Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נחל תנינים ישוקם, תשתיות המים בכפר ישודרגו: ג’סר א-זרקא מצטרפת לתאגיד מים

בכפר הודיעו היום כי הוא מצטרף לתאגיד המים פלגי מוצקין. שדרוג תשתיות המים ישפר משמעותית את איכות החיים לתושבים – ויאפשר לשקם את שמורת נחל התנינים הסמוכה. מנהל רשות המים: "בשורה חברתית וסביבתית גדולה לכל תושבי האזור"

חדשות טובות לג’סר א-זרקא ולסביבותיה: בקרוב יחלו עבודות משמעותיות לשדרוג ופיתוח תשתיות המים והביוב ביישוב, שסבל במשך שנים ממחסור בתשתיות.

הבוקר התקיים בכפר סיור חגיגי בהשתתפות ראש מועצת ג’סר א-זרקא שייח מוראד עמאש, מנהל רשות המים גיורא שחם, הממונה על המחוז מטעם משרד הפנים רו”ח פאיז חנא ומנכ”ל תאגיד פלגי מוצקין איציק הרשקוביץ. הסיור כלל תדרוך בשטח ודיון לאישור וקידום עבודות הפיתוח בתשתיות המים והביוב ביישוב.

גיורא שחם, מנהל רשות המים אמר כי “הצירוף של ג’סר א-זרקא לתאגיד מי מוצקין הוא בשורה חברתית, סביבתית וכלכלית לכל תושבי האזור. אני מברך את תושבי ג’סר א-זרקא שייהנו בקרוב משיפור משמעותי באיכות הסביבה ובאיכות החיים. תודה לתאגיד פלגי מוצקין על ההתגייסות למשימה, שהיא מופת לאחריות לאומית ולסולידריות חברתית”.

רשות המים פועלת לצירוף רשויות שטרם התאגדו לתאגידי המים מתוך מטרה לנהל את משקי המים העירוניים על ידי גופים מקצועיים. הצירוף של ג’סר א-זרקא לתאגיד התאפשר לאחר מאמצים רבים של מנהל רשות המים והממונה על התאגידים ברשות, בתמיכת משרד הפנים ומשרד האוצר ובשיתוף פעולה עם תאגיד פלגי מוצקין.

צילום: יח”צ

מנכ”ל התאגיד איציק הרשקוביץ נענה לאתגר, לאחר שצבר הצלחות דומות בעבר: לפני כשנתיים צורפו לתאגיד היישובים דליית אל כרמל ועוספייה שכבר נהנים היום משדרוג התשתיות.

ראש מועצת ג’סר א-זרקא הודה לרשות המים ולמשרדי הפנים והאוצר על המהלך שלדבריו הוא הבסיס לשיקום היישוב לרווחת התושבים. הודות למתווה שהושג תוכל המועצה להקצות את משאביה בצורה יעילה יותר לטיפול בסוגיות המוניציפליות.

הסדרת תשתית הביוב בג’סר א-זרקא תיתן מענה גם לבעיות סביבתיות ותברואתיות שנוצרו לאורך שנים כתוצאה מהצפות ביוב. בקרוב ניתן יהיה גם ליישם את תכניות השיקום של שמורת נחל התנינים הסמוכה הכוללות הזרמת מים לתוואי הנחל ופעולות לשימור ולהבראה של המערכת האקולוגית בסביבת הנחל . תכניות שיקום הנחל וסביבתו צפויות למשוך מטיילים רבים לאזור ולהפוך ליעד אטרקטיבי .

ראש מועצת ג’סר א-זרקא שייח מוראד עמאש: ״עשיתם עבודה נהדרת ומודים לכם מאד. נעבוד עד שיהיה שיפור משמעותי בשירות לציבור בג׳סר״.

הממונה על המחוז מטעם משרד הפנים רו”ח פאיז חנא: ״רשות המים הם השותפים האמיתיים לדרך. זה צעד גדול ומשמעותי להביא את ג’סר למקום אחר. כדי לקדם את הילדים שגדלים כאן״.

מנכ”ל תאגיד פלגי מוצקין איציק הרשקוביץ: ״עשיתי דבר שאני קורא לו – ציונות. מדרום קיסריה ומצפון קיבוצים. הם דאגו להקים סוללה כדי שלא ישמעו מה קורה כאן. רשות המים ומשרד הפנים עשו דבר נכון”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מרגש: סירת מפרש חדשה לזכרם של קורבנות הטבח באולימפידת מינכן הגיעה לעמק חפר

סירת מפרש בשם “י”א-11” נחנכה במרכז הימי במכמורת | הסירה מנציחה את 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן 1972 | בטקס השתתפו אלופת ישראל בשחייה שלומית ניר-טור, ניצולת הטבח, ובני משפחתו של עמיצור שפירא ז”ל | מנכ”ל המועצה, ראשת אגף החינוך, מנכ”ל הוועד האולימפי ואנשי חינוך נוספים נכחו בטקס

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן