עורך דין גירושין חדרה – עו"ד חן חג'ג'

בחירת עו"ד מייצג בהליכי גירושין היא החלטה משמעותית ביותר ולכן חשוב לוודא כי עורך הדין הנבחר הוא בעל ידע מקצועי רחב וניסיון רב בתחום המעמד האישי אשר מקפיד להעניק יחס אישי ללקוחותיו
הליכי גירושין מטבע הדברים הם מורכבים, הן מבחינה משפטית והן מבחינה רגשית. בני זוג שהחליטו במשותף להיפרד יכולים לערוך הסכם גירושין כולל שבו יוסדרו כל הסוגיות הנלוות לגירושין דוגמת משמורת ילדים וזמני שהות, מזונות ילדים, פירוק שיתוף במקרקעין, חלוקת רכוש ועוד. את ההסכם יש לאשר בפני בית המשפט לענייני משפחה או בפני בית הדין הרבני כדי להעניק לו תוקף מחייב של פסק דין. עורך דין שמוסמך כמגשר יכול לסייע לבני זוג שהחליטו להתגרש לקיים ביניהם שיח פתוח ומאפשר שתכליתו לגבש הסכם גירושים כולל שבמסגרתו יוסדרו כל הסוגיות הנלוות לגירושים.
חשוב להבהיר כי בני זוג יהודים שנישאו כדת משה וישראל מחויבים לבצע את סידור הגט וטקס הגירושין בבית הדין הרבני. זאת מכוח סמכות ייחודית ובלעדית שנתונה לבית הדין הרבני לדון בענייני נישואין וגירושין של יהודים על פי חוק.
מרוץ הסמכויות בין בית המשפט לענייני משפחה ובין בית הדין הרבני
במקרים שבהם אין הסכמה בין בני הזוג ביחס לסוגיות הנלוות לגירושין, או שרק אחד מהם מעוניין להתגרש, הצד שמעוניין להתגרש יצטרך לפתוח תיק ליישוב סכסוך או בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני – וזאת מתוך חשיבה אסטרטגית מעמיקה לבחירת הערכאה המתאימה והנכונה לניהול התיק.
בהקשר זה חשוב לציין כי בישראל מתקיים "מרוץ סמכויות" בין הערכאות כך שהצד שהגיש ראשון את תיק יישוב הסכסוך, הוא למעשה הצד ש יכול לקבוע היכן יתנהלו ההליכים, כאשר במקרים רבים בחירה זו היא בעלת חשיבות ניכרת ביחס לתוצאות הליכי הגירושין.
לצורך גיבוש החלטה ביחס לערכאה שבה ייפתח תיק הגירושין, חשוב לפנות לעורך דין מנוסה ומקצועי שייבחן באופן יסודי ומעמיק את העובדות והנסיבות של כל מקרה לגופו. בעוד בעבר היה מקובל שגברים היו פונים לבית הדין הרבני לצורך פתיחת הליך הגירושין ואילו נשים היו פונות לבית המשפט לענייני משפחה, כיום נראה שיש צורך לערוך בחינה מעמיקה של נסיבות הסכסוך ומאפייני הצדדים לפני גיבוש החלטה בדבר פניה לאחת הערכאות.
ליווי משפטי מקצועי שניתן על ידי עורך דין מיומן ומנוסה
מכיוון שתביעות בענייני גירושין הן ברוב המקרים מורכבות וסבוכות, מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין מנוסה ומקצועי שעוסק בתחום המעמד האישי. עורך דין שעוסק בתחום המעמד האישי והגירושין הוא לרוב בקיא בדינים הרלבנטיים, מכיר היטב את סדרי הדין ואת דרך התנהלותם של בית הדין הרבני ושל בית המשפט לענייני משפחה. על כן, פניה לעורך דין שמחזיק בכלים המקצועיים הרלבנטיים תאפשר ללקוח לקבל את הייצוג המשפטי המיטבי וזאת תוך התחשבות מלאה של עורך הדין בצרכיו וברצונו.
חשוב לציין כי הליכי גירושין הם במקרים רבים קשים ומלווים בכאב וברגשות עזים על רקע הפרידה שחווים הצדדים. לפיכך, חשוב לפנות לעורך דין שיסייע ללקוח למזער את הנזק לבני הזוג ולילדיהם.
עו"ד חן חג'ג' (צילום פרטי)
ניסיון רב בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי
עורך דין חן חג'ג' מוסמך כמגשר, בעל ניסיון רב בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי, בייצוג בתיקי גירושין בסוגיות משמורת ילדים ומזמני שהות, מזונות ילדים, חלוקת רכוש, פירוק שיתוף ועוד. עו"ד חג'ג' מייצג את לקוחותיו בכל בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים בישראל.
עורך דין חן חג'ג' דוגל בהתאמת אסטרטגיית פעולה פרטנית לכל אחד מלקוחותיו, בהתאם לנסיבות המקרה ולהיבטים הכלכליים והרגשיים של הסכסוך. עו"ד חג'ג' מודע לכך שהליך גירושין הוא מורכב מבחינה רגשית ולרוב מלווה בקשיים. על כן, עו"ד חן חג'ג' מאמין כי מתן ליווי משפטי אישי ותמיכה צמודה לאורך ההליך עשויים להקל על הקושי בדרך לעתיד טוב יותר עבור הלקוח.
עורך דין חן חג'ג' מנוסה בבחירת אסטרטגיית פעולה מתאימה לניהול הליך הגירושין עבור כל אחד מלקוחותיו בהתאם לרצונו ולטובתו. זאת, באמצעות גיבוש הסכם גירושין כולל או לחילופין על ידי מתן ייצוג משפטי מקצועי בהליכים משפטיים שמתנהלים בערכאות השיפוטיות תוך חתירה עיקשת לתוצאות המיטביות לשביעות רצון הלקוח.
פרטי התקשרות:
טלפון – 050-690-4329
קישור לאתר
כתובת – דוד אלעזר 27 (בית הפרקליט), חדרה / רוטשילד 7א' אור עקיבא

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.

אור עקיבא: מהפך פוליטי באופק?

בעידן שנשלט על ידי רטוריקה פוליטית ואג'נדות מפלגתיות, הדרך של משה ביטון מראה על חשיבה חדשה בכל הקשור ליחסים שבין העירייה, נציגי ועובדי הציבור, לתושבים – אלה שבשמם ועבורם העירייה אמורה לעבוד

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

צילם ילדים בעירום: אח בית חולים הודה והורשע בעבירות מין ופדופיליה

משרד הבריאות מודיע כי רישיונו של האח אורן חננייב, בן ה-30 מקרית ים, נשלל לצמיתות לאחר שהורשע בעבירות מין חמורות – מעשה מגונה שלא בהסכמה, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, וכן, החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן