Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

כל חג הופך לשבוע: מדורות ל”ג בעומר באור עקיבא כבר החלו

כל חג הופך לשבוע: מדורות ל”ג בעומר באור עקיבא כבר החלו

בעיריית אור עקיבא פעלו לכיבוי המדורות באמצעות שירותי הכבאות וההצלה היות ומדובר במדורות המנוגדות לצו שהוצא על ידי נציב הכבאות

מריחים את זה כבר באוויר, עם העשן וריח המדורות: על אף של”ג בעומר יחול ביום שני בערב – שלישי הבא, 8-9.5.2023, כבר היום (רביעי), החלו להידלק מדורות בשטחים הפתוחים על ידי ילדים. מדורות שכאלה נצפו בשכונת היובל בצפון העיר, בשטח הסמוך למתחם דויד. 

בעיריית אור עקיבא פעלו אחר הצהריים על מנת לכבות את המדורות ולהזמין את צוותי הכבאות היות ומדובר בהדלקת מדורות שאינן ביום שהוגדר בצו הכבאות הרשמי – ערב ל”ג בעומר ול”ג בעומר עצמו.

אם אתם הורים לילדים במערכת החינוך – אתם ודאי מרגישים שישנם חגים שהפכו לחגיגות של “שבוע חג”. בפורים – שבוע לפני מתחילים בתי הספר ומוסדות החינוך בפעילויות מגוונות, תחפושות שונות מדי יום או יום בנושא שונה שמצריך התארגנות מוקדמת.

מדורת לג בעומר בשכונת היובל אור עקיבא 2023. צילום: מערכת מגדלור

יום לפני תענית אסתר, היום האחרון לפני היציאה לחופשת פורים, מגיעים הילדים בתחפושות אבל ההורים כבר חשים שהאוויר יצא מהמפרשים.

גם ל”ג בעומר הפך להיות חג של “שבוע ל”ג”. מספר ימים לפני יום החג עצמו, מתחילות להידלק מדורות באזורים שונים ברחבי הערים, מדורות של חברי הילדים, תנועות נוער, מדורת כיתה או שכבה וכיו”ב.

בתוך כך, נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי חתם הבוקר (יום ד׳) על צו איסור הדלקת מדורות והבערת אש בשטחים פתוחים בכל הארץ בשל תנאים קיצוניים המעלים את הסבירות להתרחשות דליקות. ההדלקה תותר רק באזורים שהוכשרו לכך על ידי הרשויות המקומיות.

נציב כבאות והצלה אייל כספי: “מטרת הצו לצמצם פגיעה בחיי אדם ורכוש מתוך הבנת כובד האחריות המבצעית והסכנות הכרוכות בהדלקת אש בשטחים פתוחים ובמרחב האורבני. מדובר בצו מדוד וקצוב בזמן המשקלל את רצון הציבור לחגוג ולקיים את מסורת החג, לצד שמירה על שלום הציבור, הטבע והסביבה. אני קורא לציבור לגלות אחריות ולחגוג תוך הקפדה על כללי הבטיחות והנחיות הצו”.

תוקף הצו החל מיום ראשון,7 במאי 2023 (ט”ז באייר התשפ”ג) בשעה 08:00, ועד ליום רביעי,10 במאי 2023 (יט’ באייר התשפ”ג) והוא יחול בכל רחבי הארץ.

בכבאות והצלה מציינים כי בכל שנה נפגעים עשרות רבות של ילדים ובני נוער במהלך ימי החג ונזקקים לטיפול רפואי בשל אי הקפדה על כללי בטיחות נאותים.
בכוחו של הצו לצמצם את ממדי הנזק והפגיעה באזרחים וברכוש ובו בזמן לאפשר לחפצים בכך לקיים את מנהגי החג ע”פ כללי בטיחות נאותים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן