בית המשפט המחוזי על החשוד ברצח ליטל יעל מלניק ז"ל: ביום ראשון ניתן יהיה לבחון חלופת מעצר [וידאו]

כשברקע לא ברור עדיין אם החשוד ברצח יואשם ברצח או בעבירה אחרת קלה יותר, מכרים וחברי משפחת מלניק הפגינו מול היכל המשפט בחיפה ודרשו להאשים את החשוד רק ברצח. בנוסף, נפתח קמפיין גיוס המונים לטובת המאבק המשפטי

בית משפט המחוזי התיר אחר הצהריים את החלטת בית המשפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו של החשוד ברצח ליטל יעל מלניק ז"ל, אדוארד קצ'ורה, בפעם ה-12, עד ליום ראשון הקרוב. קצ'ורה נתון במעצר מזה 55 ימים בגין חשד לרציחתה של מלניק, בעילה אסורה בהסכמה, הדחת קטין לסמים, שיבוש הליכי חקירה והפרת צו שיפוטי. 

על חקירת המשטרה עדיין קיים צו איסור פרסום. על פי דיווחים מהשעות האחרונות, בדיון היום אחר הצהריים בבית המשפט המחוזי בחיפה, בעקבות ערעור שהגיש סניגורו של קצ'ורה, קבע בית המשפט כי לאחר שיתקבלו חומרי חקירה נוספים ומשמעותיים שיתבקשו עד יום ראשון, ניתן יהיה לבחון שחרור לחלופת מעצר.

כזכור, מלניק אותרה ללא רוח חיים לפני כמעט חודשיים באתר בניה בקרית מוצקין, ומי שנעצר בפרשה הוא אח המרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל שבטירת הכרמל, בו אושפזה מלניק, והוא זה שטיפל בה ושמר איתה על קשר.

בתוך כך, היום פורסם כי המכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר יקיים דיון חירום בפורום רחב בהשתתפות כל רופאי המכון, בו ידונו המנתחים באופן נסיבות מותה של מלניק. המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לעניינים פליליים מומי למברגר ביקש ממנהל המכון לערוך את הדיון בהקדם.

 קראו גם:  

רות מלניק, אחותה של ליטל יעל ז”ל מאור עקיבא: “אל תרצחו אותנו פעמיים. אני שומעת קולות שלא בטוחים שזה רצח”

הבוקר (חמישי) נערך מפגן תמיכה במשפחה מחוץ להיכל המשפט בחיפה, בהשתתפות בני משפחתה ומכרים. המוחים דורשים מהפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום בגין רצח, זאת בשל האפשרות שבגלל קשיים משפטיים הוא יואשם בסעיף קל יותר.

הבוקר פורסמה בשער "ידיעות אחרונות" תמונתן של האחיות ליטל ורות, אחותה הגדולה, שבפרויקט מיוחד של העיתון כתבה על החודשיים האחרונים והאבל הכבד של המשפחה.

תמונה

ביממה האחרונה יצאה המשפחה בקמפיין ציבורי לטובת גיוס משאבים למאבק המשפטי הצפוי למשפחה. "החלטנו לצאת למאבק ציבורי-משפטי נחוש ונוקב: להבטיח שהוא יואשם ברצח, להבטיח שהוא יקבל את העונש הכבד ביותר שיש, להבטיח שנרחיק אותו מהחברה", ציינו הסבתא והסבא, לודמילה ובוגדן והנכדה רות, אחותה של יעל.

"נדרוש מהפרקליטות להיות נחרצים מולו, לנהל משפט חסר פשרות מול הרוצח. בעזרת התמיכה שלכם נעזר בצוות מקצועי מהשורה הראשונה בארץ, לרבות עורכי דין מומחים, שילוו אותנו לאורך כל התהליך ויסייעו בכל מה שנדרש. בשלב הראשון אנו זקוקים ל-120 אלף שקל כדי לצאת לדרך. נשמח לכל תמיכה, לכל חיבוק בימים הקשים שעוברים עלינו. (לקמפיין – הקליקו כאן).

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אור עקיבא: מהפך פוליטי באופק?

בעידן שנשלט על ידי רטוריקה פוליטית ואג'נדות מפלגתיות, הדרך של משה ביטון מראה על חשיבה חדשה בכל הקשור ליחסים שבין העירייה, נציגי ועובדי הציבור, לתושבים – אלה שבשמם ועבורם העירייה אמורה לעבוד

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן