Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עו”ד שי שוהם מאור עקיבא ביום ההוקרה למערך המילואים בכנסת: “גאה במילואימניקים מאור עקיבא”

מדובר ביוזמה של שוהם שהחלה לפני כשנה - ובה ביקש להשתלב בעשייה הפרלמנטרית חברתית, לאחר שפרש ממערכת הביטחון | "לוועדה יש קונצנזוס, היא מאחדת, ויש לה נגיעה לנושא חברתי וביטחוני חשוב"

עו”ד שי שהם מאור עקיבא השתתף השבוע ביום ההוקרה למערך המילואים בכנסת. שוהם נמנה כאחד מחברי הצוות המארגן של היום המיוחד, יחד עם חמישה עוזרים פרלמנטריים של חמישה חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, המהווים יו”ר משותף של שדולת אנשי המילואים בכנסת ישראל.

עו”ד שוהם, המתגורר בשכונת אור ים באור עקיבא מזה שנתיים, נשוי ואב לשלושה ילדים, משרת טרי יחסית במילואים. בטרם כינוס המליאה בצהריים, השתתף בכמה ועדות בכנסת – ועדת חוץ וביטחון, ועדת הכלכלה, וועדת החינוך, אשר התייחסו לנושא המילואים מהיבטים שונים, כולל בצורך להגדיל ולהתאים את מעטפת התמיכה הכלכלית, התעסוקתית והחברתית. “אני נרגש לקדם ולהשתתף ביום מיוחד זה, למען חוסנו של צה”ל, ואחדות השורות של העם היושב בציון”, סיפר השבוע.  “אני מוקיר תודה למשפחתי הגרעינית, גאה בא.נשים שלנו באור עקיבא, המשרתים במילואים והרואים בערך השרות – שליחות”.

עו”ד שי שוהם בכנסת, השבוע. צילומים: פרטי

מדובר ביוזמה של שוהם שהחלה לפני כשנה – ובה ביקש להשתלב בעשייה הפרלמנטרית חברתית, לאחר שפרש ממערכת הביטחון. “ביקשתי להשתלב בוועדה שיש לגביה קונצנזוס, היא מאחדת, ויש לה נגיעה לנושא חברתי וביטחוני חשוב”, הוא אומר. “כך, שהבחירה להשתלב ולסייע לעבודתה של שדולת אנשי המילואים בכנסת, תחת יו”ר משותפים, הן מהקואליציה והן מהאופוזיציה קרץ לי מאד והסכמתי לקחת חלק בעשייה.

“נושא המשרתים בכלל, מערך המילואים, תנאי המשרתים, ערכי התרומה למדינה וההתנדבות החברתית הם ערכים שצריכים לשמר ולקדם בכל חברה החפצה חיים טובים. את השדולה, כמו יום ההוקרה לאנשי המילואים, לא אני קבעתי או יזמתי. זה נוהג שקיים שנים רבות בכנסת”.

שר הביטחון גלנט

שוהם משרת כיום במילואים בפיקוד העורף, שם הכיר את חבר הכנסת הרב משה סולומון. בנוסף, הוא חבר בוועד המנהל של עמותת “מגן ביטחון” שהוקמה לפני כשנה, במטרה לסייע בקידום ההבטחות כלפי משרתים ופורשים מצה”ל במסגרת פנסיית גישור (צוברת), שגימלתם נחתכה עת פרשו, בקרוב ל-40%, כמו גם אי קיום הסכמים למולם, בדגש על ההיבטים הכלכליים.

“במסגרת הפעילות בעמותה זאת, אני בכובע של ‘קשרי ממשל וציבור’ ומוביל אותו בדומה ללוביסט, בכנסת. כך הכרתי, בין השאר, את ח”כ שוסטר, ח”כ שרון ניר, ח”כ קינלי וח”כ קרוייזר, שביחד עם ח”כ סולומון גם, הפלא ופלא, מהווים יו”ר משותפים של שדולת אנשי המילואים בכנסת”, סיכם שוהם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

“קמפוס הרכבת” בקיסריה מתקדם לקראת פתיחה: משרדים מוצעים להשכרה במתחם המסקרן

‏חברת נכסי קיסריה החלה בפרסום משרדים ושטחי מסחר ב”קמפוס הרכבת” החדש שלהם, מתחם היי-טק הכולל שלושה בניינים, אנרגיה מתחדשת, אודיטוריום ומסחר, המציעים מגוון שירותים | המתחם הממוקם בפארק העסקים קיסריה, בו שוכנות חברות מובילות רבות בתעשיות שונות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן