Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עם טיפקס, נסרין ועוד: כל אירועי יום העצמאות 2021 בחדרה

תושבי חדרה ייהנו במוצאי עצמאות ממרתון הופעות בהיכל אנרבוקס: טיפקס, נסרין ועדן חסון, במחיר של 50 שקלים בלבד (לכל מופע) לתושבי חדרה  * בערב החג ישודר טקס הדלקת המשואות המסורתי בפייסבוק העירוני ולאחריו מופע זיקוקים מרהיב בשמי העיר

לאחר קשיים ואי ודאות בשל מגבלות הקורונה, בעיריית חדרה החליטו בכל זאת לקיים אירועים לציון יום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל ולשמח את תושבי העיר. את האירועים מובילה מחלקת האירועים העירונית של אגף אתו”ס. גולת הכותרת של החגיגות תהיה בהיכל אנרבוקס במוצאי החג, ביום חמישי, 15/4/21, החל מהשעה 20:00, כאשר להקת טיפקס (אותה בחרו התושבים במשאל מיוחד שנערך) תפתח מרתון מיוחד של שלוש הופעות לתוך הלילה, במה שייקרא “לילה כחול לבן בחדרה”.

אחרי הופעתה של להקת טיפקס. בשעה 22:30 תעלה לבמה נסרין קאדרי ובשעה 1:00 בלילה יעלה עדן חסון בהופעה מיוחדת לנוער וצעירים.

כרטיס לכל אחת מההופעות יעלה 110 שקלים, אבל תושבי חדרה יוכלו לרכוש אותו במחיר מסובסד של 50 שקלים בלבד! פתיחת מכירת הכרטיסים תהיה ביום ראשון הקרוב, 11/4/21, בשעה 9:00. הרכישה מקוונת בלבד דרך קופות תל אביב.

לכל אחד מהמופעים אפשר יהיה להכניס 1,000 צופים בלבד, ובעיריית חדרה נערכים על מנת שזרימת הקהל תהיה קלה ומהירה. כמובן שהכניסה לכל המופעים לגילאי 16 ומעלה בהצגת תו ירוק בלבד.

צילומים: סינגולד, ויקיפדיה, מגדלור ניוז

בערב יום העצמאות (רביעי, 14/4/21) בשעה 20:30 ישודר בדף הפייסבוק העירוני טקס הדלקת המשואות המסורתי בסימן 130 שנה לחדרה. הטקס צולם מראש וישודר כאמור בערב החג.

מיד לאחריו ייערכו בשמי העיר מופעי זיקוקים מרהיבים בארבעה מוקדים שונים, החל מהשעה 21:00 ועד 21:30. כל השעות והפרטים של הזיקוקים מופיעים באתר עיריית חדרה ובפרסומים השונים.

בשכונת גבעת אולגה יחגגו בערב עצמאות עם רכב שמחה מיוחד החל מהשעה 20:00, שיסתובב בשכונה ובשכונת עין הים הסמוכה ויעשה שמח יחד עם התושבים. 

ביום העצמאות עצמו (חמישי, 15/4) מזמינה העירייה את התושבים לפיקניק קהילתי בשכונות, בהובלת פנאי העיר חדרה. החל מהשעה 17:00 ועד 19:00 התושבים מוזמנים לגנים הציבוריים בשכונות השונות, שם ידאגו להם לאווירה טובה, דגלים ובעיקר מוזיקה ישראלית משובחת. כל הפרטים בנוגע לגנים השונים יופיעו באתר עיריית חדרה ובאתר פנאי העיר חדרה. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן