תושב אור עקיבא נעצר: חשוד שנהג באלימות כלפי בת זוגתו ואיים עליה

תושב אור עקיבא נעצר: חשוד שנהג באלימות כלפי בת זוגתו ואיים עליה

תושב אור עקיבא, בן 27, נעצר לפני ימים אחדים בחשד לעבירות אלימות כלפי בת זוגתו וגרימת נזק.  החשוד, ל', נעצר על ידי שוטרי תחנת חדרה במסגרת חקירה שנפתחה עם קבלת תלונה במשטרה. על פי החשד, ב – 6 ביוני, הגיע החשוד לבית אמה של המתלוננת, שם שהתה האחרונה, וריסס על שער הבית את המילה "זונות". בנוסף, הוא חשוד כי חייג אל הטלפון של המתלוננת מספר רב של פעמים, תוך שהוא מפר כתב ערובה של הרחקה מבת זוגתו ואיים במותה. עוד עולה מהחקירה כי החשוד נסע אחריה, תפס בה בחוזקה ביד וסטה בחדות עם הרכב לכיוונה והמשיך בנסיעה.

לאחר חקירה ראשונית, הוא נכלא ובהמשך הובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בחדרה, שם יחסה לו המשטרה עבירות של איומים, היזק לרכוש במזיד, הפרת הוראה חוקית ותקיפה סתם כלפי בת זוג.

בפתח הדיון בעניינו של החשוד פירט נציג המשטרה, על בסיס חומר החקירה שנאסף עד כה, את הנסיבות שהובילה למעצרו של החשוד. "מדובר באירוע שלפי החשד ב – 2 ביוני החשוד הגיע סמוך למקום עבודתה של המתלוננת, תקף אותה בכך שתפס אותה בידיה. כמו כן, חשוד כי ב – 6 ביוני הגיע סמוך לביתה של המתלוננת, צייר כתובת גרפיטי וכן חשוד כי השמיע איומי פגיעה במתלוננת, תוך שהוא הפר הרחקה שניתנה לו על ידי קצין משטרה ב – 10 במאי, כשנאסר עליו ליצור כל קשר עם המתלוננת". לדברי נציג המשטרה, החשוד הכחיש בתוקף את כל המיוחס לו וטען כי מדובר בשקרים. אולם, נציג המשטרה טען כי חומר החקירה חיזק את החשד את החשוד.

צילום המחשה. לצילום אין קשר לנאמר בכתבה

הסנגורית של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית הביעה תמיהות במהלך הדיון לגבי שיהוי מצד המתלוננת בהגשת התלונה, תוך שהכחישה הסנגורית את המיוחס לחשוד. בתום הדיון הראשון בעניינו, השופט אביהו גופמן, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבעה כי קיים חשד סביר והאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים, לצורך השלמת פעלוות החקירה אותן ביקשה המשטרה לבצען.

בדיון הבא, טענה המשטרה כי ישנה התפתחות משמעותית בתיק החקירה, שככל הנראה קשורה לעדות מסוימת שהתקבלה במשטרה. הסנגורית מצידה ביקשה לשחרר את החשוד לחלופת מעצר.

כך או כך, בתום הדיון, השופט אביהו גופמן, קבע כי קיים חשד סביר, תוך שציין: "הראיות שהוצגו בפניי קושרות את החשוד לעבירה במידת סבירות ראויה המצדיקה כי תינתן למשטרה אפשרות להמשיך בחקירה". עוד קבע השופט כי הראיות התחזקו במידת מה. לאור קביעות אלו, מעצרו של החשוד הוארך בשלושה ימים נוספים.

לדיון הבא, המשטרה התייצבה עם הסכמה לשחרורו של החשוד, תוך הרחקתו של החשוד מאור עקיבא לחודש ואיסור יצירת קשר עם המתלוננת ובני משפחתה למשך חודשיים.

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן