Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חסר רחמים: עונש קל לשוטר מפרדס חנה שהוזעק לסייע לאישה נכה, יצר איתה קשר מיני שלאחריו שמה קץ לחייה

כתב האישום בו הודה ש"כ מתאר כי פגש באישה נכה על כיסא גלגלים הסובלת בנפשה, שוחח איתה על תמונות עירום וסאדו מאזו, שאל אותה אם היא מתעסקת עם גברים נשואים ושהה איתה לבד בדירה במשך כשעה. יממה לאחר מכן היא שמה קץ לחייה ● בתה של המנוחה: "תפקידי היה לשמור על אמי כמו שתפקידה של המשטרה לשמור עליה"

לסופו של הסיפור הבא יהיה קשה לכם להאמין – אבל, כמו שאומרים, המציאות טופחת על פנינו: שוטר סיור, תושב פרדס חנה-כרכור, הוזעק לסייע לאישה נכה, על כיסא גלגלים, שאיימה להתאבד, יצר איתה קשר בעל אופי מיני, ולאחר כיממה, האישה שמה קץ לחייה. העונש שהוטל עליו לבסוף הוא ריצוי עבודות שירות. 

את כתב האישום הגישה המחלקה לחקירות שוטרים והוא נדון בבית משפט השלום בכפר סבא.  בתקופה הרלבנטית לכתב האישום שרת הנאשם ש”כ כשוטר סיור בתחנת קדומים של משטרת ישראל.

בחודש מרץ 2018, בשעה 22:15 התקבל  דיווח במרחב שומרון מבית מלון בהרצליה, לפיו אשה שנשמעה מעורערת בנפשה התקשרה לקבלה של המלון ובקשה ללון לילה אחד בחדר הממוקם בקומה הגבוהה ביותר. בשלל חשש כי מדובר באשה העתידה לשלוח יד בנפשה, נשלח הנאשם לביקור בביתה באריאל.

“בשעה 22:37 נסע הנאשם אל עבר הבית יחד עם חייל סדיר אשר תגבר אותו במשמרת. בשעה 22:45 יצר הנאשם קשר טלפוני עם האשה, הציג את עצמו ואת מטרת בואו ואמר שהוא שולח לה “בחור מאד מאד נחמד” שיוודא שהיא בסדר, וכן הוסיף “הוא מתאמן פעמיים בשבוע, עושה 10 ק”מ, בחור באמת רציני, חבל על הזמן”, מתואר.

“בשעה 23:18 עלו הנאשם והחייל לביתו ופגשו באשה, אשר ישבה בכסא גלגלים. הנאשם שוחח עם האשה שטענה בפניו כי אין בדעתה לשלוח יד בנפשה. האשה ספרה לנאשם כי בנה הבוגר דר עמה בבית וכי כעת הוא אינו נמצא. כעבור כעשרים דקות בהן שוחחו, שאל הנאשם האם היא מתעסקת עם גברים נשואים, כשהוא מוסיף: “אני נשוי”. לפני שיצא הנאשם מהבית אמר לאישה כי יתקשר אליה”.

בהמשך מתואר כי בחצות וחצי בלילה לערך, הוא יצר קשר עם האישה, שוחח איתה, שאל אותה לגילה, החמיא לה שהיא נראית צעירה ושוחח איתה על תמונות עירום שלה הקיימות ברשותה. במהלך השיחה התריע הנאשם: “את מושכת אותי בלשון… תיזהרי לא תמשכי אותי בדברים אחרים, תיזהרי זה כואב”.

הנאשם המשיך להתעניין לסיבת גירושיה, שאל כמה זמן היא בלי גבר ויעץ לה שהיא צריכה גבר לקום איתו בבוקר, לקבל מכה יפה שיזיז לה העצמות. בהמשך המשמרת, הנאשם שוב יצר קשר עם האישה, שאל אותה אם בנה חזר הביתה, הציע לבוא אליה ואמר: “ואם עכשיו אני עולה אליך וזה, מי יודע אם אני מתמזמז או לא?”.

במהלך השיחה אמר הנאשם לאישה: “את צריכה להיות איתי עדינה, אני לא אוהב אגרסיביות. כמו כן ציין שמכיר את המושג “סאדו מאזו”.  הנאשם הגיעה לדירתה של האישה, ביקש מהחייל שהיה עמו במשמרת כי יישאר בניידת וישיב למי שחיפש אותו בקשר. הנאשם עלה לדירתה של האישה ושהה שם כשעה.

יממה לאחר מכן, שמה האישה קץ לחייה כאשר קפצה מקומה רביעית מבניין מגורים. ש”כ נאשם בעבירה של הפרת אמונים.

כתב האישום שהוגש נגד ש”כ

בית המשפט הרשיע את הנאשם על סמך הודאתו בכתב האישום ובטיעונים לעונש, לאחר קבלת תסקיר שירות המבחן, טענה התביעה כי “הנאשם הגיע לביתה של המנוחה וגילה שלא רק שמדובר באשה שעלה החשד בגינה אלא שמדובר באשה חולה, הנעזרת בכיסא גלגלים, נטולת זוגיות שמתגוררת עם בנה.

“זהוו מצב עובדתי שלכאורה היה אמור עוד יותר לעורר רחמים, עוד יותר לנסות לסייע אבל מה שעניין את הנאשם בסוף המפגש היה לברר האם המנוחה מתעסקת עם גברים נשואים כאשר הוא לא שוכח להציג את עצמו כגבר נשוי. אבקש שלא ללכת שולל אחרי הטענה שבסופו של דבר איננו יודעים מה באמת היה שם ואין לנו את גרסת המנוחה”.

עו”ד תמי אולמן שייצגה את הנאשם ציינה כי “לאורך השנים, במשך עשרות שנים בהם שירת במשטרה מהם שנים רבות גם בשומרון באריאל עשה את כל המוטל עליו, לא הייתה מעולם תלונה, לא הייתה בעיה עם תפקודו, הוא תפקד בצורה מצוינת, אין לו עבר פלילי, זוהי מעידתו הראשונה. יש לזכור שהתוצאה של מה שקרה אינה קשורה למעשה בו הודה הנאשם. הנאשם לא יכול היה לצפות כי המנוחה תתאבד. הוא גם לא עשה דבר כדי למחוק את ההודעות בפלאפון שלו”.

בתה של המנוחה ביקשה לומר לבית המשפט את דברה וציינה בבכי: “אני לא מתיימרת לשפוט את מה שהיה בלילה היו, אני לא מתייחסת לעבירות המיניות שהיו שם, יכול להיות שאמא שלי לפני המוות שהיה ידוע מראש תכננה איזשהו מקרה התאבדות, יכול להיות שמשאלת הלב שלה מה שמאוד תמוה בעיני הייתה לקיים יחסי מין עם אדם שהיא לא מכירה. למה שלחו שוטר לבד בלי שוטרת? איבדתי את אמא שלי. תפקידי היה לשמור על אמי כמו שתפקידה של המשטרה לשמור עליה. על מי אני יכולה לסמוך? איבדתי את הדבר הכי יקר לי בעולם“.

השופט מיכאל קרשן ציין שהיה גוזר על השוטר 12 חודשי מאסר בפועל “אלמלא קיומו של נוהג מושרש לפיו בתי המשפט אינם נוטים להחמיר עם נאשמים מעבר לטיעוני התביעה”. לבסוף, בית המשפט גזר על הנאשם 6 חודשי עבודות שירות ופיצוי לכל אחד משני ילדיה של המנוחה, בסך 4,000 ש”ח לכל אחד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן