמחכות בכיליון עיניים לשמוח בפסח.

בארגון “מתנדבי חדרה” בחרו השנה להקדיש את מבצע קמחא דפסחא הענק להנצחת זכרה ולעילוי נשמתה של הילדה בטהורה שני אליעזר ז”ל, שנפטרה בגיל 4 בלבד.

על פי העמותה, רבים הצטרפו למיזם: עסקים, בתי ספר, גני ילדים, כלל המתנדבים היקרים והמון תושבים נוספים כבר עסוקים עד מעל הראש באיסוף המצרכים ושינועם למרכז הסיוע של ארגון “מתנדבי חדרה”.

חבר מועצת העיר בועז ביטון , עוגן יוחננוב פעיל ציבור, ברוך אואד איש עם לב ענק מגייסים עוד ועוד ללא הפסקה.

בעמותה מציינים כי עשרות מתנדבים ומתנדבות כבר מחכים ליריית הפתיחה, ויגיעו למרכז הסיוע של ארגון “מתנדבי חדרה” לארוז באהבה גדולה את מארזי המזון.

מתנדבי חדרה לקראת פסח | צילום: מתנדבי חדרה

“מי שיעבור ברחוב הלל יפה, ליד מרכז הסיוע, יוכל לראות במו עיניו אימפריית חסד ענקית, של המון אנשים טובים שמתרוצצים מפה לשם, ממיינים, אורזים, ומכינים מאות ארגזים מלאים בכל טוב, שכמובן אחר כך יחולקו, איך לא, על ידי מתנדבים ומתנדבות של הארגון עד לדלת של כל משפחה ומשפחה”, נמסר.

חזקי מנת יו”ר מתנדבי חדרה מסר: “בכל שנה ושנה בתקופה זו אני מתהלך ברגשות חצויים, הרגשה טובה ומרוממת לראות את ההירתמות הכבירה של תושבי העיר והמתנדבים היקרים ומאידך כמות הפניות והבקשות גודלת.

“בשנה שעברה כשביקרתי באחד מגני הילדים לאסוף מוצרים מהורי התלמידים הנפלאים תפס אותי ילד קטן חמוד ומתוק וביקש שאביא לו לביתו מארז – ‘בגן אני אוכל ובבית אין לי מה לאכול’, אמר הילד… אני קורא ומבקש מכל תושב ותושב להשתתף במצוות “קמחא דפסחא” בתרומת מוצרים או בתרומה כספית צנועה   עלינו לזכור שה50 ש”ח שלנו זה מה שבסופו של תהליך יסייע לעוד משפחה לעבור את החג בנחת ובשמחה”.

בין התורמים השנה:
א.מ.א צעצועים, ביג אופיס, בי”ס בית יעקב, בי”ס גלאור, בי”ס גלים, בי”ס המכיל לב, בי”ס כרכור, בי”ס שובו, בי”ס תחכמוני, גן אגוז, גן אדר, גן אודם, גן אנפה, גן אפיק, גן ארז, גן דוכיפת, גן דולב, גן דקל, גן דרור, גן זויתן, גן חבצלת, גן חגלה, גן חמנית, גן חצב, גן חרצית, גן יובל, גן יסמין, גן יעל וברק קורן, גן כסליו, גן כרכום, גן מור- נר שמואל, גן מוריה, גן מיכל- בית יעקב, גן מירון, גן נבטים.

גן נחמי- נר שמואל, גן נחמי ויפית- נר שמואל, גן ניצה, גן נרקיס, גן סיון, גן ספיר, גן סתוונית, גן עינב, גן ענבר, גן פשוש, גן ציפורי, גן קדרון, גן רחלי- מדעים ויהדות, גן רעות, גן שבט, גן שומרון, גן שיבולים, גן שיזפון, גן שיטה, גן שלדג, גן שניר, גן שרקרק, גן תאנה, גן תפוז, חדד ורזיאל, כללית דגני, לפריטו שניצל, מכבסת הנשיא, מספרת ענבל, מר סלולר, משטרת עירון, המשפחתון של מדלן, נווה מנשה, סטודיו אווה, פעוטון מאיה, פעוטון של מירב, צהרון של ליאת, צהרון של מיתר, כל תושבי רחוב הבשמים, ועוד ועוד שמצטרפים ללא הפסקה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן