"מסיבות, חתונות, רעש בלתי פוסק ועכשיו גם חיילים מגיעים": מה קורה ברחוב קדושי השואה בזכרון יעקב?

הדיירים ברחוב מתארים מציאות דומה לאורך השנה האחרונה: עשרות אנשים מגיעים מדי יום לבית, נשמעת מוסיקה רועשת, דיבורים בקולי קולות, ותחושה של חיים לצד אולם אירועים. המועצה: "המתרחש בבית ברחוב קדושי השואה 3, אכן מהווה בעיה קשה עבור הסביבה והשכנים"

מעקב מגדלור ניוז: המסיבות, האירועים ומטרדי הרעש הבלתי פוסקים נמשכים ברחוב קדושי השואה בזכרון יעקב. בחודש אוגוסט פרסמנו כי גם במהלך תקופת הקורונה, המשיכו המסיבות להתקיים, זאת בניגוד, לכאורה, להנחיות משרד הבריאות. 

לטענת תושב המושבה, השבוע התקיימה במקום מסיבת רבת משתתפים נוספת. "באו חבר'ה עם טנדרים צה"ליים, שולחנות, כיסאות, מנגלים. ממש אירוע. כל האזור היה מוצף בחיילים. באמצע הלילה נשמעו צעקות, מריבות ומוסיקה נוראית. אלה לא חיים". מבירור שערכנו עולה כי במסיבה לא השתתפו חיילים בתפקיד אלא במסגרת שהותם באזרחות.

הדיירים ברחוב מתארים מציאות דומה לאורך השנה האחרונה: עשרות אנשים מגיעים מדי יום לבית, נשמעת מוסיקה רועשת, דיבורים בקולי קולות, ותחושה של חיים לצד אולם אירועים.

השבוע: רכב שהגיע בסמוך לבית על מנת להכין אירוע רב משתתפים

"קשה לתאר את זה", מספר דייר הרחוב. "המשטרה נמצאת כאן יום ולילה והבית הזה הפך לגן אירועים, וילת אירוח קוראים לה. אנחנו מכירים את בעלי הבית. הוא לא גר כאן. אנחנו ממש מבקשים עזרה. התושבים מיואשים, על הקרשים. מגיעים לכאן כל לילה 60 אנשים. חתונות, בר מצוות, מסיבות. מתי זה ייגמר?".

לטענת הדיירים, ראש המועצה לא פועל באופן מספק כדי למנוע את מטרד הרעש בלב השכונה. "לא סופרים אותנו. המשטרה מגיעה קצת להשתיק את החוגגים אבל זה לא עושה כלל רושם עליהם. בלילה המשטרה מבקרת פעמים נוספות אבל החגיגה נמשכת".

כזכור, בחודש אוגוסט טען דייר הרחוב כי “אנחנו מתקשרים למשטרה ומבקשים עזרה. פנינו גם לגלי צ.ה.ל לתכנית יהיה בסדר. התושבים הוותיקים שבנו וייסדו את זכרון מיואשים. מזמינים כל מי שלא מאמין לחוות את הרעש, הצעקות, הפנסים והתאורה בתוך הבתים שלנו”.

מהמועצה המקומית זכרון יעקב נמסר: "המתרחש בבית ברחוב קדושי השואה 3, אכן מהווה בעיה קשה עבור הסביבה והשכנים, שעל הרשויות המוסמכות לכך לצמצם ככל הניתן. המועצה המקומית המועצה פועלת בהתאם לסמכויות המוקנות לה בחוק. באשר למטרדי רעש, בסמכות המועצה לפעול לאכיפה בשטחים ציבוריים, אחריות המיושמת בידי מחלקת הפיקוח באופן שוטף.

"לעומת זאת, האכיפה בבתים פרטיים הנה בסמכות משטרת ישראל. לצערנו אין למועצה את הכלים לנקוט בהליך כנגד תושב אשר מפר את החוק בעניין זה. עם זאת, לוועדות התכנון הסמכות לפעול בהתאם לחוק התכנון והבניה, ככל שיש הפרות. המועצה המקומית בוחנת חלופות נוספות להתמודדות ומיגור תופעה זו".

 

יום גדוש בהרצאות מטעם יה"ל חדרה לקהילה – חדשנות בעולם הטיפול והשיקום בבריאות הנפש

חדשנות בעולם הטיפול והשיקום בבריאות הנפש- יום למידה מקוון: מרכז יה"ל חדרה מקיים יום גדוש בהרצאות מומחים  שיספרו על מציאות בעת משבר ודחק  ב14 במרץ משעה 9:00-15:00 יום הלמידה הינו ללא עלות ופתוח לקהל הרחב

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

העונש למנהל מסעדה בקיסריה שגנב ממנה מאות אלפי שקלים והוביל לסגירתה

הגניבה הגדולה הובילה לסגירת המסעדה | הנאשם נשלח לשירות מבחן לצורך קבלת תסקיר לפני גזירת עונשו. מתסקיר הראשון עלה כי למחייתו הוא עובד כסדרן מוניות, חב חובות כבדים לגורמים עבריינים בשוק האפור על רקע התמכרותו להימורים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן