Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אלה השמות הנפוצים ביותר שניתנו לבנים ובנות בחדרה, אור עקיבא והמושבות ב-2020

בבנים - רפאל כבש את חדרה, לביא את אור עקיבא ופרדס חנה. אצל הבנות - מאיה בחדרה, אריאל באור עקיבא ואמה בפרדס חנה. כל הנתונים

השם הנפוץ ביותר בקרב הבנות היהודיות זו השנה החמישית ברציפות היה תמר (1,116 נקראו בשם זה). השם מאיה נשאר במקום השני והשם אביגיל עלה למקום השלישי במקום השם נועה שירד למקום הרביעי. כך עולה מדו”ח מיוחד של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על השמות הפרטיים אשתקד. 

השם הנפוץ ביותר בקרב הבנים היהודים היה דוד, 1,536 ילדים נקראו בשם זה ב-2020 (2.4% מהבנים היהודים). אחריו היה השם לביא שניתן ל-1,297 ילדים (2.1% מהבנים היהודים). השם מוחמד הוא השם הנפוץ ביותר בישראל בכלל, ובקרב הבנים המוסלמים בפרט, אך הוא נמצא במגמה מתמשכת של ירידה, ופחות בנים נקראים בשם זה.

בחדרה השם הנפוץ ביותר לבנים היה ב-2020 השם רפאל (19 ילדים נקראו כך) ואחר כך אריאל ולביא (16). לבנות בחדרה – השם הנפוץ ביותר ב-2020 היה מאיה (23) ואחר כך שירה (14) ואביגיל (12). באור עקיבא, השם הנפוץ לבנים הוא לביא (10) ואחר כך ארי (6) ודוד (5). לבנות באור עקיבא –  אריאל (6).

בפרדס חנה-כרכור היו השמות אמה ונויה הנפוצות ביותר לבנות ב-2020 – 6 ילדות נקראו כך לכל שם. אחריהן – אלמה (5), אנה, גפן, ליה, מאיה, עדן ושירה. לבנים בפרדס חנה-כרכור: לביא (15), עומר (10), אביב, איתי ונועם (8). בזכרון יעקב: דניאל (5) לבנים ואילו אפרת (5) לבנות. הנתונים המלאים בטבלאות:

הטניסאי הבינלאומי רפאל נדאל. הכי נפוץ לבנים בחדרה. צילום: מויקיפדיה

בקרב הבנות המוסלמיות השם הנפוץ ביותר היה מרים (408 בנות נקראו בשם זה). בקרב הבנות היהודיות השם תמר היה הנפוץ ביותר באופקים וניתן ל-4.2% מהבנות שנולדו בו.

בקרב הבנים היהודים השם דוד היה הנפוץ ביותר באופקים (4.7% מהבנים היהודים), בירושלים (4.2%), בנתיבות (%3.3) ובאשדוד (2.8%). מבחינה כמותית מספר הילדים הגבוה ביותר שנקראו בשם זה היה בירושלים (298).

בקרב הבנים המוסלמים יוסף היה השם השני הנפוץ ביותר בירושלים (182בנים מוסלמים נקראו בשם זה, 4.5% מהבנים המוסלמים) ואדם בטייבה (35, 8.8%).​

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן