Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

קיר קרס במהלך החג בבית ספר ממלכתי כרכור; ראש המועצה: “אירוע חריג וחמור”

קיר קרס במהלך החג בבית ספר ממלכתי כרכור; ראש המועצה: “אירוע חריג וחמור”

ראש המועצה הגר פרי-יגור התייחסה לאירוע הקריסה וציינה כי הוא יתוחקר ויטופל ● תלמידי בית הספר לא ישובו מחר למוסד החינוכי - אלא לכיתות חלופיות ● ארז אריאב, הורה פעיל במושבה במכתב למנכ"ל המועצה ולמנהל מחוז חיפה במשרד החינוך: "ב-2014 הגשתי עתירה מנהלית נגד בנייה במוסדות חינוך במהלך שנת הלימודים. יש לבצע בדיקה במוסדות החינוך ביישוב"

שעות לפני כניסת שמחת תורה, קרס קיר בכיתה בבית ספר ממלכתי כרכור, כחלק מעבודות הבינוי החדש בבית הספר. כך מסרה ראש המועצה הגר פרי יגור. 

הקיר שקרס בכיתה נפגע במסגרת עבודות הבנייה הגובלות אליו. “הייתי בביה”ס דקות לאחר הדיווח, ובמשך שעות עד לכניסת החג, עם כלל גורמי ההנדסה והביטחון”, ציינה פרי יגור.

“לשטח הוזמן מיידית קונסטרוקטור חיצוני ובתום בדיקתו הנחינו את הצוותים לגדר את כל המבנה (שקיר אחת מכיתותיו נפגע) כדי למנוע כניסה עד להשלמת כלל בדיקות הבטיחות. סגרנו מיד את המקום והנחיתי בנוסף על אי כניסת תלמידים מחר (לרבות צהרון שהיה צפוי להתקיים).

“מדובר בארוע חריג וחמור. בטיחות ילדינו מעל הכל. אני לא אשקוט עד לבירור פרטי המקרה, סיבותיו ונסיבותיו, וכן וידוא עמידת המבנה בכל תנאי הבטיחות הנדרשים”.

הקיר וההרס. צילומים: מתוך עמוד הפייסבוק של אריאב 

ראש המועצה הוסיפה כי עד לסיום עבודות החיזוק הנדרשות, ילמדו תלמידי שש הכיתות שבבניין המדובר, הצפויים לחזור לספסל הלימודים מחר (חמישי), בכיתות חלופיות שייקבעו על ידי מנהלת ביה”ס ומנהלת אגף החינוך.

“בשלב זה הנחינו על הוצאת צו הפסקת עבודה לקבלן (בממלכתי כרכור ובביה”ס החקלאי שבשניהם אותו קבלן מבצע את העבודות). תחקיר ראשוני בוצע במהלך החג והוא יוצג לי מחר ע”י כלל גורמי המקצוע, כולל לקחים והשלכות רוחביים. צוות בית הספר והנהגת ההורים עודכנו בפרטי האירוע (יושבי ראש הנהגת ההורים גם הגיעו לשטח ועמדו עמי מקרוב על פרטי הארוע). אני שבה ומדגישה – מדובר בארוע חמור, וכך הוא יטופל”, הוסיפה פרי יגור.

בקרב הורים נרשמת הבוקר (רביעי) דאגה בעקבות קריסת הקיר בכיתה. ארז אריאב, הורה פעיל ומעורב במושבה, שיגר מכתב למנכ”ל המועצה יוסי סילמן, לראש המועצה פרי יגור וכן העתק למנהלים נוספים ומנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד”ר סער הראל, בו הזכיר עתירה מנהלית שהגיש ‏בשנת 2014 כנגד בנייה במוסדות חינוך במהלך שנת לימודים.

“ברצוני לתזכר שב2014 הובלתי עתירה מנהלית כנגד המועצה ומשרד החינוך כנגד בנייה במהלך ‏שנת לימודים (דבר המנוגד לחוזר מנכל משרד החינוך) בבית ספר הממלכתי מעיינות שבכרכור וזאת ‏בדיוק למנוע מאסון כזה מלפגוע בתלמידי וצוות בית הספר.

“אבקש את המועצה, להתייחס לאירוע כאסון לכל דבר, לבצע בדיקת/סקר מבנים בבתי הספר לאור פעולות הקבלן הן בבית ספר כרכור והן בחקלאי,  לאור הבנייה (תוספת הבניה) ב-2014 בבית הספר מעיינות שבכרכור אבקש לבדוק האם אותו ‏קבלן ביצע את העבודה? ולבצע גם כאן סקר מבנים בלי קשר לקבלן המבצע”.

עוד ציין אריאב כי “לפני כחודש נהרג פועל שעסק בבניית תשתיות הביוב בכניסה לבית הספר כרכור. ‏זאת אומרת אסון כבר קרה!!”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן