שנה וחצי בכלא לרכז מודיעין במשטרת חוף (חדרה-קריות) שמסר מידע מודיעיני של פשיטות על בתי עסק בניהם בתי בושת

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר 18 חודשי מאסר וקנס בסך 10,000 ₪ על גרי רבינוביץ, רכז מודיעין שהורשע בעבירות לקיחת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר 18 חודשי מאסר וקנס בסך 10,000 ₪ על גרי רבינוביץ, רכז מודיעין שהורשע בעבירות לקיחת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט.

במסגרת תפקידו כרכז מודיעין באזור חיפה, הכיר רבינוביץ את ב', ששימש כמנהל של בתי בושת בחיפה שבוצעו בהם פשיטות משטרתיות. בין השניים נוצר קשר, במסגרתו נהגו להיפגש מדי שבוע ולנהל שיחות טלפון על בסיס קבוע. כחלק מאותן השיחות והמפגשים, סיפר ב' לרבינוביץ' על עסקי בתי הבושת שאותם ניהל, על הרווחים שהפיק מהפעילות העסקית של בתי הבושת ואף עדכן אותו בעניין הבאת נשים לארץ לשם העסקתן בזנות.

רבינוביץ', הורשע בכך שסייע לב' תוך ניצול תפקידו, בין היתר, בכך שמסר לו מידע על פעילות משטרתית, התערב בעת ביצוע פעילות משטרתית בבתי הבושת שבניהולו של ב' והעלים עין מעסקי בתי הבושת ומהעבירות הפליליות החמורות שביצע ב' ושיתף את רבינוביץ בהן.

רבינוביץ' הורשע גם בשיבוש הליכי משפט, שכן באחת הפשיטות המשטרתיות שנערכו על בית הבושת שבניהולו של ב', שיקר רבינוביץ' לכוח הכוח המשטרתי שפשט על הדירה, אמר כי ב' אינו מפעיל במקום בית בושת ואף הדריך את ב' למסור גרסה שקרית בחקירתו.

בנוסף לכך, קשר רבינוביץ' קשר שוחד נוסף עם א', שהפעיל בתי בושת באזור חיפה, והעניק גם לו הגנה מפני פעילות משטרתית בתמורה לכספים.

בית המשפט קבע בגזר הדין כי "דווקא בגלל מורכבות תפקיד רכז המודיעין ומעמדו, נדרשת ענישה ממשית המבהירה את חובת הזהירות, השקיפות וההקפדה על עבודה לפי נהלים מדויקים, נהלים שבאו לעולם גם כדי למנוע הידרדרות במדרון חלקלקל לעבר מערכת קשר בלתי חוקית עם אותם מקורות הנטועים בעולם העברייני, מדרון בו החליק הנאשם…"

המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה לגזור על הנאשם עונש מאסר ממושך וטענה כי "יש לראות בחומרה את התנהלותו של רבינוביץ… בית המשפט קבע כי שוטר אשר מנצל את תפקידו, ובמקום להביא למניעת פעילות עבריינית, פעם אחר פעם הוא נמנע פעם אחר פעם מלדווח על עבירות, מחבל בעבודת המשטרה ובאמון הציבור במערכות אכיפת החוק ודינו מאסר מאחורי סורג ובריח".

התיק נוהל על ידי עו"ד רונן יצחק מהמחלקה לחקירות שוטרים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן