Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

קידום אתרים בחו”ל: המדריך שיעזור לכם להשיג את המתחרים

מעוניינים לבצע אסטרטגיית קידום אתרים בחו"ל? הנה כמה שיקולים עיקריים, כמו גם תשובות לשאלות נפוצות
קידום אתרים בחו”ל הפך להיות בשנים האחרונות נושא חשוב מתמיד מבחינת עסקים רבים. כשהתהליך מתבצע כהלכה, אפילו עסקים קטנים יכולים לצפות להחזר עצום על השקעתם. החדשות הטובות הן שקיים מידע רב על קידום אתרים בינלאומי שאפשר לקרוא וללמוד. החדשות הרעות הן שיש הרבה מידע מיושן שעלול לגרום לכם לטעות.
מאמר זה עוסק בשאלות בסיסיות אבל נפוצות על קידום אתרים בחו”ל, כך שתוכלו להבין על מה מדברים איתכם מומחי קידום אתרים שאת שירותיהם תשכרו כדי לבצע את התהליך. 
כן. אל תנסו אפילו לקדם את האתר שלכם בחו”ל לבד. התחום הזה משתנה בתדירות כל כך גבוהה, שעד שתבינו הנחיה אחת של גוגל, ותנסו ליישם אותה באתר שלכם, היא כבר תוחלף בהנחיה מתקדמת אחרת.
מה זה קידום אתרים בחו”ל?
ראשית, בואו נבין בדיוק מה זה קידום אתרים בחו”ל. במילים פשוטות, זו שיטה לנהל אתרים רב-אזוריים ורב-לשוניים, כך שמנועי החיפוש יידעו איזו גרסת אתר לדרג ולהציג בפני המשתמשים. אתרים רב-אזוריים הם אתרים שמותאמים לקהלים באזורים שונים, ואתרים רב-לשוניים הם אתרים שמותאמים לשפות שונות.
כמה כלים ותהליכים יסייעו לכם ליישם אסטרטגיה מנצחת של קידום אתרים בחו”ל:
  • דוחות מיקום או שפה של Google Analytics.
  • מחקר מילות מפתח מקומי.
  • מחקר מתחרים.
  • מיקוד בינלאומי ל-Google Search Console.
  • מבני אתרים מקומיים.
  • תוכן בתרגום מעולה ודפים מקומיים
המטרה הסופית של קידום אתרים בחו”ל היא להשיג הזדמנויות עסקיות שהוחמצו עם קהל בחו”ל. התהלי מתמקד במענה לציפיות הקהל שלכם בכל אזור שהוא נמצא, והימנעות מהזדמנויות עסקיות אבודות.
במה נבדל קידום אתרים בחו”ל מקידום אתרים רגיל?
אתרים בינלאומיים אינם אמורים להיות גרסה “מועתקת ומודבקת” של האתר שלכם בארץ, בשפה שונה, אם כי בעלי אתרים רבים מאמינים בטעות שכל מה שהם צריכים לעשות זה רק לתרגם את האתר שלהם.
נכון שתרגום ולוקליזציה של תוכן האתר הם הצעדים הראשונים, אבל עליכם לבצע אופטימיזציה של האתר לקהל המקומי של המדינה בה אתם מעוניינים לשווק, החל מתוכן והצעות מכירה ועד לחוויית המשתמש הכוללת של האתר.
אתר עם תוכן פופולרי וביצועים טובים בשוק הישראלי, למשל, לא יכול להיות נגיש היטב באסיה או בדרום אמריקה, ועשוי לדרוש עריכות תוכן נוספות ועבודות אופטימיזציה.
אם אתם מקדמים שני אתרים חדשים בחו”ל, שימו לב:
חשוב שתפקחו היטב על הביצועים הכוללים של שני האתרים, אחרת הם יתחרו זה בזה או שבמקרה החמור ביותר, הם לא יתווספו לאינדקס. לדוגמא, האתר שלכם שמיועד למקסיקו, אינו אמור לעלות על דירוג או להופיע בתוצאות החיפוש בספרד, אם יש לכם אתר אחר שמיועד לספרד.
אם אתם משתמשים באופן שלילי בתגיות, יתכן שאתרים מסוימים לא יתווספו לאינדקס על ידי גוגל, או שייווצר אינדקס כפול.
האם אתם צריכים אתר לכל מדינה?
בהחלט כן. אם השוק מספיק גדול כדי להשקיע בו. קידום אתרים בחו”ל מספק חוויית משתמש טובה יותר למבקרים המקומיים, ותמיד עדיף שיהיה אתר ייעודי לכל אחת ממדינות היעד שלכם. אבל יתכן שזו אינה אפשרות מציאותית מבחינתכם, לפחות לא בהתחלה. במקרה כזה, יהיה לכם אתר לכל שפה שמדוברת בארצות היעד שלכם.
כדאי להתחיל בהדרגה ולהבין את התחום לפני שמתקדמים. למרבה המזל, מומחי קידום אתרים יודעים להשתמש בתגיות על מנת לספר לגוגל לאיזו שפה ומדינה כל אתר נוצר.
איזה סוג אירוח כדאי לרכוש?
המיקום של מארח האתר נחשב לאחד האותות החשובים בפרויקט קידום אתרים בחו”ל, שנוגע למיקוד הגיאוגרפי, אבל מה שחשוב יותר זה לנקוט בשיטה שתציין נכון את שוק היעד של האתר שלכם לגוגל.
למיקום המארח יש השפעה משמעותית על מהירות האתר, לכן חשוב לוודא שניתן לגשת במהירות לאתר שלכם במדינות היעד.
גוגל או לא גוגל?
בעוד שגוגל היא ללא ספק החברה הגדולה ביותר בעולם במנועי החיפוש, בחלק מהמדינות קיימים מנועי חיפוש מקומיים שנחשבים לפופולריים יותר מגוגל. אם מדינת היעד שלכם היא אחת מהבאות, תצטרכו להקדיש תשומת לב מיוחדת לפיקוח על קידום אתרים בחו”ל ולעבודת אופטימיזציה נוספת:
  • סין
  • רוסיה ומדינות מזרח אירופה
  • דרום קוריאה.

מה צריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים קידום אתרים בחו”ל?
אחד האתגרים הגדולים ביותר שרוב החברות שמבקשות לעבור לשווק לקהל זר מתמודדות איתם, אפילו חברות בינלאומיות, הוא המשאבים המקומיים. 
לאף אחד אין את המותרות של משאבים בלתי מוגבלים בכל מדינת יעד, וזה יכול להיות צוואר בקבוק גדול במיוחד מכיוון שתהליך קידום אתרים בחו”ל אינו פרויקט “חד פעמי” אלא דורך המשך מאמצים. המפתח הוא לתכנן מראש את המשימות ואת חלוקת האחריות בין המטה למשרדים המקומיים, כגון:
משאבים טכניים. הפעלת IT ו-web.
משאבי שפה. לוקליזציה של תוכן ואופטימיזציה.
ניתוח נתוני אתרים. דיווח וזיהוי הזדמנויות SEO.
עכשיו, יתכן שאין לכם משרדים או נציגים במדינות אחרות, או שאין משאבים זמינים במשרדים המקומיים, ובמקרים אלה, עליכם לשקול אם ברצונכם לשכור משאבים חיצוניים או מרובים.
כמה מסקנות לסיום
במדריך זה הבנתם את הנקודות העיקריות הנוגעות להתחלת פרויקט קידום אתרים בחו”ל. יש הרבה יותר נקודות שעוסקות בתהליך זה, וחשוב שיהיו לצידכם המומחים שילוו אתכם בתהליך ויידעו להתעמק בכל אחד מהפריטים העיקריים החשובים.
עם המומחים בתחום שבקיאים בכל השלבים, הטכניקות וההנחיות העדכניות, תוכלו להשיג את התוצאות היעילות של הגעה למיקומים טובים בגוגל או במנוע החיפוש במדינת היעד בה אתם משווקים, ומכאן גם להשיג את מטרת העל: הרחבת קהל המבקרים באתר החדש שלכם והגדלת הרווחים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן