Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חשודים שהפיצו תמונות עירום של צעירות בטלגרם: תושב אור עקיבא נעצר, תלונה נגד צעיר מחדרה

בן 25 מאור עקיבא הוא בין 7 חשודים אחרים בהפצת מאות תמונות עירום של צעירות בקבוצה סודית בטלגרם # במקרה אחר - נחשף צעיר מחדרה שניסה לסחוט תמונות עירום מבנות בתמורה לסיוע בהעלמת תמונות אחרות שלהן מהרשת

יחידה 105 בלהב 433 עצרה השבוע 7 חשודים, בניהם תושב אור עקיבא בן 25, בחשד שהפיצו מאות תמונות וסרטוני עירום של צעירות ישראליות (קטינות ובגירות), ללא ידיעתן, וזאת בקבוצה סודית באפליקציית טלגרם. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. על פי חוק הסרטונים, הפצה או פרסום של סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני ללא אישור המצולמים, נחשבים לעבירה חמורה שדינה עד 5 שנות מאסר.

על פי פרטי הפרשה, בשבועות האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה 105, בעקבות תלונות וחומרי חקירה שהצטברו אודות קבוצה סגורה באפליקציית טלגרם בשם “שיתופים”, במסגרתה מתקיימות התכתבויות עם תוכן מיני בין חברי הקבוצה, תוך שיתוף סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני של קטינות ובגירות ישראליות ללא ידיעתן.

על פי החשד, בקבוצה שפעלה מזה מספר חודשים, שיתפו חברי הקבוצה למעלה מ-170 סרטונים ותמונות תוך פגיעה בפרטיותן של עשרות קורבנות, נשים וקטינות באופן בוטה.

למרות מאפייני האנונימיות והקושי להתחקות אחר חברי הקבוצה באפליקציית הטלגרם, הצליחו שוטרי יחידה 105 ביחד עם יחידת הסייבר בלהב 433 לחשוף את זהותם של חלק מחברי הקבוצה.

כאמור, עם המעבר לחקירה גלויה ולאחר גביית עדויות מהקורבנות, השבוע (שני, 21.2) פשטו שוטרי להב 433 על בתיהם של שבעה חשודים וביצעו מעצרים וחיפושים, במהלכם נתפסו אמצעי מדיה דיגיטליים שונים לצורכי חקירה.

בין העצורים כאמור, תושב אור עקיבא בן 25 המתגורר בשכונת היובל בעיר. עצורים נוספים הם מקריית מלאכי, רחובות ו-3 חיילים שעל פרטיהם יש איסור פרסום.

בהמשך לכך, הובאו החשודים לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשון לציון. בדיון של הצעיר מאור עקיבא, אמר סניגורו עו”ד נחמי פיינבלט כי לדברי החשוד, הקטינות העבירו לו תמונות בהסכמה. עוד נודע כי הוא חשוד כאחראי להפצת תמונות של מעל 10 נפגעות. המשטרה לא חשפה את משך זמן פעילותו בקבוצה אך נציגי המשטרה, רס”ב חיים יוחנן ופקד בת חן כהן אמרו, כי הוא היה חלק ממתפעלי הקבוצה הסודית בטלגרם.

מי שהגיעה לדיון הייתה אימו של החשוד. “אני מופתעת מהחקירה הזאת”, אמרה לשופט ארז מלמד כשקיבלה את רשות הדיבור. “זה ילד שבקושי יוצא מהבית, הוא ילד עם בעיות נפשיות, אתם לא יכולים להכניס אותו למעצר. אני גידלתי את הילד הזה 25 שנה לבד, אין לי שום דבר מלבדו, אם אתם לוקחים לי אותו אני יחד איתו, תגמרו יחד איתי. אני מבקשת מכם, אני אהיה בבית, אני אנתק את האינטרנט, אשבור את המחשב, אעשה כל דבר אפשרי. אני עם קוצב לב, אני חולה…הייתי נמרה ואהיה נמרה עד הקבר שלי”.

ובינתיים: תלונה נגד צעיר מחדרה בחשד שניצל נערות על רקע הפצת תמונות עירום

צעיר בן 21 מחדרה, נחקר בשבועות האחרונים במשטרה בחשד כי פיתה נערות צעירות לשלוח לו תמונות עירום שלהן, תוך הבטחה כי יסייע להן ללא תשלום להסיר תמונות עירום אחרות שלהן מרשת הטלגרם. את המידע פרסם האתר “המקום הכי חם בגיהינום”.

על פי האתר, הצעיר החדרתי “נהג לפנות מפרופיל האינסטגרם הפיקטיבי omri.danino לנשים ולנערות שתיעוד מיני שלהן פורסם בקבוצות טלגרם לצד פרטיהן האישיים, תוך שהוא מבטיח להסיר את הפרסומים אם ישלחו אליו תמונות עירום שלהן באופן בלעדי. מעלליו נחשפו בזכות ורד (שם בדוי), סטודנטית מכרכור שתמונות עירום שלה פורסמו בדצמבר בקבוצת טלגרם המונה 5,000 חברים. זמן קצר לאחר הפרסום פנה אליה omri.danino והציע לסייע לה במחיקת התמונות מהטלגרם”.

האתר מפרסם עוד כי הצעיר דרש מהצעירה איתה התכתב מאות שקלים על מנת למחוק את התמונות מקבוצת טלגרם שהפיצה את תמונותיה ואף שידל אותה להיפגש איתו. באתר טמנו לו פח וקבעו להיפגש עמו ואז חשפו את פרצופו האמיתי מאחורי היוזר הפיקטיבי שהפעיל.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן