Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

קיץ 2022 בחדרה: מיכל הקטנה, אברהם פריד, סרטי קולנוע באוויר הפתוח, המכבייה וגם יוגה

קיץ לוהט בחדרה: לונה פארק ענק עם מיכל הקטנה בחוף הים * הקרנות סרטים לכל המשפחה מדי יום שני בפארקים * פסטיבל בירה עם כנסיית השכל ומרסדס בנק * הרקדות עם ירון כרמל * אירועים לכל המשפחה וקבלות שבת במרחבים הקהילתיים * יוגה מול השקיעה * זה מה שצפוי בקיץ 2022 בעיר

עיריית חדרה מציעה במהלך חודשי הקיץ שפע של אירועים ופעילויות לכל המשפחה ובכל רחבי העיר, עם יולי-אוגוסט לוהטים. בין הפעילויות הבולטות ניתן למצוא את פסטיבל הבירה באקו פארק, הקרנות סרטים לילדים בפארקים ברחבי העיר, הרקדות בכל מוצאי שבת עם ירון כרמל במיקום חדש – רחבת העירייה, אירועים קהילתיים מדי שבוע במרחבים הקהילתיים ובשכונות, קבלות שבת לכל המשפחה, משחקי המכביה שייערכו לראשונה בחדרה, שעות סיפור לילדים, הפנינג מיוחד בחוף הים עם מיכל הקטנה ולונה פארק, יוגה מול השקיעה בכל שבוע ואירוע של זומבה על החוף. האירועים מופקים על ידי אגף אתו”ס בעיריית חדרה, עמותת פנאי העיר ומתנ”ס גבעת אולגה.

בעירייה ממליצים להתעדכן באתר העירייה ובדף הפייסבוק העירוני, כמו גם באתרים של פנאי העיר חדרה ומתנ”ס גבעת אולגה, בנוגע לשינויים שייתכנו במועדים של האירועים השונים.

פסטיבל הבירה
מדי שנה יוזמת עיריית חדרה את פסטיבל הבירה האגדי שלה, אליו מגיעים אלפי תושבים ומבקרים מבחוץ, לשתות בירה טובה, לשמוע מוסיקה בלייב ולאכול. לאור הצלחת אירועי יום העצמאות ופסטיבל האביב, יערך הפעם פסטיבל הבירה באקו פארק, עם עשרות מותגי בירה של מבשלות מהארץ ומהעולם, סוגים שונים של בירות מגוונות מיוחדות בטעמים שונים, בעלי אופי ייצור שונה, ומתחם Food Trucks.
שיאו של יומו הראשון של הפסטיבל (6.7) יהיה מופע של להקת כנסיית השכל. ביום חמישי יופיעו מרסדס בנד. בנוסף, מתוכננות להופיע להקות רוק ישראליות ודיג`יי.
הפסטיבל יחל בכל יום בשעה 18:00, הכניסה חופשית, ומותרת מגיל 18 ומעלה. כניסה לילדים עד גיל 13 בליווי מבוגר בלבד. מכירת אלכוהול תתאפשר רק מגיל 18 ומעלה, ובכפוף להצגת תעודת זהות.

סינמה קיץ
מדי יום שני יוקרנו בפארקים בכל רחבי העיר מגוון סרטים המיועדים לכל המשפחה. הסרטים יוקרנו בשעה 19:30 והכניסה חופשית.
ההקרנות:
11.7, אקו פארק – “ספייס ג’אם 2”.
18.7, פארק עין הים – מואנה.
25.7, גן קפלן – ויק ההורס.
1.8, גן ציבורי חפציבה – לרכוב על דרקון.
8.8, גן שרה – מלך האריות.
15.8, גן ים המלח – לוקה 2.
22.8, גן קפלן – הבאג של רון.
29.8, אקו פארק – בקצב הג’ונגל.

רוקדים ברחבת העירייה
המסורת של ריקודי עם במוצאי שבת בחודשי הקיץ ממשיכה, במיקום חדש – רחבת העירייה. ההרקדה הראשונה תיערך במוצאי שבת 9 ביולי בשעה 20:30 כאשר מי שיוביל את ההרקדות יהיה המאסטרו ירון כרמל. ההרקדות ייערכו בכל מוצאי שבת פרט ל-6.8 (ט’ באב). הכניסה חינם.

המכביה מגיעה לחדרה
לראשונה בהיסטוריה, חדרה תארח חלק ממשחקי המכביה שתיפתח ביולי. באולם האנרבוקס ייערכו תחרויות הג’ודו והקראטה בין התאריכים 17 ועד 20 ביולי, בכל יום החל מ-10 בבוקר ועד שבע בערב. במגרש הכדורגל במערב העיר ייערכו תחרויות הכדורגל ותיקים. המשחקים יחלו ב-14 ביולי. המשחקים ייערכו בכל יום החל מהשעה 9 בבוקר ועד 13:00. בנוסף, ב-20 לחודש תיערך באזור האקופארק ומזרח העיר תחרות האופניים של המכביה.
פרטים ולוח זמנים של המשחקים ניתן למצוא באתר המכביה.
מול החוף ווילג’ יערוך במתחם לכבוד מאות ספורטאי המכביה שמתארחים בחדרה שלל אירועים: קבלות שבת ב-15.7 וב-22.7 החל מהשעה 12:00 עם תחרות גלישה בבריכת הגלישה, דוכנים, אומנים ומוזיקה טובה עם דיג’י ינאי אסיף, מסיבת שקיעה ב-18.7 החל מהשעה 19:00 בבריכת הגלישה לאחר גמר תחרות הג’ודו ומסיבה יוונית ב-20.7 החל מ-19:00 עם להקה חיה ודיג’י לאחר גמר תחרות הקארטה. האירועים פתוחים לציבור הרחב והכניסה חופשית.

קיץ קהילתי בשכונות
החל מיום שישי הקרוב ועד סוף החופש הגדול ייהנו התושבים מאירועי קהילה רבים במרחבים הקהילתיים ובמרכזי הפנאי. האירועים יכללו פעילויות לכל המשפחה, הפעלות, הופעות, משחקי מים ומוסיקה. רשימת הפעילויות, התאריכים והשעות נמצאת באתר פנאי העיר חדרה ובאתר מתנ”ס גבעת אולגה.
בנוסף, במהלך חודשי הקיץ ייערכו במרכזים הקהילתיים ובמתנ”ס אולגה שעות סיפור לילדים, כולל הפעלות ומוסיקה.

לונה פארק עם מיכל הקטנה
אחד מאירועי השיא של הקיץ ייערך ב-24.7 ברחבת חוף אולגה עם מתחם לונה פארק ענק והופעה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה. ייתכנו שינויים ויש להתעדכן באתר העירייה ובפרסומים השונים.

יוגה בשקיעה
בכל יום רביעי, החל מתאריך 13.7 ועד לסיום הקיץ, תיערך בחוף אולגה פעילות של יוגה בשקיעה, מול הים. הפעילות תתקיים בשעה 19:30. בנוסף, בתאריך 24.8 תיערך פעילות מיוחדת של זומבה על החוף.

אברהם פריד באנרבוקס
בתאריך 11.8 בשעה 20:00 תיערך באולם האנרבוקס הופעה של הזמר החסידי אברהם פריד שיארח את עקיבא. תושבי חדרה ייהנו בהופעה זו מכרטיסים במחיר מיוחד של 99 שקלים (מספר הכרטיסים המוזלים מוגבל). ניתן לרכוש כרטיסים בבית היהודי (הרברט סמואל 40), משכן הקודש (הנשיא 45) ומרכז הסת”ם (החלוץ 11 גבעת אולגה) ובמחלקה לתרבות תורנית (הלל יפה 20).

נוער חדרה חוגג בקיץ
מחלקת הנוער העירונית יוצאת בתוכנית קיץ עשירה לבני הנוער בחדרה – עם פעילויות קבועות עד השעות המאוחרות במרכז הנוער העירוני – בית רם (הגיבורים 41) ובמועדון ברנדייס (רחוב ההדס), יציאות לאטרקציות בארץ במחיר מסובסד, קורסים וסדנאות והמסיבות הכי שוות בעיר. פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם ‘נוער חדרה’ וב-053-4914752.

כמו כן, מתקיימת פעילות לנוער לאורך חודשי הקיץ לנוער במרכזי הפנאי האזוריים של פנאי העיר ובמועדון הנוער של מתנ”ס גבעת אולגה.

// צילומים: שלומי גבאי, עיריית חדרה 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן