Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לו הייתי רוטשילד: אורלי יחזקאל תובעת את ‘קרן קיסריה’ בכ-5 מיליון שקלים

יחזקאל הועסקה כשכירה ב'חברה לפיתוח קיסריה' מספר שנים * לאחר מכן הועברה לסטטוס העסקה אחר ב'קרן קיסריה' * לטענת התביעה, יחזקאל התנגדה בתוקף לדרישת הארגון, אך בשל חששה לאבד את מקום עבודתה ומקור פרנסתה ניסתה לשכנע שלא לבצע את המהלך מולה * בין הטענות: "הנתבעת איזנה את המאזן ואת החריגה בשכר על חשבון התובעת" * טרם הוגש כתב הגנה
פרסום ראשון 

אורלי יחזקאל, תושבת חדרה ודמות מוכרת מאוד גם באור עקיבא והאזור שעבדה ב’קרן קיסריה’, תובעת את הארגון בטענה להפרת זכויותיה, בניגוד לחוקי המגן והציווי הכלליים במשק. בתביעה אשר רק הוגשה בימים אלה לבית המשפט, דורשת העובדת לשעבר כי הקרן תשפה אותה על כך בכ-5 מיליון שקלים. כתב הגנה טרם הוגש.

על פי אתר האינטרנט שלה, “קרן אדמונד דה רוטשילד (ישראל) פועלת ליצירת חברה ישראלית צודקת, מלוכדת ומשתפת, ומניעה תהליכים עמוקים של שינוי חברתי במטרה לקדם את המצוינות, הגיוון והמנהיגות באמצעות ההשכלה הגבוהה. כממשיכת דרכה של מורשת פילנתרופית בת 140 שנים, מגשימה הקרן את המחויבות ארוכת השנים של משפחת רוטשילד לרוח החלוצית של מדינת ישראל ומשקיעה בסוכני שינוי ובקידום החלוצים החדשים שלה. הקרן, הפועלת במסגרת הרשת הבינלאומית של קרנות אדמונד דה רוטשילד ברחבי העולם, יוזמת עשרות פרויקטים חדשניים ברחבי הארץ שמטרתם לצמצם את הפערים בחברה ולטפח מנהיגות צעירה”.

על פי כתב התביעה, יחזקאל, אשר מיוצג על ידי עוה”ד יוסי תובל ו-אלון בולדו, הועסקה כשכירה ב’חברה לפיתוח קיסריה’ מה-1.4.2010 ועד ל-31.12.2013 וכן ברצף החל מ- 1.1.2014 עד לפיטוריה בתאריך 24.3.2014, מועד בו המשיכה את עבודתה כ”עצמאית”. בתאריך 23.7.2013, התקיימה שיחה עם העובדת בה הודיעו לה כי תעבור לעבוד ב’קרן קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד’, ללא שינוי בתנאי עבודתה או בזכויותיה.

בהמשך כתב התביעה נטען בנוסף, כי בתאריך 13.1.2014, זומנה העובדת לשימוע בשל חריגה מתקציב הארגון, בו הודיעו לה כי לאור שינויים ארגוניים שבוצעו, עבודתה כשכירה תופסק. כמו כן, לטענתה, אולצה העובדת, כתנאי להמשך עבודתה, להתקשר עם הארגון כספקית שירות ולא כשכירה, וכיוצא מכך לפתוח חברה בע”מ, אשר תספק את השירותים לארגון.

לטענת התביעה, יחזקאל התנגדה בתוקף לדרישת הארגון, אך בשל חששה לאבד את מקום עבודתה ומקור פרנסתה, ניסתה לשכנע את הממונים עליה שלא לעבור לאופן העסקה שכזה, אך הובהר לה כי במידה ותסרב, היא תפוטר לאלתר ועבודתה לא תימשך, והיא אף קיבלה מכתב פיטורין המפרט כי לא הצליחו להגיע עימה להסדר ועל כן עבודתה תסתיים. אשר לאחר קבלתו, החליטה להסכים לאופן ההעסקה זה. “יובהר כי התובעת הינה אישה בגיל מתקדם הועסקה בתפקיד בכיר של מתאמת פרויקטים בשכר גבוה, וחששה לאבד את מקום עבודתה ועשתה כפי שהורתה לה הנתבעת” נכתב.

לוגו ‘קרן קיסריה’

בעקבות כך, החלה העובדת את ההסדר החדש והועסקה כ”עצמאית”, אך חלק מההטבות שקיבלה כשכירה, כגון רכב, הופסקו וכן שכרה הוקטן. “למעשה הנתבעת איזנה את המאזן ואת החריגה בשכר על חשבון התובעת וזכויותיה והכל בחוסר תום לב מוחלט,” נטען בכתב התביעה.

בסיום כתב התביעה נטען עוד כי “הנתבעת סגרה את החברה שפתחה לצורך העבודה עם הנתבעת ומצויה כיום במצב נפשי קשה לאור מה שעברה וסבלה”. כעת כאמור, מבקשת התביעה מבית המשפט לחייב את הארגון לשלם לאישה סך של 4,894,658 שקלים, הכוללים: דמי חופשה (140,375 שקלים), דמי הבראה (17,280 שקלים), הפרשות לגמל (156,388 שקלים), פיצויי פיטורין (252,195 שקלים), קרן השתלמות (180,447 שקלים) ופדיון ימי מחלה (164,043 שקלים).

בנוסף, דורשת יחזקאל עלות ניהול חברה בע”מ (82,000 שקלים), הפרשי שכר (100,500 שקלים), עלות רכב והוצאות דלק (300,830 שקלים), פיטורין שלא כדין ללא שימוע וללא הודעה מוקדמת (430,920 שקלים), פיצוי בגין הפרת חוזה (2,154,600 שקלים), הודעה מוקדמת (35,910 שקלים) וכן נזק לא ממוני (800,000 שקלים). אליהן יצטרפו גם הוצאות משפט ושכר טרחת עו”ד, בצירוף מע”מ כדין. כתב התביעה נגד ‘קרן קיסריה’ הוגש לבית המשפט בתאריך 13.6.22 וכתב הגנה מטעם הנתבעת טרם הוגש.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן