Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“נושמים תרבות”: בפסח הקרוב יעלו מופעים לכל המשפחה בגנים הלאומיים בישראל – וגם בקיסריה

ההופעות יתקיימו במספר סבבים במהלך כל אחד מהימים, החל מהשעה 11:00 ועד השעה 15:00 וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועל מנת שמגוון רחב של מבקרים יוכלו להנות מההופעות

מפעל הפיס בשיתוף רשות הטבע והגנים יקיימו במהלך חג הפסח הקרוב הופעות של אמנים ממגוון תחומים באתרים נבחרים של רשות הטבע והגנים בכל רחבי הארץ. הפעילות תתקיים במהלך חול המועד פסח החל מיום שני ועד יום שישי.

ההופעות יתקיימו במספר סבבים במהלך כל אחד מהימים, החל מהשעה 11:00 ועד השעה 15:00 וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועל מנת שמגוון רחב של מבקרים יוכלו להנות מההופעות.

המיזם יספק תעסוקה לכ- 380 להטוטנים, שחקנים, אומני קרקס, זמרי/ות אופרה, נגנים ועוד שיופיעו בשבילי הטיול בגנים לאומים נבחרים, תוך יצירת רצף של אמנים ממגוון תחומים אותם יפגשו המבקרים לאורך מסלולי הטיול בגן הלאומי.

בין הגנים הלאומיים שבהם תתקיימנה הפעילויות: קיסריה, הרודיון, עין חמד, מגדל צדק, תל אפק (ירקון), פארק הבשור (אשכול), ממשית, קומראן, מבצר נמרוד, מבצר יחיעם, בית שאן וציפורי.

צילומים: דור פזואלו

רו”ח אביגדור יצחקי, יו”ר מפעל הפיס אומר כי “לאור הצלחת המיזם המשותף בקיץ האחרון, החלטנו לקיים בשנית את מיזם “נושמים תרבות” בגנים לאומיים נבחרים בחול המועד פסח. בכך נאפשר למטיילים ברחבי ישראל להנות מחוויה ייחודית של מופעי תרבות מהנים בחיק הטבע ובאוויר הפתוח. לא פחות חשוב מכך, באמצעות המיזם נמשיך לסייע לאמנים רבים ולעולם התרבות בכלל בדרך חזרה לשגרה”.

שאול גולדשטיין מנכ״ל רשות הטבע והגנים מציין כי “רשות הטבע והגנים שמחה להציע למבקרים חווית ביקור ייחודית המשלבת יציאה לטבע לצד הנאה ממופעי תרבות בגנים הלאומיים. השילוב של אומנות וטבע מאפשרים לאומנים להיפגש עם הציבור לאחר שנה ללא תעסוקה ואני שמח שבזכות שיתוף הפעולה המוצלח עם מפעל הפיס הציבור יזכה בחוויית תרבות ייחודית בטבע בחג הפסח. אני שמח שהמיזם מאפשר גם לסייע לאומנים בשנה מאתגרת זאת”.

ההרשמה תיפתח בשבוע הבא באתר רשות הטבע והגנים. הפעילות ללא עלות מעבר לדמי הכניסה לאתר ובהרשמה מראש.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן