Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מדוע נחסם מקטע שביל ישראל בפארק נחל חדרה?

מדוע נחסם מקטע שביל ישראל בפארק נחל חדרה?

על הגשר מעל מי נחל חדרה בפארק - מקום המעבר של מטיילים רבים על שביל ישראל - רותך שער שמונע מעבר הולכי רגל ומטיילים | עיריית חדרה: "בוצעה חסימה למעבר לגדה הצפונית בשל ליקויי בטיחות ולמען שמירה על ציבור המטיילים" | חברת החשמל: "אנו ממשיכים להתריע שיש למנוע מעבר מהגדה הדרומית דרך הגשר"

מקטע 16 של שביל ישראל, בין בית חנניה לבית ינאי החולף בפארק נחל חדרה נחתם בתקופה האחרונה למעבר, בגשר שמעל נחל חדרה. כך דיווחו לאחרונה מטיילים לחברה להגנת הטבע שפנתה במכתב לעיריית חדרה על מנת לברר לסיבת הסגירה.

“בוקר בהיר אחד עיריית חדרה בחרה לקטוע את שביל ישראל. בלי הודעה מוקדמת, בלי פתרון, בלי דרך חלופית – פשוט סגרו”, מציינים בחברה להגנת הטבע.

“עקב סכסוך בין עיריית חדרה לבין חברת החשמל על טיפול בגדת הנחל הצפונית, העירייה פשוט בחרה לרתך שער, ולסגור את המעבר למטיילים. שביל ישראל עובר מעל נחל חדרה בגשר הנבל, עובר דרך נקודת התצפית המרהיבה על הכרישים, נקודה חשובה שאין שנייה לה בארץ.

“אנחנו קוראים לעיריית חדרה ולחברת החשמל לשבת יחד ולמצוא פתרון לטובת מטיילי שביל ישראל והטיילות הארצית כולה. אל תחסמו ואל תעצרו את השביל”.

שביל ישראל עלה בתקופה האחרונה למרשתת (לאינטרנט), לאתר ייעודי שהקימה החברה להגנת הטבע, ובו פירוט כל מסלולי ומקטעי השביל בישראל. מדובר באתר ידידותי, נגיש ונוח, הכולל מפות להורדה ומידע רב.

בדיווח שעלה ב-YNET בנושא, נמסר בתגובה מעיריית חדרה: “עיריית חדרה ביצעה חסימה למעבר לגדה הצפונית בשל ליקויי בטיחות בגדה וזאת למען שמירה על ציבור המטיילים. העירייה פנתה לחברה להגנת הטבע בבקשה לשנות את תוואי שביל ישראל העובר דרך הגשר.

“ככל וחברת חשמל תשא באחריות על הנעשה בגדה הצפונית, תוך הסדרת הליקויים, עיריית חדרה תפתח את הגשר למעבר. יש לציין כי הגדה הצפונית אינה בבעלות עיריית חדרה. העירייה תשמח להסדיר את הנושא”.

// הגשר מעל נחל חדרה. צילום: איתי טטרו 

מחברת החשמל נמסר בתגובה לדיווח ב-YNET: “הגשר מעל נחל חדרה לא נחסם על ידי חברת החשמל, ואין בידיעת החברה על ידי מי בוצעה החסימה.

“עם זאת חשוב להדגיש כי חברת החשמל התריעה במשך שנים וממשיכה להתריע, בין היתר בפני עיריית חדרה ורשות הטבע והגנים, כי יש למנוע מעבר לגדה הצפונית המצויה בבעלות פרטית של חברת החשמל – מהגדה הדרומית דרך הגשר, אשר הוקם ללא תיאום עם חברת החשמל ולמיטב ידיעתה גם שלא כדין – ולא תוכננה מלכתחילה לקלוט מבקרים מבחינה בטיחותית, אלא להוות שטח גינון נופי וחיץ בלבד.

“חברת החשמל תשמח להיפגש עם מי מבעלי העניין על מנת להסדיר את הנושא”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן