Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בחירות 2023 בבנימינה-גבעת עדה | עו”ד ענת חולי הכריזה: אתמודד על ראשות המועצה

חולי עוסקת שנים כעורכת דין בתחום הפלילי, ומייצגת נאשמים וחשודים גם במסגרת הסניגוריה הציבורית | חולי: "הבנתי שעכשיו זה הזמן לקחת את המושכות ולהעמיק את העשייה. לרתום את הניסיון והיכולת שלי להשפיע ולעשות לטובת כלל התושבים והתושבות"

עורכת הדין ענת חולי, תושבת בנימינה-גבעת עדה, הכריזה כי תתמודד על ראשות המועצה בבחירות שיערכו באוקטובר 2023. חולי עוסקת שנים כעורכת דין בתחום הפלילי, ומייצגת נאשמים וחשודים גם במסגרת הסניגוריה הציבורית.

היא מתארת כי לאחר תקופה ארוכה של בעירה פנימית, של שיחות ארוכות, הקשבה לתושבים ותושבות, קיבלה החלטה לנתב את כישוריה, מרצה, ניסיונה והאהבה הגדולה שלה למקום כדי לרוץ לראשות המועצה.

“יש רגעים בחיים, בהם פשוט מרגישים שניצבים בפני רגע גדול”, ציינה עו”ד חולי. “הפעילות הציבורית זורמת בעורקיי. ב-25 שנים האחרונות אני מקדמת מיזמים קהילתיים, כיהנתי כחברת מועצה, אני מכהנת כיו”ר בעמותה חינוכית ועוד.

עו”ד חולי. צילום: מהפייסבוק

“הבנתי שעכשיו זה הזמן לקחת את המושכות ולהעמיק את העשייה. לרתום את הניסיון והיכולת שלי להשפיע ולעשות לטובת כלל התושבים והתושבות. בנימינה וגבעת עדה הן חלק מהזהות שלי. גדלתי כאן, כבת לאבא חקלאי ואמא שהיא אשת חינוך”.

עו”ד חולי, נשואה למשה חולי, והשניים הורים לעומר, שגב, עוז, רהב ורום שגדלו והתחנכו במושבה. “מתוך אחריות למקום ולעתידנו המשותף, בחרתי לצאת למסע הזה. עם תמונת עתיד ברורה של עשייה ענפה ששומרת על האתמול, ודואגת למחר”, היא מוסיפה.

“זו לא סיסמת בחירות ריקה מתוכן, אלא משפט שמאגד בתוכו את היתרונות הבולטים של המושבות, לצד האתגרים הנכונים לפתחנו. אני משוכנעת בהצלחת המסע, וזאת – בראש ובראשונה – תודות לשימוש מושכל במשאב האנושי החזק ביותר שלנו: התושבים. רבים מהם זכיתי להכיר ולהעמיק היכרות בחצי שנה של שיחות עומק והקשבה. שיח קשוב ומשותף, בהעלאת צרכים מהשטח – וכן, גם בפתרונות הנדרשים אליהם”.

חולי החלה לקיים חוגי בית, אחד מהם מתקיים הערב (חמישי, 8.6.2023, בשעה 20:30) בבית משפחת רגב בגבעת עדה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן