שישי אישי, פסח ● ”החלטתי שאני רוצה להיות יותר אקטיבית, שאני רוצה להשפיע“

● הילדות בעכו ובקרית מוצקין, המעבר לבנימינה, והכניסה המעניינת לפוליטיקה - כאשר היא מתברגת למספר 19 במפלגת ישראל ביתנו תוך שימת דגש על קידום העסקים המקומיים במושבה ובישראל ● מיכל אורון-עזאני יצאה לחירות כאשר עשתה הסבה לעצמאית וניהול בוטיק אופנה לנשים שהפך להיות מותג מוכר ברחבי האזור והארץ


מהו הזיכרון הכי מוקדם שלך?
כילדה, גדלתי בעכו. אני זוכרת שכנות טובה, גרתי בשכונה שכולה ערבות הדדית, אנשים חמים. גם כשהיתה תקופת בחירות, אמנם היו מחנות וויכוחים סוערים, אבל עדיין התייחסו אחד לשני כמשפחה וגדלנו ביחד.

מתי היית הכי מאושרת?
באופן כללי, כל פעם שהצלחתי להתניע מטרה, זה עושה אותי מאושרת. כשהבן הבכור שלי נולד זו גם היתה תחושה מאוד מעצימה.

מתי טיילת פעם אחרונה ולאן?
בארץ – בדצמבר, הייתי באילת אבל בנופש שונה. יותר טבע והרים, שמורות סובב הרי אילת. חווינו את העיר באופן שונה. בתקופת הקורונה, פתאום מכירים את הטבע יותר מקרוב.

מהו הפחד הכי גדול לך?
לאבד את החופש, את חופש הבחירה, אני מפחדת מכפייה.


מהי בנימינה-גבעת עדה בשבילך?
בית חם.

איפה את נוהגת לבלות?
בעסקים מקומיים באזור. יש פה אנשים מאוד מוכשרים, אנשים חרוצים מאוד, חלקם היו צריכים להמציא את עצמם מחדש. אם זה באתרי אינטרנט ומשלוחים. גילינו קהילה תומכת. בתקופת הקורונה קצרנו את הפירות ב'קונים מקומי'. כל הזמן דיברנו על לבחור מקומי והתושבים היו איתנו. הבינו את המהות הזאת, של קודם כל אני קונה בבית, אחר כך אני אחפש בחוץ. זרענו את הזרעים לפני הקורונה ובקורונה נהנינו מהפירות.

למה בחרת באופנה ובגדי מעצבים?
אהבתי אופנה מאז שאני זוכרת את עצמי. היתה לי משיכה לדברים מיוחדים. גם כנערה, התלבשתי שונה מהחברות שלי. כל פעם חיפשתי את הדבר האחר. זה משהו שהיה בי. כשהחלטתי שאני רוצה להיות עצמאית, ניסיתי לענות על צורך, הרגשתי שחסר פה משהו דומה באזור. וגם – מבחינה אישית, משהו שאני אוכל להביא לידי ביטוי.

מספר 19 ברשימה. מצד אחד כבוד גדול, מצד שני, האמנת שתיכנסי?
צריך להבין – רק בישראל ביתנו היו 60 מועמדים ונכנסו לרשימה 23 איש. זה משהו משמעותי. אני מאוד מעריכה את האמון שנתנו בי, במפלגה עקבו אחרי העשייה שלי, נחשפו ליכולות שלי ואני שמחה שיש פה הדדיות. גם אני מעריכה מאוד את המפלגה ואני שמחה שגם הם מעריכים אותי. ריאלית ידעתי שזה לא מקום ריאלי, וקיבלתי את זה בהבנה כי אני חדשה. נמצאים ברשימה אנשים ותיקים במפלגה, עם עשייה של שנים.

את מרוצה מהתוצאות?
"לא. ציפיתי ליותר. ציפיתי גם להכרעה, לנוק אאוט, שלא נצטרך לדבר על בחירות חמישיות. זו היתה המטרה והשאיפה האישית שלי. לייצר יציבות. קיבלתי גיבוי מלא, הערכה, גם אנשים שלא בדעות הפוליטיות שתואמות את ישראל ביתנו. היתה הערכה מלאה אליי כאדם, זה משהו שמאוד ריגש אותי, העצים אותי. אנשים סומכים עליי, כל הזמן קיבלתי תגובות, אנחנו רוצים יותר אנשים כמוך, יותר נשים כמוך, ולא משנה אם אנחנו מרצ או תקווה חדשה.

איפה את רואה את עצמך בעוד 20 שנה?
מגשימה את המטרות שהצבתי לעצמי.


מעוניינים לשתף אותנו במקום האישי שלכם? יש לכם תובנות שתרצו לחלוק עם כולם? מוזמנים להשתתף במדור החדש שלנו "שישי-אישי". לפניות: [email protected]

רעידת אדמה הורגשה באזור חדרה

רעידת אדמה הורגשה הערב (23.3.2024) מזרחית לחדרה, במגניטודה 3.4, לא דווח על נזק או נפגעים. בשל כך, משטרת ישראל מרעננת את ההנחיות להתנהגות נכונה בזמן רעידת אדמה בעת קבלת התרעה

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן