Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בחירות 2023 באור עקיבא | פרסום ראשון: זו תהיה מספר 2 ברשימתו של משה ביטון – “חזון והגשמה”

בחירות 2023 באור עקיבא | פרסום ראשון: זו תהיה מספר 2 ברשימתו של משה ביטון – “חזון והגשמה”

היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה וההיסטוריה של המזרח התיכון ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע וכעת מציינת הישג מהמשמעותיים שלה: הנעת הקמתו של גן מונטסורי ראשון באור עקיבא | שני יוסף, תושבת חדשה בעיר, בראיון ראשון לקראת בחירות 2023

כ-4.5 חודשים לפני בחירות 2023 לרשויות המקומיות ואט אט הפאזל של רשימות המועמדים למועצת העיר מתחבר. מגדלור ניוז חושף הערב לראשונה כי שני יוסף, תושבת העיר, תתברג כמספר 2 ברשימתו של חבר מועצת העיר היום, משה ביטון, בסיעה ושמה “חזון והגשמה”.

יוסף (33), נשואה ואם לשניים, מתגוררת בשכונה הצבאית באור ים. לאחר 7 שנות עשייה בשירות המדינה, בתחום הביטחון במשרד ראש הממשלה, החליטה לעבור למגזר הפרטי וכיום עובדת כמנהלת מוצר בחברת היי-טק.

היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה וההיסטוריה של המזרח התיכון ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע.

“עשייה משמעותית הינה מה שמניע אותי לאורך כל שנותיי. זאת הסיבה שבמשך שבע שנים עבדתי במשרד ראש הממשלה, וזאת הסיבה שבחרתי להתמודד עם משה ביטון למועצת עיריית אור עקיבא”, היא מספרת בראיון ראשון.

“הקמתי והובלתי את היוזמה להקמת גן מונטסורי ציבורי באור עקיבא מתוך אמונה שחינוך איכותי הוא ההשקעה החשובה ביותר שתשפיע עלינו כחברה למשך שנים. היוזמה הגיעה מתוך רצון לתת מענה חינוכי נגיש ואיכותי לילדי העיר, ובהם גם ילדיי.

“השיטה מעודדת עצמאות, כבוד ורצון ללמוד ולהתפתח. בעקבות היוזמה שהובלתי הצטרפו יותר מ-300 משפחות מאור עקיבא ששותפות איתי לחזון הזה”.

משה ביטון

יוסף מתארת כי פנתה לביטון לפני מספר חודשים על מנת שיסייע לה לקדם את היוזמה. “גיליתי אדם שרואה את טובת התושבים לנגד עיניו”, היא מציינת.

“יחד פעלנו לקידום היוזמה בעירייה ועל אף הקשיים והמגבלות, הצלחנו להעביר את ההחלטה להשקיע יותר בחינוך בשנת 2023. במסגרת ההחלטה עתיד להיפתח גן מונטסורי ראשון בעיר. אנחנו מאמינים שלאור עקיבא מגיע חינוך איכותי ואל לנו להתפשר על עתיד ילדינו. יחד נמשיך לפעול ולקדם בעיר פרויקטים מושקעים וחדשניים בתחום החינוך”.

“אנחנו מאמינים שלאור עקיבא מגיע חינוך איכותי ואל לנו להתפשר על עתיד ילדינו”. שני יוסף. צילום: באדיבות המצולמת

יוסף מתארת כי לבדה לא היתה מצליחה לקדם את המהלך. “אני מאמינה בעבודת צוות ושקיפות. בזכות ההורים מאור עקיבא שנרתמו להעלאת המודעות והפצת היוזמה בקרב האוכלוסייה, הנהגת הורי אור עקיבא שחיברו אותי לביטון, נבחרי הציבור ועובדי העירייה, היוזמה יצאה לפועל”.

– איך ההתאקלמות באור עקיבא?
“הערכים שמובילים אותי בעשייה הם בראש ובראשונה אמון באנשים, זכיתי להכיר את האנשים החמים והאכפתיים באור עקיבא. נדהמתי לראות כמה התושבים משפיעים לטובה על העיר וחשוב להשקיע בהם בחזרה.

“שנית, עבודת צוות תוך שקיפות מלאה בין כלל הגורמים תתרום רבות להצלחת העירייה. בנוסף, דאגה לשכבות הקצה בעיר. אני מאמינה שיש להשקיע בגיל הרך לצד דאגה לאוכלוסייה המבוגרת בעיר. לילדינו מגיע החינוך הטוב ביותר מבלי לשכוח את הורינו וסבינו הראויים להזדקן בכבוד.

“חשוב להדגיש – אגף חינוך נועד לכולם. לכל הילדים באור עקיבא מגיע חינוך איכותי וחדשני שילמד אותם דרך ארץ יוביל אותם להשכלה גבוהה וייתן להם את הכלים הטובים ביותר לעולם התעסוקה. חשוב לדאוג לכל הילדים: בחינוך הממלכתי, הממלכתי-דתי, החינוך המיוחד והגיל הרך”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן