צו הפסקה מנהלי וביטול רישיון היצור הוצא לקייטרינג בזכרון יעקב

בעת הביקורת הושמדו מוצרי מזון רבים שהוכנו ואוחסנו בעסק בניגוד לכללי עבודה הנדרשים בעסק לייצור מזון. במשרד הבריאות מציינים כי נעשה שימוש ברישיון ייצור שהונפק לקייטרינג לטובת הפעלת עסק אחר

רופא מחוז חיפה, פרופ' שמואל רשפון, חתם היום (15.3) על צו הפסקה מנהלי וביטול רישיון היצור של קייטרינג ברחוב קיבוץ גלויות 9 בזכרון יעקב. לאחר פרסום הדברים, הודיעה בעלת הקייטרינג לשעבר כי אין בינה לבין הפעילות כיום קשר שכן הקייטרינג נמכר לפני כחצי שנה.

על פי הצו, על הקייטרינג להפסיק מיידית את הייצור, הוצאת הסחורה והכנסת מוצרים כלשהם אל העסק ומחוץ לו וכל פעילות אחרת במסגרת העסק.

פרופ' רשפון ציין במכתב הצו כי בעסק נתגלה מצב תברואי ירוד, לרבות של הציוד הבא במגע ישיר עם המזון, נתגלו הצטלבויות רבות בין מזון גולמי לבין מזון מוכן לאכילה. בעת הביקורת הושמדו מוצרי מזון רבים שהוכנו ואוחסנו בעסק בניגוד לכללי עבודה הנדרשים בעסק לייצור מזון.

בנוסף, במשרד הבריאות מציינים כי בוצעו שינויים בחלוקה הפנימית של העסק ללא אישור וידיעת משרד הבריאות, כגון ביטול עמדה לשטיפת תוצרת טרייה. ביצוע פעולות יצרניות לא מאושרות בעסק , כגון טיפול בירקות והכנת סלטים.

בנוסף, צוין כי ההתנהלות הלקויה בעסק נמשכת זמן רב. בעקבות ממצאים דומים בביקורת קודמת שנערכה בעסק בתאריך 16.12.2020 בוצעה שיחת הבהרה למנהל העסק, אך המצב לא שופר ואף החמיר.

בנוסף, נתגלה כי נעשה שימוש ברישיון ייצור שהונפק ל"קייטרינג" להפעלת עסק אחר- "רוג'ם אירועים יפים בטבע".

עוד כתב פרופ' רשפון כי "בשימוע שערכתי בעניין הוצאת צו ההפסקה ביום 14.3.2021 לא ניתנו הסברים מספקים לליקויים שנמצאו בעת הביקורת, לאופן תיקונם והמשך התנהלות בעסק. התברר שהתנהלותכם כלפי משרד הבריאות אינה שקופה כנדרש מעסק הסעדה. ניכר שחסרה הבנה בסיסית בנושא התנהלות הקייטרינג ובטיחות המזון המיוצר בו".

מבעלי הקייטרינג המקורי נמסר כי "הקייטרינג שלנו נסגר ונמכר הציוד שלו ב 31.8.20 לחברת רוגום שהשתמשה וחידשה רשיונות שלנו שלא היו בתוקף. רישוי עסקים עומד מול משרד הבריאות לשנות את השם של העסק הנסגר בגלל הסיבות שלו. הגוף שמשכיר, מוכר, ומבשל כמובן זו חברת רוגום. אני מניחה שעוד היום ישתנה השם כפי שמצופה. תודה ובשורות טובות".

אורן פרץ, מנהל רישוי עסקים במועצה, שלח תגובה למשרד הבריאות לאחר שנודע על הצו כי "קצת מוזר לקבל מייל בנושא קייטרינג ויקי הכולל סיכום שימוע וביטול רשיון יצרן מהסיבה הפשוטה שקייטרינג ויקי נסגר כבר באוגוסט 2020 והציוד נמכר למפעיל חדש במקום. מפתיע יותר שנציגי משרד הבריאות באזור מכירים את בעלי הקייטרינג ( ויקי אלון, אתי אלון, מוטי אלון ) עסק שהיה משפחתי ללא כל דמויות חיצוניות, קיימו דיון לסגירת עסק שבכלל לא קיים, עם משתתפים בדיון השימוע שהם כביכול מצד קייטרינג ויקי אלון ( השמות אותם ציינתם מעולם לא עבדו או ייצגו את קייטרינג ויקי ), אם מישהו השתמש בשמם זו עבירה חמורה ביותר אך בינם לבין קייטרינג ויקי אין דבר וחצי דבר וכפי שציינתי הקייטרינג בניהולם נסגר כבר באוגוסט 2020".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן