Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בעקבות מחאת הורים: מחירי קייטנות הקיץ באור עקיבא יוזלו

בעקבות מחאת הורים: מחירי קייטנות הקיץ באור עקיבא יוזלו

הורים בעיר טוענים כי בעקבות בדיקה שערכו נמצא כי מחירי הקייטנות באור עקיבא בסבב הראשון והשני, כולל צהרון, יעלו יותר מקייטנות שיתקיימו בחריש ובפרדס חנה-כרכור | בפגישה שנערכה בעירייה הוחלט על הוזלת המחירים | תושב שכונת אור ים, עו"ד שי שהם" יזם את מחאת "הורים דורשים שינוי" שהחלה בפעילותה | עו"ד רלי ארביב שפעילה בנושא: "מדובר בפערים עצומים בין הרשויות"

לאחר שהורים רבים הביעו תרעומת על מחירי קייטנות הקיץ באור עקיבא, בהשוואה לרשויות מקומיות אחרות באזור ובכלל, החליטה עיריית אור עקיבא להוזיל את המחירים, זאת לאחר פגישה שנערכה בנושא.

אתמול (חמישי, 9.6) דיווחנו כי מחאה שפרצה ברשתות החברתיות והתעוררה בימים האחרונים באור עקיבא, בנוגע למחירי קייטנות הקיץ בעיר. בימים שבהם יוקר המחיה מגיע לשיאים חדשים ובכל הארץ מדובר על הקושי של משפחות רבות לממן את המשכנתא, עלויות השכירות, גידול הילדים, מוצרי מזון ויסוד לבית, עליית הריבית ועוד – המחאה באור עקיבא היא סממן נוסף לכך.

מודעת מחאת “הורים רוצים שינוי”

על פי המתווה שהושג בישיבה שהתקיימה בעירייה בהשתתפות ראש העיר אלי אנקונינה, אגף החינוך וגורמים נוספים הוחלט כי המחיר למחזור הראשון של קייטנות הקיץ, שיימשך 3 שבועות, יעמוד על סכום של 950 ש”ח (300 ש”ח עבור הרישום עד השעה 13:00, ו-650 ש”ח עבור הרישום לצהרון עד השעה 16:00).

המחיר למחזור השני שיימשך שבועיים יעמוד על סכום של 990 ש”ח (550 ש”ח עבור רישום עד השעה 13:00 ו-440 ש”ח עבור צהרון עד השעה 16:00). בנוסף, תיפתח האפשרות לשבוע נוסף, בין התאריכים 6.8 ועד 10.8.2023 – קייטנה שעלותה עבור כל ילד תהיה 450 ש”ח (200 ש”ח רישום עד השעה 13:00 ו-250 ש”ח עבור צהרון עד השעה 16:00). עדכון המחירים יעשה במתנ”ס המקומי האחראי על הקייטנות והרישום.

ילדים בבריכה חופש גדול קייטנה צילום: Juan Salamanca, PEXELS

עו”ד שי שוהם, תושב שכונת “אור ים” החל לעסוק בנושא בשבועות האחרונים. הוא יזם את פתיחת קבוצת “מחאת הורים נגד מחירי הקייטנות באור עקיבא” של “הורים דורשים שינוי”, שתחל ביוזמת הפגנות מול בניין העירייה וכן הפגנות וירטואליות ברשתות החברתיות. “מחירי קייטנות הקיץ בעירנו הם מהגבוהים באזור! נכון לרגע זה אין הנחות לילד נוסף במשפחה או הנחות למשפחות חד הוריות כפי שיש במקומות אחרים”, ציין עו”ד שוהם במודעה שפרסם.

עוד ציין: “הרשמה לקייטנות פורסמו מאוחר מאוד! חוסר ודאות לגבי מחזור ב’ (22.7 עד 8.8). מרגישים כמו קהל שבוי של העירייה? בואו נגיד כולנו – חלאס”.

ההורים מתכננים היום ומחר (8.6 ו-9.6) הפגנות מול בניין העירייה – אלא שלתוצאות הישיבה המתוכננת להתקיים היום ודאי תהיה השלכה על ההמשך.

בתוך כך, עו”ד רלי ארביב, תושבת העיר, פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה השוואה בין מחירי קייטנות באור עקיבא לבין פרדס חנה-כרכור וחריש. “עיריית אור עקיבא, המחלקה לחינוך, המתנ״ס – כל שנה חוזר הניגון של היערכות ומחירי קייטנות הקיץ בגנים”, כתבה ארביב.

“צאו וראו את מחירוני הקייטנות בישובים סמוכים חריש ופרדס חנה ועוד אור עקיבא במדרג סוציו-אקונומי שאמור לקבל סבסוד גבוה יותר. לשם ההשוואה – מחזור ראשון כולל צהרון, באור עקיבא יעלה 1050 ש״ח !!!! בפרדס חנה יעלה 987 ש״ח, ובחריש יעלה 960 ש״ח. מחזור שני – באור עקיבא עם צהרון יעלה 1,530 ש״ח !!!! בפרדס חנה עם צהרון יעלה 890 ש״ח ובחריש עם צהרון יעלה 1,030 ש״ח.

“מה זה המחירים האלה ?! אין שום הגיון. ראו ישובים סמוכים . מדובר בפערים עצומים העיקר למהר ולפרסם שיש מסגרות. מה תעשה משפחה ממוצעת עם שלושה ילדים. תמכור כליה לשים בקייטנות. ושלא נדבר שאין שום ערוץ , מלגה או הנחה, למשפחות רווחה או חד הוריות . שמישהו בבקשה יתעורר ויתחיל לטפל בצרכים האמיתיים של התושבים פה, במסגרת רציפה ופתרון נחוץ לכל ההורים העובדים בחופש הגדול”.

עו”ד ארביב עדכנה אמש כי “ראש העיר אלי אנקונינה צלצל אליי טלפונית, הוא זימן אליו לישיבה דחופה את כל ראשי המחלקות והבטיח שלא ינוח עד שהמחיר יתעדכן בהשוואה לרשויות השכנות. נקווה לעדכון מקרוב” וקראה למחאת ההורים להמתין להתפתחויות ועדכונים ולעצור בשלב זה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן