Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המורות החיילות חוזרות לאור עקיבא; מגמות חיוביות בנתוני הגיוס לצה”ל בקרב צעירי העיר

בין המגמות שהוצגו לעירייה: עליה בשיעור גיוס נשים מעל לממוצע באשכול, עליה בשיעור הגיוס ללחימה בקרב גברים גבוה מהממוצע ושיעור גבוה בגיוס ללחימה בקרב נשים | לאחר הפוגה של שלוש שנים בשל הקורונה, המורות החיילות יפעלו בבתי הספר התיכוניים ובמחלקת הנוער

כמדי שנה נערכת “הצגת נתוני גיוס” בלשכת ראש העיר ובה דנו במטרות ויעדי ההכנה לשירות צבאי, כמו כן מוצגים נתוני הגיוס במגמה של שלוש השנים האחרונות.

בין המגמות שהוצגו לקברניטי העיר בשבוע שעבר: עליה בשיעור גיוס נשים מעל לממוצע באשכול (מדד חברתי כלכלי של רשויות הדומות לאור עקיבא); עליה בשיעור הגיוס ללחימה בקרב גברים גבוה מהממוצע; שיעור גבוה בגיוס ללחימה בקרב נשים; עלייה בשיעור קצונה- גברים מהממוצע באשכול; מגמת ירידה בליקויי שירות גברים ו ליקויי שירות נשים נמוך מהממוצע באשכול.

לפגישה זומנו נציגי משרד הביטחון, נציגים מלשכת הגיוס חיפה, מפקח משרד החינוך, מחלקת הנוער, אגף החינוך, מנהלים ורכזים חברתיים מבתי הספר ברשות ועו”סיות של תכנית ניצוץ מטעם הרווחה.

תחום ההכנה לשירות צבאי ומשמעותי במחלקת הנוער עוסק בתהליכי הגיוס מקבלת הצו ראשון ועד לגיוס לצה”ל. המחלקה מקיימת עבודה משותפת יחד עם בתי הספר מול לשכת הגיוס חיפה ומשרד הביטחון.

בין היעדים באור עקיבא ניתן למצוא העלאת המוטיבציה לשירות משמעותי והכנה מנטלית של המלש”ב (מועמד לשירות ביטחון) לקראת השירות הצבאי וחיזוק החוסן האישי שלו.

חיילים בפעילות. צילום: דובר צה”ל, מתוך עמוד היוטיוב של צה”ל

בהצגת הנתונים בעירייה על הצורך ליזום תוכניות נוספות בכדי לעודד בקרב בני הנוער את הרצון לצאת לשנת שירות ומכינות קדם צבאיות.

ראש העיר אלי אנקונינה בירך את העבודה המשותפת וכן את כניסת שלוש מורות חיילות חדשות לעיר, לאחר הפוגה של שלוש שנים בשל הקורונה.

החיילות פועלות בבתי הספר התיכוניים בעבודה פרטנית עם כל נער ונערה וליווי אישי, וכמובן במחלקת הנוער שם הוקם מרכז הכנה לצה”ל.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן