Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אחרי שעברה 3 ניתוחים לאחרונה: חגיגת בת מצווה בהפתעה בבית החולים אורגנה לליה בת ה-12 מכרכור 

ליה מזרחי בת ה- 12 מכרכור מאושפזת מזה כשבועיים במחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי הלל יפה לאחר שעברה שלושה ניתוחים מורכבים בשל התפוצצות אפנדציט (תוספתן). כוחות העזר במחלקה גילו שיש לה יום הולדת והחליטו, יחד עם מזכירת המחלקה והמרכז החינוכי במחלקת ילדים, לארגן לה מסיבת הפתעה מרגשת במיוחד- אותה תזכור ליה לתמיד. שיהיה במזל טוב

בזמן שכל חבריה עסוקים בלימודי זום ובמתווה החזרה לבית הספר, ליה מזרחי בת ה- 12 מכרכור מאושפזת מזה כשבועיים במחלקה כירורגית א’ במרכז הרפואי הלל יפה לאחר שעברה לא פחות משלושה ניתוחים מורכבים בעקבות התפוצצות אפנדציט (תוספתן).

עובדות כוח עזר במחלקה- עדנה עזורה ונדא ג’ורבאן, גילו שיש לליה יומולדת 12 ומיד יידעו את מזכירה המחלקה, נטלי פלאח. שלוש הנשים החלו להתארגן ולחשוב כיצד יוכלו לחגוג לליה את בת המצווה שלה בתקופה מורכבת זו. נטלי פלאח, מזכירת המחלקה, פנתה למחלקת ילדים ולמרכז החינוכי בראשותה של עופרה אברג’יל ויחד נרתמו כולם לחגיגה. בנוסף פנתה נטלי למספר זמרים בבקשה להפתיע את ליה בסרטון ברכה לרגל בת המצווה. הזמר בר צברי נרתם לבקשה ושלח ברכה מוקלטת מרגשת לליה.

בשעות הבוקר נכנס צוות המחלקה יחד עם צוות המרכז החינוכי, שמלווה אותה במשך כל תקופת אשפוזה מבחינה חינוכית, רגשית וטיפולית, לחדרה של ליה, עם בלונים, מתנות מחדר המתנות של “הלל יפה” ומתנות נוספות שקנו העובדות מכספן האישי, ועוגת מספרים מרשימה שהכינה עבורה מחנכת היסודי במרכז החינוכי, דנה בויאנג’ו.

צילומים: דוברות הלל יפה

ליה התרגשה מאוד ואמרה: “הופתעתי מאוד מהמחווה של הצוות. לא ציפיתי בכלל שידעו שאני חוגגת היום בת מצווה ובטח שלא יביאו לי מיוזמתן בלונים, מתנות ועוגה. אין ספק שבחיים לא אשכח את יום ההולדת הזו”.

האם חגית הודתה לצוות בהתרגשות רבה ואמרה: “זה לא מובן מאליו לקבל כזו אהבה ונתינה מצוות המחלקה והמרכז החינוכי שעושים לילות כימים למען המטופלים המאושפזים. בתקופה זו של הקורונה, אני בטוחה שלא היינו יכולים לחגוג בצורה טובה יותר את בת המצווה מחוץ לבית החולים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן