Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

התנועה לאיכות השלטון בפניה נוספת למשרד הפנים: “הפעילו מנגנוני פיקוח על עיריית אור עקיבא”

בתנועה הזכירו את הכתבה המטלטלת על עיריית אור עקיבא ששודרה בכאן 11 בשבוע שעבר: "הכתבה ממחישה ומתארת את מקבץ המחדלים עליהם שבה ומתריעה התנועה במכתביה השונים אליכם, פניות אשר לא נשאו פרי עד היום והותירו את העירייה ותושביה במצב עגום"

התנועה לאיכות השלטון שיגרה בימים האחרונים מכתב נוסף למשרד הפנים על מנת לקבל עדכון על כלי הפיקוח המופעלים מול עיריית אור עקיבא, זאת לאחר הכתבה המטלטלת בכאן 11 ששודרה בשבוע שעבר על העירייה

מאז התפוצצה פרשת המעצרים המטלטלת בעיריית אור עקיבא, התנועה לאיכות השלטון פנתה מספר פעמים למשרד הפנים, בין היתר בדרישה לכונן ועדה קרואה לעיר ולהפעיל פיקוח אינטנסיבי יותר על התנהלות העירייה.

ביום 14.11.2021 שודרה כתבתו של אורן אהרוני בערוץ “כאן 11” בעניין מצבה העגום של עיריית אור עקיבא”, כתבו עו”ד תומר נאור, מנהל האגף המשפטי ועו”ד רותם בבלי דביר ממחלקת ליטיגציה מנהלית.

“בכתבה תוארו המחדלים החמורים בעירייה, החל מהעובדה שמנהליה לא פוקדים את משכנם בעירייה, דרך הררי זבל ברחובות, מתנ”סים לילדים שלא פתוחים בימות החופש וכלה בכך שהעירייה מתנהלת ללא תקציב משנת 2018.

“הכתבה ממחישה ומתארת את מקבץ המחדלים עליהם שבה ומתריעה התנועה במכתביה השונים אליכם, פניות אשר לא נשאו פרי עד היום והותירו את העירייה ותושביה במצב עגום.

קראו גם: 

במשרד הפנים לא מכחישים: ועדה קרואה לאור עקיבא עדיין על הפרק

משרד הפנים: בוחנים הקמת ועדה קרואה לאור עקיבא; סניגורי אדרי על המלצת המשטרה: “מדובר בעלילה”

פניה נוספת לשרת הפנים: “אין מנוס מהתערבותך לצורך שיפור מצבה של עיריית אור עקיבא”

• • •  לאזור המיוחד באתר ולכל הכתבות בנושא פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

עוד נכתב: “כך, ביום 14.7.2021 נשלחה פנייתנו, אשר כמו הפניות שקדמו לה, עסקה בצורך בשימוש בכלי הפיקוח הקיימים בדין על מנת להיטיב עם מצבה של העירייה בהקדם האפשרי. פנייתנו מיום 14.7.2021 התמקדה בהבהרה ובחידוד עמדתו של משרד הפנים באשר לטיפול הנדרש בסוגיה, לאור עמדתו של מנכ”ל משרד הפנים אשר הועברה אלינו ביום 7.7.2021.

“בפנייתנו ציינו כי מצבה של עיריית אור עקיבא הוא בכי רע, ואין בכך ספק – האינדיקציות למצב העגום מצויות בדו”ח מבקר המדינה, בדו”חות הכספיים של העירייה, בפרוטוקולים של ישיבות המועצה, בחקירה המשטרתית של ראש העירייה, אשר אף הובילה להגשת טיוטת כתב אישום, ובעיקר – בפגיעה בחיי היום יום של התושבים, אשר רווחתם מופקרת על ידי הגורם אשר אמון על כך – העירייה.

“למצבה הבעייתי של העירייה הצטרפה לאחרונה עובדת חזרתו של ראש העירייה, מר יעקב אדרי, לתפקידו כראש העיר . זאת בהתאם להחלטת בית המשפט בעניינו, לפיה הוא יוכל לחזור לתפקידו עד להחלטת הפרקליטות בעניין ההליכים הפליליים המתנהלים נגדו, במסגרתם הוא נחקר בגין עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי עובד ציבור, קשירת קש לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון, התש”ס- 2000 , אלימות, שיבוש מהלכי משפט, עבירות מס ואונס”.

במכתב שנשלח לשרת הפנים איילת שקד, מנכ”ל משרד הפנים יאיר הירש, היועץ המשפטי של משרד הפנים עו”ד יהודה זמרת וממונה מחוז חיפה במשרד הפנים פאיז חנא נכתב עוד כי “על פי החלטת בית המשפט, מר אדרי חזר לת פקידו כראש עיר תוך שקיימת מגבלה על יכולתו לעסוק בנושאים מהותיים לתפקוד העירייה, כגון תכנון ובנייה וכוח אדם.

“מובן, כי הדבר מוסיף קשיים להתנהלותה של עירייה אשר ממילא עמוסת קשיים ותקלות, כאשר התושבים הם אלה שסופגים את עוצמת הפגיעה. בסיום הכתבה, צוטטה תגובת משרד הפנים כדלקמן: “בשבועות הקרובים צפויה להתקבל החלטה בשאלת הקמת ועדת חקירה מטעם מנכ”ל המשרד לבחינת התנהלות העירייה באור
עקיבא. ככל שתקום ועדה כזו היא תוכל לגבש המלצה לשרת הפנים באשר לצורך במינוי ועדה קרואה לניהול העירייה”.

“לפיכך, נודה לקבלת התייחסותכם ביחס להקמת ועדת חקירה מטעם מנכ”ל משרד הפנים כאמור בתגובתכם לכתבה, וכן פירוט אודות הרכבה וסמכויותיה. כמו כן, לתנועה נודע כי בישיבת המועצה שהתקיימה בשבוע שעבר, הציג משרד הפנים בפני המועצה רשימת דרישות, אשר בהינתן והם לא יתקיימו המועצה תפוזר. בהתאם, נודה להתייחסותכם באשר לרשימת הדרישות אשר הוצגו למועצה כאמור, והמועדים אשר ניתנו למועצה על מנת להציג האם היא עומדת בדרישות אלו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן