Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

החשד להתעללות בפעוטון באור עקיבא | הגננת ו-3 מטפלות שוחררו בתנאים מגבילים; פורסמה הקלטה מתוך הפעוטון

המשטרה צפתה בימים האחרונים בשעות של סרטונים מתוך הפעוטון, ולאחריה התחזק החשד כי התקיימו עבירות אלימות נגד הפעוטות. צוות הגן זומן לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה, 4 נעצרו והערב - בתום דיון - שוחררו בתנאים מגבילים

המשטרה עצרה היום (חמישי, 10.3) את מנהלת הפעוטון באור עקיבא ו-3 מטפלות נוספות בחשד לתקיפת קטינים בגן. כזכור, החקירה נפתחה בסוף השבוע שעבר עם קבלת תלונה בגין חשד לפגיעה בקטין בגן פרטי באור עקיבא.

עם פריקת הסרטונים ובתום שעות של צפיה בהם התחזק החשד כי התקיימו עבירות אלימות נגד הפעוטות, זומן כאמור צוות הגן לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה.

// אילוסטרציה

בתום החקירה ובהתאם לממצאים הוחלט לעצור את הגננת ו-3 המטפלות, תושבות אור עקיבא בגילאי 38-58, ולהביאם לבית המשפט בחדרה בבקשה להאריך את מעצרן.

בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בחדרה והסתיים לפני זמן קצר (חמישי, 18:45) קבע השופט כי כלל המעורבות בתיק ישוחררו בתנאים מגבילים. כמו כן קבע השופט כי קיים צו איסור פרסום על פרטי כלל החשודות וזאת עד לתאריך 13.3.22 – אז יתקיים דיון נוסף בעניין זה.

בתוך כך, כתב “ישראל היום”, ירון דורון, פרסם אתמול הקלטה מתוך הפעוטון, בה נשמע בין היתר תיעוד ואמירה כלפי הקטינים: “אם לא תעמדי יכאב לך”.

ביום שני (7.3) פרסמנו לראשונה על הפרשה, כאשר יום קודם לכן, הגישו הורים לילדים בפעוטון תלונות בתחנת המשטרה בחדרה כנגד צוות הפעוטון.  מדובר בפרשה שהחלה להיבדק בקרב ההורים בשבועות האחרונים בעקבות חשש שעלה אצלם על התעללות ואלימות פיזית ומילולית בפעוטון בו נמצאים ילדיהם. על פי הההורים, כ-30 ילדים מתחנכים בשנה הזו בפעוטון בגילאין 3 חודשים ועד 3 שנים.

“הבן שלי נכנס לשם לקראת גיל שנתיים”, תיארה אחת האימהות בפעוטון. “הגעתי לפעוטון מהמלצות חמות. לפני חודש וחצי, אמא שלי, הסבתא של הילד, אספה אותו, הוא עלה לרכב ואמר לה: “סבתא, (שם הגננת – השם שמור במערכת) הרביץ”. אמרתי לאמא שלי ‘לא יכול להיות, אולי הוא למד מילה בגן’. עבר שבוע וחצי, הוא לא דיבר על זה, ואז חזר מהגן וסיפר שוב: “(שם הגננת) מרביץ. (שם הסייעת) עשתה כואב”.

האם ממשיכה לספר: “בשבוע וחצי האחרונים, זה קרה כל יום כשהוא עולה לאוטו. יש לי סרטון שהוא מרים את המכנס ומראה מכה שקיבל ואומר שהרביצו לו. פשוט שתקתי. לא ידעתי איך להתמודד.

“בימים האלה, הילד בטראומה. הוא קם ומרביץ לעצמו ואומר ‘מרביץ’. קם בצרחות ומרביץ לעצמו ואומר את השם של הגננת בתוספת המילה “מרביץ””.

לידיעה המלאה שפרסמנו בתחילת השבוע – הקליקו. 

 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן