Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ב’הלל יפה’ ביקשו ממגדלור ניוז להסיר תמונת יולדת שהחלימה מקורונה ונשלחה לעיתונות – אבל בכל יתר האתרים התמונה ממשיכה להופיע 

למה התקשרה אשת צוות דוברות בית החולים ‘הלל יפה’ ל-מגדלור ניוז וביקשה להוריד את תמונתה ושמה של יולדת מפרדס חנה שהחלימה מקורונה? זאת למרות ש-3 שעות קודם לכן שחררה את התמונה והשם במסגרת הודעה לעיתונות שנשלחה לכל כלי התקשורת?

ההודעה לעיתונות, תחת הכותרת – “שיפור ניכר במצבן של שתי היולדות שחלו בקורונה והיו במצב קשה – האחת תשוחרר לביתה בקרוב, השנייה בהכרה ומתקשרת עם הצוות במחלקה”, הופצה על ידי דוברת בית החולים דפנה נבו ביום ראשון שעבר (14.2) בשעה 13:27.

מגדלור ניוז היה בין הראשונים באזור לפרסם את האייטם שהופץ בפלטפורמות שלו, כאשר אחריו העלו את הידיעה כמעט כל האתרים המקומיים באזור וגם אתרים ארציים.

ההודעה לעיתונות של הלל יפה על היולדת (צילום מסך)

אז מה רבה הייתה הפתעתינו כאשר אשת צוות ממחלקת הדוברות של ‘הלל יפה’ חייגה למערכת וביקשה “להסיר את תמונת היולדת ושמה”. הסיבה הייתה כי “היולדת חזרה בה אחרי שקיבלה שיימינג וכל מיני הערות בפרדס חנה”. גם היולדת בעצמה שלחה מסר למגדלור ניוז – וביקשה להסיר את הידיעה או את שמה ותמונתה.

מבדיקה שערכנו עולה כי עד לרגע זה, 9 ימים לאחר מועד פרסום הידיעה המשמחת – בכלל האתרים מופיעה הידיעה המלאה עם תמונתה ושמה של היולדת מפרדס חנה. בהלל יפה ציינו בפנינו עוד באותו היום כי הדרישה המוזרה ניתנה רק ל’מגדלור ניוז’ ולא ליתר האתרים.

ואולם היום, בשיחה עם הלל יפה, נמסר לנו כי אותה הבקשה נשלחה לעוד אתרים אך כאמור, מבדיקה שלנו – אף אחד מהם לא הסיר את התמונה או השם של היולדת.

מבית החולים הלל יפה נמסר בתגובה: “מדובר ביולדת שהייתה במצב קשה מאוד והצוות בבית החולים הציל את חייה. ההודעה שיצאה, יצאה באישור היולדת ובתיאום עימה. הפניה אליכם הייתה עקב בקשתה הספציפית כי הפרסום באתרכם פגע בילדיה, למרות היותו בעל אופי חיובי. לציין כי בשיחה עימה הוסבר כי מדובר בפרסום חיובי. מכיוון שמדובר בפרסום שאושר בטרם בוצע, אין אנו יכולים להכריח מערכות להסיר כתבה, אלא לבקש. בקשתה להסרת הפרטים נעשתה גם למערכות אחרות”.

האייטם באתרי הסביבה השונים (צילום מסך)

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן