קרובים שלכם בבידוד בחג הפסח? כך תדאגו שלא יישארו לבד

בני משפחה או חברים נמצאים בבידוד בעיצומו של חג הפסח? מיותר לציין כי התחושה שלהם ככל הנראה לא תהיה בשיאה. אף אחד לא רוצה להעביר את החג לבד, אך לצערנו זה המצב שנכפה עלינו מאז שהקורונה נכנסה אל תוך חיינו. אך אם מדובר על אנשים שקרובים אליכם, אתם תוכלו לדאוג כי הם לא יעבירו את החג לבד. אומנם את הבידוד לא ניתן לבטל, אך תוכלו לנקוט בפעולות שונות שישפרו להם את מצב הרוח. אנו נציע לכם רעיונות של משלוחים לפסח שתוכלו לבחור בהם כדי לשפר את מצב הרוח.
בני משפחה בבידוד? תעשו סדר בזום
אסור לכם להשאיר את בני המשפחה או החברים שיעשו את הסדר לבד. תוכלו להציע להם לעשות את הסדר ביחד אתכם דרך הזום כמובן. אומנם האווירה עשויה להיות מעט שונה, אך זוהי עדיין אווירה שתהיה נעימה יותר. תוכלו לשלוח להם גם מגשי פירות או אפילו מטעמים שהכנתם, כדי שהם ירגישו את אווירת החג. האינטרס שלכם יהיה להפוך את החג לכמה שיותר שמח עבורם.
תנסו לשלוח לקרובים אוכל בייתי
להעביר את החג לבד זה לא עניין פשוט, בטח כאשר מדובר על חג כל כך משמעותי כמו פסח. אך עדיין תוכלו לשלוח לאותם אנשים שאתם אוהבים אוכל בייתי כדי שהאווירה של החג תישמר. ביחד עם כל מיני פעולות קטנות נוספות, תוכלו להפוך את החג לשמח אפילו עבורם. אומנם הם עדיין יאלצו להעביר את הסדר לבד, אך זה יהיה עם האוכל שהם הכי אוהבים. הם גם ייראו כי חושבים עליהם ודואגים להם אפילו שהם קצת יותר רחוקים.

צילום: freepik

מגשי פירות תמיד עושים את העבודה
רוצים לחשוב על משלוחים לפסח שהם קצת שונה ממה שאתם רגילים? אתם לא מוכרחים לעמוד במטבח שעות כדי להכין לקרובים אליכם אוכל במיוחד. בסוף כולנו עברנו שנה קשה, וכולנו רוצים להגיע למצב שבו נוכל לחגוג בצורה רגועה ונינוחה. לכן תוכלו לשלוח לאותם קרובים שנמצאים בבידוד מגשי פירות איכותיים ומעוצבים. זה אומנם לא כמו אוכל בייתי, אך מדובר על קינוח מעולה שיכול להמתיק את החג. פתאום הסדר עשוי להיראות שונה ומעניין.
באתר אלונה'ס תוכלו להזמין מגשי פירות מעוצבים שישמחו כל מתבודד ומתבודדת. 
הכי חשוב אל תנתקו את הקשר
גם אם התקופה הזאת היא מאוד קשה מנקודת המבט שלכם, מוטב כי תמיד תשמרו על קשר עם האנשים שאתם אוהבים. משלוחים לפסח או מגשי פירות יכולים להיות מעולים על מנת לשפר את ההרגשה בטווח זמן מידיי. אך בפועל אין הרגשה טובה יותר מאשר שיחת טלפון או שיחת זום עם כאלה שנמצאים בבידוד. פתאום תוכלו להבין כי יש לכם כוח מאוד משמועתי בידיים שאתם מוכרחים להשתמש בו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן