Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

צהרון גן עפרוני/שקד באור עקיבא נסגר – והורים שלחו מכתב לפני נקיטת הליכים משפטיים

עו"ד חן ושירן חג'ג', שבנם לומד בגן שקד וקיבלו הודעה על סגירת הצהרון, שיגרו את המכתב לעירייה, למתנ"ס ולמשרד החינוך: "ההחלטה אינה סבירה ומסבה לנו ולילד נזקים || על פי מתווה הצהרונים בקורונה, תקצוב צהרון יינתן לפי חישוב ממוצע של 22 ילדים

השבוע השני למתווה החזרה לגני הילדים הסתיים, לאחר סגר חגי תשרי, והורים מצהרון גן “עפרוני/שקד” זועמים על סגירת הצהרון – זאת לאחר שקיבלו הודעה מהמתנ”ס על סגירתו, בעקבות מיעוט נרשמים. הורים שיגרו מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בדרישה להחזיר את הצהרון לפעילות. 

“בננו נרשם לגן עירייה, בגן שקד”, כתבו עו”ד חן ושירן חג’ג’, המתגוררים באור עקיבא, במכתב שנשלח למתנ”ס העירוני, לעירייה ולמשרד החינוך. “עובר לרישום לגן ביקשנו לוודא כי אכן מתקיים במקום צהרון (קרי – מסגרת נאותה לילדינו החל מהשעה 14:00 ועד 17:00) המנוהל ומתופעל בידיכם – ובמפורש נציין כי עצם קיומו של הצהרון היה גורם מכריע בשיקול לרשום את בננו לגן שקד כאמור – נמהל צהרון במשותף עם גן עפרוני – ואכן כך היה בתחילת השנה!”.

ההורים מציינים כי “הן אנכי והן רעייתי עובדים במשרה מלאה (ואך יותר) ומסגרת הצהרונים הינה צורך הכרחי וקיומי עבורינו”.

עו”ד חג’ג’ מציין כי לאחרונה התבשרו ההורים בהודעה חד צדדית וללא התראה כי לאחר הסגר השני הצהרון לא ימשיך לפעול. “מצב זה הינו בלתי נסבל” כותבים ההורים כאשר לטענתם הסירוב לפתיחת הצהרון מטעם המתנ”ס והעירייה נובע מכך שלא נרשמו מספיק ילדים. ההורים מציינים עוד כי לא בוטלה כל הרשמה לצהרון והמצב שהיה ממשיך, ולכן הטענה כי אין מספיק ילדים שנרשמו לצהרון אינה נכונה, לטענתם.

“לצערי הרב, כל פניות הורי הצהרון בנושא לא נענו עניינית ונכון להיום, הצהרון טרם נפתח. סגירת הצהרון מהווה מעשה פסול ונפסד העולה כדי אפליה ללא כל סבירות או מציאת פתרון חליפי אשר ממילא אף מסבה לנו נזקים והוצאות ואף חשש לפגיעה בילד.

“בצער רב וכמי שנמנה על תושבי העיר מיום הוולדי, לא אוכל לעבור על סדר היום על התעלמות נוספת ואי מתן מענה ואופרטיבי לדברים – וככל ולא ימצא פתרון מיידי לפתיחת הצהרון ו/או מסגרת אחרת לילד – לא יוותר אלי אלא לנקוט בהליכים משפטיים.

אילוסטרציה 

עם זאת, ממידע שהגיע לידינו עולה כי בקול קורא שפורסם המנהל הפדגוגי של משרד החינוך בנוגע להפעלת הצהרונים במתווה הקורונה, כי התקצוב שניתן לרשות המקומית, ובמקרה הזה למתנ”ס, להפעלת הצהרון הוא לפי חישוב ממוצע של 22 ילדים בגן.

לכן, משרד החינוך משאיר לכל רשות מקומית את שיקול הדעת האם לפתוח צהרון במספר נמוך יותר של נרשמים, דבר שדורש תקצוב נוסף – שלא כל עירייה מסוגלת או יכולה לסבסד, בייחוד בתקופת הקורונה.

בתוך כך, נודע למגדלור ניוז כי ביממות האחרונות נעשות בדיקות היתכנות לאפשרות להפעיל בכל זאת צהרונים שאין בהם די נרשמים, בין אם באמצעות איחודים של צהרונים ובין אם באמצעות תקצוב נוסף או תשלומי הורים. בכל אופן, המהלכים עדיין בבדיקה שכן הגבלות הקורונה מקשות על קידום פתרונות בעת הזו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן