Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מנכ”ל עיריית אור עקיבא רחמים צאלח הודיע: מסיים היום את תפקידי

צאלח כתב היום במכתב לעובדים כי "תם פרק זמן חשוב ועיקרי לאורך תקופה של כ-35 שנים. מודה לכל אחד ואחת מכם על האימון, היחס הטוב ושיתוף הפעולה החם והלבבי שאפיין את דרכי. הודעתי לראש העיר שאעמוד לרשות העירייה בזמני החופשי לצורך חפיפה עם מנכ"ל העירייה המחליף ויתר הנושאים ככל שייתבקש" 

טלטלה נוספת בעיריית אור עקיבא, רגע לפני חזרתו של יעקב אדרי ביום ראשון לאחר תקופת הרחקה של כ-11 חודשים: מנכ”ל העירייה רחמים צאלח הודיע בשעה האחרונה (חמישי) במכתב ששיגר לעובדי העירייה על סיום תפקידו היום באופן מיידי. 

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון, פורסם המכרז לתפקיד מנכ”ל העירייה שנסגר ב-19.8.2021. ממידע שהגיע למגדלור ניוז עולה כי ניגשו לתפקיד לא מעט מועמדים, ובוועדת האיתור עדיין מטפלים בגיוס כל המסמכים הנדרשים מכל המועמדים.

המנכ”ל היוצא רחמים צאלח פורש לגמלאות והיה צפוי לפרוש עוד קודם לכן, אך ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב, ביקש ממנו, לפני כחודש, כי יישאר עוד בתפקידו. “חברים יקרים, הריני להודיעכם על סיום תפקידי כמנכ”ל העירייה ביום זה”, כתב צאלח במכתב לעובדים. “תם פרק זמן חשוב ועיקרי לאורך תקופה של כ-35 שנים.

“מודה לכל אחד ואחת מכם על האימון, היחס הטוב ושיתוף הפעולה החם והלבבי שאפיין את דרכי. הודעתי לראש העיר שאעמוד לרשות העירייה בזמני החופשי לצורך חפיפה עם מנכ”ל העירייה המחליף ויתר הנושאים ככל שייתבקש.

“תודה מיוחדת ניתנת לחברי המליאה ובמיוחד לראשי העיר שנתנו בי אמון”, סיכם צאלח את המכתב.

צאלח מתקרב לגיל 74. הוא נחשב אהוב ואהוד בקרב תושבים רבים באור עקיבא וזכה לשבחים על עבודתו ופעילותו לאורך השנים, בין אם על ידי העירייה וצוותיה ובין אם בקרב תושבים שמצאו אצלו אוזן קשבת לפתרון בעיות.

רק לפני מספר חודשים עלה מנכ”ל העירייה לשיח הציבורי, זאת לאור העובדה שהמשיך לכתוב פרוטוקול ידני בישיבות מועצת העיר. בשבועות האחרונים, בעקבות ביקורת ציבורית ולאחר כניסתו לתפקיד של ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב, החלו הישיבות להיות מתועדות והן מתומללות על ידי חברה חיצונית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן