Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הפתעה: רחוב ביאליק באור עקיבא נפתח מצפון, משכונת היובל עד רוטשילד. בכיוון ההפוך – חלקו יוותר סגור

היום נפתח לתנועה רחוב ביאליק לכל אורכו לנוסעים מצפון לדרום, בין שכונת היובל לרוטשילד

בראשית השבוע שעבר נפתח שלב א’ ברחוב ביאליק באור עקיבא, לאחר כשנתיים של עבודות תשתית ופיתוח בכביש. אלא שכעת תושבי העיר והנוסעים ברחוב יצטרכו להתרגל למציאות חדשה שתארך, לפחות, שלושה חודשים.

עם זאת, היום באופן די מפתיע, נפתח הכביש לתנועה משכונת היובל בצפון העיר לכיוון דרום, עד לחיבור של ביאליק עם רחוב רוטשילד. בכיוון ההפוך, מהחיבור של רחוב רוטשילד ועד הרצל הכביש ייסגר לצורך סיון עבודות חלק ג’ של הכביש.  הכביש נפתח בנוכחות די גדולה של חברי מועצת העיר, כשלמקום הגיע גם ממלא מקום ראש העיר עד לא מזמן, שמחה יוסיפוב.

לדברי מנהל אגף תחבורה בעיריית אור עקיבא, איציק פתיתו, הקטע בין רחוב הרצל לשכונת היובל ייפתח גם הוא היום אך לבאים ממחלף אור עקיבא, לא ניתן יהיה להמשיך בין בביאליק, בקטע שבין רוטשילד להרצל.

כאמור, בשבוע שעבר פרסמנו כי מדובר בעבודות חלק ג’ של הרחוב, לצורך החלפת תשתיות, תאורה וסלילה שצפויים לארוך שלושה חודשים לפחות.

כזכור, בראשית השבוע שעבר, הגיע ראש העיר יעקב אדרי לפקח באופן אישי על פתיחת המקטע הראשון, מרחוב הר הצופים בשכונת היובל ועד לרחוב דוד אלעזר בשכונת שז”ר. 

אגב, סלילת הכביש כבר הסתיימה בחודש מאי 2020, לפני למעלה משנה וחצי. עם זאת, בעיות שונות ומגוונות בדרך מנעו מפתיחת הכביש עד כה – שנתיים לאחר סגירתו הראשונה של הכביש, לתחילת העבודות.

// מימין: רחוב ביאליק באזור שכונת היובל. משמאל: החניה החדשה ליד “רבי עקיבא”. צילומים: מגדלור ניוז ועיריית אור עקיבא 

בתוך כך, מגרש חנייה חדש נפתח בחלק המערבי של רחוב רמב”ם, בסמוך לבי”ס רבי עקיבא (בתמונה). “המגרש נועד להוסיף מקומות חנייה ועצירה לרווחת ההורים והמורים בבקרים ולתושבים בכל שעות היום, על מנת לשחרר את ציר מנחם ציוני והשער הראשי של בית הספר”, ציין פתיתו היום.

“החניון הוא שלב נוסף בפיתוח ושיפוץ כביש ביאליק, לקראת פתיחתו בתחילת השבוע הבא. תודה רבה לכל העוסקים במלאכה, נמשיך עם תנופת הבנייה והתכנון לרווחת התושבים”, הוסיף. 

// עדכון ראשון: 16.11.2021, 16:02

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן