Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

דרייב אין, בלי לצאת מהרכב: מבצע החיסונים של מרותקי הבית ב”מכבי שירותי בריאות” באזור חדרה – נחל הצלחה

האחות אהובה אטינגר, אחות יחידה לטיפולי בית, מלווה את מרותקי הבית בבתיהם לאורך השנים. גם הפעם חשבה על פתרון יצירתי - ובמבצע מיוחד הגיעו מרותקי הבית להתחסן בחניון הסניף מבלי לצאת מהרכב: "כיף לראות את המחוסנים מחייכים"

בשנים האחרונות קיימת מגמה להסיט את הטיפולים הרפואיים לקהילה, דבר שמאפשר למטופלים לקבל מענה רפואי, מקצועי, חם ומותאם אישי בביתם.

ביחידה לטיפולי בית של “מכבי שירותי בריאות” נמצאים מטופלים מורכבים, מרותקים לביתם, מונשמים, אונקולוגיים ובמצבים רפואיים מורכבים נוספים הדורשים טיפול אינטנסיבי של צוות רב מקצועי בביתם.

האוכלוסייה הייחודית הזו סובלת ממערכת חיסון ירודה ובימים אלו חשוב מאוד לדאוג להתחסנות שלה נגד וירוס הקורונה. בשל מורכבת לוגיסטית של ניוד החיסונים, דאגו בסניף “מכבי” המרכזי בחדרה לארגן מבצע חיסונים שיתאים לצורכיהם של מרותקי הבית.

לשם כך נפתח “דרייב-אין” בחניה של המרכז הרפואי בעיר, ובמוצאי השבת האחרונה, הוזמנו המשפחות ברכבים פרטיים או אמבולנסים במימון הקופה לצורך קבלת המנה השנייה של החיסון.

האחות אהובה אטינגר, אחות יחידה לטיפולי בית, מלווה חולים אלו בביתם לאורך שנים. היא זאת שמרכזת את הטיפול ודואגת ל”מעטפת חמה” למטופלים ומשפחותיהם.

אהובה תמיד מוצאת פתרונות יצירתיים במצבים לא שגרתיים. גם הפעם היא זאת שהרימה את הפרויקט ודאגה להגעתם של מטופלי היחידה לחיסון.

האחות אהובה במהלך מבצע החיסונים. צילום: מכבי שירותי בריאות

“זה היה מבצע מדהים”, היא מסכמת בהתרגשות, “כיף לראות את המחוסנים מחייכים, מאושרים לקבל את החיסון בלי לטרוח לעלות ולרדת. ביצענו את הכל בדרייב אין, המחוסנים הגיעו עם רכבים, יחד עם משפחותיהם, נשארו ברכביהם וחוסנו בתוך הרכב. כולם הגיעו בשני מוצ”שים בהפרש של 21 יום, שתי מנות חיסון, ואנו מסמנים הצלחה נוספת במבצע שלנו לחיסון האוכלוסייה שזקוקה לו במיוחד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן