ליאור כלפון מבנימינה מתוודה בפייסבוק: "חליתי בקורונה"

השחקן והקומיקאי כתב לחבריו ברשת החברתית: "לצערי זו לא בדיחה בכלל. אין כאן פאנץ' שמסתתר מלבד הפאנץ' בחזה שקיבלתי כשתוצאות הבדיקות הגיעו חיוביות. לאלו מכם שפגשתי בשבועיים האחרונים ולטובת בני המשפחה המבוגרים שלכם אני ממליץ מאוד ליצור איתי קשר להמשך הנחיות ממשרד הבריאות"

השחקן, הקומיקאי והתסריטאי ליאור כלפון, תושב בנימינה, מתוודה היום ברשת הפייסבוק כי חלה בקורונה. "לכל מכריי וחבריי היקרים והאהובים, לצערי ולהפתעתי אני מודיע כי חליתי בקורונה (לא מאמין שאני אומר את זה בכלל) ולכן כל מי שבא במגע עימי בשבועיים האחרונים בתנאי שהמגע עימי היה של יותר מ – 15 דקות ו/או פחות מ- 2 מטר (כן, גם חיבוק קצר נחשב) עליו להכנס בהקדם לבידוד בחדר נפרד מבני המשפחה", כתב כלפון. 

"ולא, לצערי זו לא בדיחה בכלל. אין כאן פאנץ' שמסתתר מלבד הפאנץ' בחזה שקיבלתי כשתוצאות הבדיקות הגיעו חיוביות. לאלו מכם שפגשתי בשבועיים האחרונים ולטובת בני המשפחה המבוגרים שלכם אני ממליץ מאוד ליצור איתי קשר להמשך הנחיות ממשרד הבריאות. ממש מתנצל על אי הנוחות ובתקווה שכולנו נהיה בריאים. שימו מסיכות בבקשה ואל תזלזלו. ולמי שדואג לשלומי, הייתי בגיהינום וחזרתי… אני מרגיש יותר טוב תודה לאל ונמצא בבידוד בחדרי. תחזיקו אצבעות ותשלחו אליי אנרגיה חיובית חברים שלי. אוהב אתכם!!".

בהמשך היום התעוררו ספקולציות לפיהן כלפון השתתף באירוע רב משתתפים – כאשר ידע שהוא חולה. כלפון מכחיש זאת מכל וכל. "אני רוצה לתקן תמונה מעוותת שמצטיירת שנשמות טובות כבר ניסו לפרש שכביכול הגעתי לאירוע ההתרמה כשאני יודע שאני חולה והדבקתי את חבריי הטובים ביודעין… מי שמכיר אותי יודע שבחיים לא הייתי חושב להגיע אם אפילו הייתי רק מתעטש…", כותב כלפון.

הוא מוסיף: "האמת היא שמיד לאחר אירוע ההתרמה של Make a wish אותו הנחיתי בבוקר (ואי אפשר להנחות עם מסיכות) נסעתי בצהריי שישי לאירוע נוסף של ברית מילה של חבר יקר. הכל היה מעולה והרגשתי מצוין גם בשבת וראשון ואז ביום שני בבוקר פתאום הופיעו כל הסימפטומים אחד אחרי השני. שיעול, כאבי שרירים ומפרקים, חום גבוה וכו', בעל אירוע הברית שהוא חבר טוב התקשר בדיוק להודיע שמצאו חולה שאומתה בקורונה ביום ראשון (גם היא לא ידעה שהיא חולה).

"לפי נציגי משרד הבריאות איתם שוחחתי הסיכוי הכי גבוה להדבקה היה כנראה בברית המילה שנוכחתי בו למרות שאני לא מכיר את האישה המדוברת וחס וחלילה לא מאשים אף אחד. זה יכול לקרות לכל אחד בכל מקום. אתמול בערב יום שלישי קיבלנו את תוצאות הבדיקות תוך 24 שעות.. והתברר שגם אני חיובי לקורונה. (ותמיד הייתי שלילי אליה)

"אמנם הסיכוי הכי גבוה שנדבקתי בברית המילה אבל משרד הבריאות לא לוקח סיכונים ולכן כל מי שפגשתי אותו בשבועיים האחרונים נדרש כאמור להיכנס לבידוד ולהיבדק ועל כך אני מצר יותר מזה שחטפתי קורונה… אז רק רציתי להבהיר את הנקודה הזו כי כבר צצו תגובות ואנשים מקסימים שטענו שידעתי על המחלה ובכל זאת הגעתי לאירועים… הלוואי ולא הייתי מגיע תאמינו לי… לא מאחל לאף אחד…".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן