Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הכירו: ד”ר אנג’לה עירוני מונתה לראש מחוז השרון במכבי שירותי בריאות

ד"ר עירוני החליפה בתפקידה את סיגל דדון לוי שכיהנה בתפקיד ב-4.5 השנים האחרונות. עם פרוץ מגפת הקורונה מונתה ד"ר עירוני, בנוסף לתפקידה, לפרויקטורית הקורונה של מכבי מול גורמי חוץ

ד”ר אנג’לה עירוני שכיהנה בארבע וחצי השנים האחרונות כראש אגף הסיעוד והמוקדים הרפואיים במכבי שירותי בריאות, מונתה לראש מחוז השרון. מחוז השרון מונה מעל חצי מיליון חברים ופרוס מקיסריה וחדרה בצפון דרך הרצליה, רעננה, הוד השרון, כפר סבא ועד ראש העין, גבעות השרון וישובי השומרון.

ד”ר עירוני החליפה בתפקידה את סיגל דדון לוי שכיהנה בתפקיד ב-4.5 השנים האחרונות. ד”ר עירוני, בת 48, אם לשניים ומתגוררת במודיעין, היא בעלת תואר ראשון בסיעוד, תואר שני בבריאות הציבור ותואר שלישי (דוקטורט) במנהל מערכות בריאות עם התמחות בטלה רפואה.

במסגרת תפקידה כראש אגף הסיעוד והמוקדים הרפואיים במכבי הובילה פרויקטים אסטרטגיים ייחודיים כמו שירות אשפוז בית שהושק לראשונה על ידי מכבי והפך באחרונה לשובר שוויון במאבק בנגיף הקורונה, הובילה הטמעת תשתיות טכנולוגיות מתקדמות למתן שירותים רפואיים ברמה ארצית בתחומי בריאות האישה והילד, ניהלה את מבצע חיסוני השפעת ועוד.

עם פרוץ מגפת הקורונה  מונתה ד”ר עירוני, בנוסף לתפקידה, לפרויקטורית הקורונה של מכבי מול גורמי חוץ. עם כניסתה לתפקיד אמרה ד”ר עירוני כי היא “מאמינה במכבי כארגון מוביל ופורץ דרך בתחום הבריאות.

“יש לנו אחריות לחזק את הרפואה בקהילה ולשפר את איכות החיים של החברים שלנו באמצעות שילוב של יכולות טכנולוגיות ואנושיות. מגפת הקורונה מציבה אתגרים רבים למערכת הבריאות ואנחנו עושים לילות כימים כדי להמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר לחברי מכבי.

“אני משוכנעת שיחד עם הרופאים, המנהלים והצוותים המצוינים שלנו, נמשיך להיות הקופה המובילה באזור השרון ולהמשיך את תנופת העשייה והצמיחה של מכבי”.

// בתמונה: אנג’לה עירוני. צילום: עופר חגייב

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מהו הסכם ממון ולמי מומלץ לעשות?

בשנים האחרונות מפורסמת הסטטיסטיקה כי אחד מכל שלושה זוגות מתגרשים. המצב הזה לא אידאלי אבל מחייב היערכות משפטית | הסכם ממון יגן על שני בני הזוג ובתוך כך יצור ביניהם מנגנון משפטי מסודר, מושכל, ראוי, הוגן ומאוזן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן