קידום ממומן בגוגל – רק בעזרת המקצוענים

אם רוצים להצליח בקידום ממומן - אי אפשר סתם כך להתחיל לעבוד על הקידום של האתר לבד, ההמלצה היא להיעזר בגורם מקצועי הבקיא בתחום, כזה שלמד את נושא הקידום ומכיר היטב את כל הדרכים להצליח בו
כל אדם שברשותו אתר אינטרנט בכל תחום שהוא, מכיר בחשיבותו של קידום ממומן בגוגל לצד עבודת קידום אורגני שוטפת. יחד, שתי הגישות הללו בונות אסטרטגיית הצלחה בלתי מנוצחת, שגם אם מדובר באתר העוסק בנושא הכי "יבש" בעולם – סביר שיוכל להצליח ולעקוף בקלות אתרים בעלי פוטנציאל גבוה יותר. העניין הוא שאי אפשר סתם כך להתחיל לעבוד על הקידום של האתר לבד, ההמלצה היא להיעזר בגורם מקצועי הבקיא בתחום, כזה שלמד את נושא הקידום ומכיר היטב את כל הדרכים להצליח בו.
איך מוצאים חברת קידום ממומן בגוגל
זוהי שאלת השאלות! על אף העובדה שזה נשמע קל יחסית לאפשרות השניה (שהיא כמובן ללמוד בעצמכם איך לעשות קידום ממומן בגוגל ולהקדיש לכך שעות ארוכות אותן היה אפשר להקדיש לנושאים אחרים הקשורים לעסק), למצוא חברה מקצועית ואמינה היא משימה הדורשת מעט זמן, סבלנות, ובעיקר תשומת לב:
  • ניסיון בתחום בו אתם עוסקים – ממש כפי שישנן מאפרות המתמחות באיפור לתצוגות אופנה ואחרות מתמחות דווקא באיפור כלות, כך עובד גם עולם קידום האתרים. ישנן חברות המתמחות בקידום של אתרים מתחומים מסוימים, וכדאי למצוא את זו שלא רק תיקח על עצמה את הפרויקט שנקרא 'העסק הוירטואלי שלכם', אלא גם באמת תביא אתכם להצלחה בזירה האינטרנטית.
צילום: פיקסביי
  • התנהלות שוטפת – האם מתאים לכם לקבל אך ורק דו"ח אחד פעם בחודש? אולי אתם מעדיפים להגיע לפגישה? עד כמה נציגי החברה השקיעו בשלב ההתחלתי בו מאפיינים את האתר שלכם, מבינים מי קהל היעד, במה אתם עוסקים ועוד. ברגע שיהיו לכם התשובות לכל השאלות הללו יהיה לכם קל הרבה יותר להבין האם הגעתם למקום הנכון עבורכם או שמא תעדיפו להמשיך בחיפושים. הדבר החשוב ביותר הוא שתרגישו בנוח, ושתוכלו לעסוק בנושאים אחרים הקשורים לעסק שלכם בשלווה.
  • שלא ימכרו לכם לוקשים – אין ספק שאתם חייבים לסמוך על הגורם שיקבל גישה לאתר שלכם, אבל כדאי גם להגיע מוכנים ולהכיר את הנורות האדומות בתחום; חברה שתבטיח לכם מקום ראשון בגוגל ועוד תוך כמה חודשים, כנראה תאכזב אתכם. אי אפשר להבטיח דבר שכזה שכן קידום אתרים כרוך בהרבה עבודה קשה והתמדה. נורה אדומה נוספת היא חברת קידום שאין עליה כלל אזכור ברשת – לא מבחינת עמודים ברשתות החברתיות ובטח ובטח לא מבחינת המלצות. מצאתם חברה לקידום אתרים שאין עליה אף המלצה ברשת?! כדאי לשקול שנית את הבחירה בה ולהמשיך הלאה.
הכל מתחיל באסטרטגייה נכונה
קידום ממומן בגוגל מתחיל בסופו של דבר באסטרטגיה. אם הוזמנתם על ידי החברה לפגישת אסטרטגיה במהלכה תציבו יעדים ומטרות, תבינו מי קהל היעד ואיך הכי כדאי לפנות אליו ואף תחקרו את המתחרים שלכם בתחום – כנראה שהגעתם למקום הנכון. אל תתפשרו על התהליך, שכן בסופו של דבר הוא זה שיביא לתוצאות איכותיות יותר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן